پایگاه خبری خانه فوتبال:

خودکشی آمار به نسبت بالایی دارد. خودکشی یک نوع رفتار اشتباه است. خودکشی بیشتر در پی ابتلا به افسردگی رخ می دهد. خودکشی می تواند یک نوع اعتراض به حساب آید. جزئیات خودکشی زن جوان را بخوانید.

آشینا سای بازیگر درام‌های محبوب تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی ژاپنی در آپارتمانش در توکیو در حالی پیدا شد که درگذشته بود.

در حالی که جسد وی دوشنبه پیدا شد پلیس توکیو و آژانسی که وی با آن کار می‌کرد تایید کردند که خود وی به زندگی‌اش خاتمه داده است.

وی متولد ۱۹۸۳ در فوکوشیما بود و زمانی که هنوز نوجوان بود راهی توکیو شد و به زودی در صنعت مد کاری برای خودش به دست آورد.

او نخستین بار سال ۲۰۰۲ در درامی با عنوان «دنباله خوشبختی» نقش‌آفرینی کرد. وی با پشت سر گذاشتن حدود ۸۰۰ متقاضی دیگر سال ۲۰۰۷ توانست بازیگر درام تاریخی «ابریشم» ساخته فرانسوآز ژیرار شود. این فیلم محصول مشترک ژاپن، کانادا و ایتالیا بود.

خودکشی

در دهه گذشته وی در فیلم‌ها و سریال‌های متعدد تلویزیونی بازی کرد که بازی در نقش اصلی درام «ناناسه: سرگردان‌های روحی» به کارگردانی کازویا موناکا از جمله آنها بود. سریال «آیبو: کارآگاه توکیو» در سال ۲۰۱۷ هم یکی از محبوب‌ترین سریال‌های وی بوده است. نوزدهمین فصل این سریال از اکتبر روی آنتن می‌رود. وی بازیگری صداپیشه هم بود و صداپیشگی نقش اصلی امیلی تورن در سریال آمریکایی «انتقام» را در سال ۲۰۱۱ برعهده داشت.

این جدیدترین مرگ بر اثر خودکشی در میان استعدادهای شناخته شده ژاپنی است و پیش از وی هاروما میورا بازیگر در ماه جولای و هانا کیمورا بازیگر برنامه‌های تلویزیونی در ماه می به زندگی خود خاتمه داده بودند.

سای یادداشتی از خود به جای نگذاشته تا دلیل پایان دادن به زندگی‌اش را روشن کند. جسد وی توسط برادرش پیدا شد و این پس از آن بود که وی از ۱۳ سپتامبر به تلفن‌هایش پاسخی نداد.

بیوگرافی آشینا سای بازیگر ژاپنی مشهور

آشینا سال در سال ۱۹۸۳ در فوکوشیما متولد شده است.

وی بازیگری را از سال ۲۰۰۲ با بازی در فیلم سینمایی دنباله خوشبختی شروع کرد.

در سال ۲۰۰۷ در درام تاریخی ابریشیم به کارگردانی فرانسو جرارد به عنوان نقش اصلی بازی کرد.

این هنرمند علاوه بر بازیگری در زمینه صداپیشگی فعالیت می کرد.

در سریال آمریکایی انتقام صداپیشگی شخصیت امیلی تورن را برعهده داشت.

خودکشی

آثار آشینا سای:

سریال دیوان های سرگردان

سریال کارگاه دو نفره توکیو

سریال آشپز امپراطور

سریال دست خدا

سریال کشتی گنجینه ها

سریال ابریشم

علت مرگ آشینا سای:

علت مرگ این بازیگر ژاپنی خودکشی گزارش شده است.

خودکشی پسر عاشق پیشه پس از قتل 3 زن و مرد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس گفت: در پی درگیری خانوادگی در میمند شهرستان فیروزآباد و وقوع ۳ قتل، قاتل اقدام به خودکشی کرد.

سید مصطفی بحرینی گفت: شامگاه روز جمعه و در پی اختلافات خانوادگی ، فردی با اسلحه کمری اقدام به زخمی کردن مادر و سپس قتل همسر خواهرش کرد و در ادامه با ورود به منزل دختر مورد علاقه اش، پدر و مادر وی را به قتل رساند.

او با بیان اینکه پس از وقوع این حادثه مقامات قضایی شهرستان بلافاصله در محل حاضر و تحقیقات قضایی را آغاز کردند گفت: در بررسی اولیه مشخص شد قاتل که معتاد به مواد مخدر صنعتی بوده است نیز پس از اقدام به قتل خودکشی کرده است.

دادستان مرکز فارس گفت: آنچه در تحقیقات اولیه محرز شد این اقدام قاتل در پی مخالفت خانواده در ازدواج با دختر مورد علاقه اش انجام شده است.

او با بیان اینکه از شب گذشته اقدامات بازدارنده قضایی و انتظامی با همکاری شورای تأمین شهرستان فیروزآباد در راستای کنترل و مدیریت صحنه و اقدامات احساسی و احتمالی اقوام و نزدیکان انجام شده است گفت: تحقیقات در خصوص ابعاد دیگر حادثه در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان فیروزآباد ادامه دارد.

گفتنی است شامگاه ۸ اردیبهشت در پی تیراندازی فردی، 3 نفر کشته و یک نفر زخمی شد. در این حادثه، قاتل اقدام به خودکشی کرد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: