پایگاه خبری خانه فوتبال:

کارلس پویول، مدافع سابق بارسلونا در شبکه های اجتماعی نسبت به تصمیم گیری های داور در دیدار رئال بتیس و رئال مادرید اعتراض کرد. ریکاردو دبورگوس به کمک VAR ابتدا امرسون (بازیکن بتیس) را اخراج کرد و سپس یک پنالتی به نفع سفیدپوشان به خاطر خطای هند بارترا اعلام کرد که سرخیو راموس با گلزنی توانست نتیجه را ۳ بر ۲ کند.

در اولین صحنه جنجالی داور ابتدا آفساید یوویچ را اعلام کرد اما VAR آن را تصحیح کرد و در نهایت خطای امرسون را اعلام کرد چون یوویچ در موقعیت تک به تک قرار می گرفت داور بازیکن بتیس را اخراج کرد. در همان لحظه پویول دو ایموجی میمون که صورتشان را پوشانده اند به اشتراک گذاشت.

در صحنه دوم داور ابتدا متوجه خطای هند بارترا نشد اما دوباره VAR هشدار داد که این اتفاق رخ داده است. بازیکن بتیس در حالی مرتکب هند شده بود که تعادل نداشت به همین خاطر پویول نسبت به این تصمیم هم واکنش نشان داد و از دو ایموجی در حال فکر کردن و یک ایموجی که صورتش را با ماسک پوشانده است بهره برد.

پس از این که پیروزی ۳ بر ۲ رئال مادرید قطعی شد کاپیتان سابق بارسلونا نوشت: اگر می خواهیم پیروز شویم باید خیلی خوب بازی کنیم. من به آن باور دارم و آن باید برای یک تیم چالش باشد و انگیزه.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: