پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت:حاشیه داخل و بیرون تیم زیاد است و بابت جذب نفرات اتهامات و انگ زیادی به ما زدند، اما ما جواب آنها را دخل زمین دادیم و در قطر سربلند شدیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهدی رسول پناه اظهار داشت: از یحیی گل محمدی و بازیکنان تشکر می‌کنم که با جانفشانی در قطر حماسه آفریدند و دل همه مردم را شاد کردند و موج خوبی از شور و شعف را در جامعه ایجاد کردند.

* یحیی شهامت به خرج داد

وی در مورد بازیکنان جدید این تیم گفت: وقتی که این بحث رفتن بازیکنان پیش آمد، یحیی 7 بازیکن را درخواست جذب داده بود توانستیم در 3 تا 4 روز این نفرات را جذب کردیم. یحیی کاری کرد کارستان و شهامت به خرج داد که 5 نفر از 7 نفر را فیکس در زمین قرار داد. یکی از این ویژگی هایی که این بازیکن داشتند، عشق و علاقه آنها به پرسپولیس بود. تیم‌های دیگر پیشنهادهای بالایی به آنها می‌دادند، اما آنها به پرسپولیس آمدند.

* فقط یک قرارداد بالای 3 میلیارد داریم

وی در مورد اینکه گفته می‌شد ولخرجی برای گرفتن بازیکنان صورت گرفته است، عنوان کرد: اصلا ولخرجی نکردیم. همه قراردادهای ما به غیر از یک نفر زیر 3 میلیارد است و تنها یک قرارداد 3 میلیارد و 700 میلیونی داریم. تمام کپی‌ها و اصل قراردادها را هم به مراجع نظارتی ارسال کردیم.

* بابت جذب آل کثیر و لک کلی انتقاد به ما شد

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: زمانی که آل کثیر و حامد لک را جذب کردیم چه قدر به ما حرف  و حدیث گفتند و انتقاد کردند، اما الحمدالله الان یکی از بهترین دروازه بان‌ها و مهاجمان را در اختیار داریم. جا دارد همینجا از بیرانوند، ترابی و علیپور هم تشکر کنم و امیدوارم نماینده های خوبی برای پرسپولیس در خارج باشند.

*یحیی مربی از جنس پرسپولیس است

وی با اشاره به عملکرد یحیی گل محمدی اظهار داشت: یحیی خودش را ثابت کرد. او یک مربی از جنس پرسپولیس بود و باعث افتخار این باشگاه شد. امیدوارم همه اینها دست به دست هم دهند تا به قهرمانی برسیم.

*جز پیام نویدکیا از جای دیگر پیام تبریکی نیامد

رسول پناه با اشاره به پیام‌های تبریک گفت: از نویدکیا سرمربی سپاهان به خاطر پیامی که دادند، تشکر می‌کنم، اما متاسفانه از جای دیگر پیامی نیامد. البته شاید هنوز زود باشد، اما به هرحال پرسپولیس نماینده ایران است و این بردها هر کدام یک فینال بوده است. الان دیگر بحث ملی است. قبل از بازی با السد به بچه ها گفتم این تیم متمول است و میزبان محسوب می‌شود، اما شما خدا را دارید و می توانید حتما پیروز شوید.

* ماجرای سفر به قطر

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد حضورش در قطر گفت: به دلیل اینکه گفته بودند باید 7 روز در قرنطینه باشم، نتوانستم قبل از دیدار با اشارجه بروم، اما بعدا با هماهنگی دولت قطر شرایط فراهم شد و در عرض 6 ساعت جواب تستم آمد و توانستیم در کنار بچه‌ها در این کشور باشم. بعد از بازی هم سریع بازگشتم تا کارها را اینجا انجام دهم.

*  شجاع خلیل زاده هم جدا نمی‌شود

وی در مورد اینکه گفته می‌شود برخی بازیکنان جدا خواهند شد، تاکید کرد: بازیکنان پرسپولیس و مربی اش را به خاطر این عملکرد خوب همه تیم‌های آسیایی می‌خواهند، چون آنها در آسیا آقایی می‌کنند، اما این بازیکنان به عشق پرسپولیس و هواداران ماندند. شجاع خلیل زاده هم جدا نمی‌شود و این موضوع صحت ندارد. آنها حتما خواهند ماند و ما هم بعد از بازگشت تیم محبت آنها را جبران می‌کنیم.

رسول پناه ادامه داد: ما دوست داشتیم برای بازی با النصر در قطر و در کنار بچه‌ها باشیم و تا روز گذشته هم پیگیر بودیم، اما ترسیدیم که به خاطر کرونا 14 روز قرنطیه کنند و نشد.

* از طلب برانکو یک میلیون و 100 هزار دلار پرداخت کردیم

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد وضعیت طلب برانکو گفت: او گردن تیم حق دارد و ما هم نظرمان این بود که طلب او در دوره خودمان پرداخت شود. می‌توانستیم عقب بیندازیم و راهکار قانونی هم داشتیم، اما دیدیم دغدغه اصلی هواداران پرداخت طلب این مربی است. در حال حاضر هم از حدود 2 میلیون دلار جریمه‌ای که بود، حدود 1 میلیون و 100 هزار دلار را پرداخت کرده‌ایم.

* در چند روز آینده خبر خوشی خواهیم داد

وی در مورد اینکه مهلت 20 روزه به کجا رسید، عنوان کرد: در چند روز آینده خبر خوشی را هواداران خواهند شنید. با یک فرمول خاص این مبلغ را پرداخت می‌کنیم و اطلاع رسانی خواهد شد.

* می توانستیم زودتر پول برانکو را بدهیم اما قرارداد بازیکنان را تمدید کردیم

رسول پناه در مورد اینکه او شکایتی کرده است یا خیر، گفت: نه شکایتی نبود. این پروسه ادامه دارد و در زمان مقرر پرداخت خواهد شد. ما می‌توانستیم زودتر پول او را هم بدهیم، اما می خواستیم قرارداد بازیکنان را تمدید کنیم. به عنوان مثال بشار رسن 250 هزار دلار از فصل قبل طلب داشت و کار درستی هم کردیم و نتیجه‌اش را دیدیم. در این موضوع اسپانسر باشگاه هم خیلی کمک کرده و به تعهداتش عمل کرده است.

* با کارگزار طوری قرارداد بستیم که به تعهداتشان عمل می کنند

وی ادامه داد: برخی انتقاد می کردند، اما ما طوری قرارداد بستیم که آنها به تعهدات شان عمل می‌کنند و تاکنون هم 60 میلیارد تومان به باشگاه پرداخت کرده‌اند. اسپانسر دوم هم کمک‌هاش را انجام داده است. باید تشکر منم که در این اوضاع اقتصادی کمک حال پرسپولیس بودند.

* تاکنون 760 هزار دلار پاداش به پرسپولیس رسیده اما مشکل انتقال داریم

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا این پاداش آسیایی به بازیکنان و مربیان خواهد رسید یا خیر، تاکید کرد: این پاداش در 2 بخش پرداخت می‌شود و قطعا به بازیکنان و کادرفنی هم می‌رسد. یکی در مرحله یک هشتم و یکی هم بعد از فینال. تاکنون 760 هزار دلار پاداش به پرسپولیس رسیده است، اما اینطور نیست که صبح فردای بازی پرداخت کنند. ما مشکل بزرگی به نام تحریم داریم و نمی توانیم پول را انتقال دهیم. می خواهیم اگر شد همانند سال گذشته از طریق سفارت کشورمان در مالزی دریافت کنیم که این کار هم زمان می‌برد.

رسول پناه در مورد اینکه می توانید بدهی‌ها را از طریق AFC  پرداخت کنید، عنوان کرد: ما نامه زده‌ایم، اما آنها می‌گویند ما پاداش را فقط به تیم برنده می‌دهیم. البته فیفا به این شکل نیست.

* به بازی با النصر خوشبین هستم

پرسپولیس فردا در مرحله نیمه نهایی به مصاف النصر عربستان می‌رود، وی با آنالیز دقیق این تیم اظهار داشت: آنها تیم قدرتمندی بوده و بازیکنان و مربی خوبی دارند، اما پرسپولیس با این روحیه بالایی که دارد عزمش را جزم کرده تا به فینال برسد و می‌تواند این اتفاق بیفتد. من به این بازی خیلی خوش بین هستم.

* شادی گل عیسی ربطی به نژادپرستی ندارد

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص شیطنت این تیم در خصوص شادی گل آل کثیر تاکید کرد: اصلا شاد گل او ربطی به مسائل نژاد پرستی نداشت. تیم‌های عربی استاد جنگ روانی هستند، اما مسئولان تیم ما هم در این مسائل مسلط هستند. آنها می‌دانند به تیم قدرتمندی خورده‌اند و می‌خواهند با این جنگ روانی قدرت پرسپولیس را کاهش دهند. ما موضوع را به AFC اعلام کردیم و در مورد قضیه اخراج سیامک نعمتی هم خیلی خوب کار شد و با تنظیم لایحه‌ای موفق شدیم او را برگردانیم.

* مشکلی برای ماندن نادری وجود ندارد

رسول پناه با اشاره به وضعیت محمد نادری عنوان کرد: هفته گذشته با او تماس گرفتم که در سفر بود و قرار است پس از بازگشت به یک توافقی برسیم و مشکلی برای ماندن او وجود ندارد.

* در قرارداد برخی بازیکنان بند جدایی وجود دارد

وی در مورد اینکه اگر پیشنهاد خوب اروپایی و عربی برای بازیکنان پرسپولیس بیاید، تکلیف چه خواهد بود، گفت: در قرارداد بازیکنان بندهایی وجود دارد که می‌توانند جدا شوند، اما اولین مسئله عشق به پرسپولیس است. قطعا آنها خواهند ماند و ما هم هرکاری از دست‌مان بر بیاید برایشان انجام می‌دهیم.

*در مورد جذب نفرات فقط گل محمدی تصمیم می گیرد

سرپرست باشگاه پرسپولیس با اشاره به شایعه جدایی یحیی گل‌محمدی عنوان کرد: یک سوء تفاهمی پیش آمده بود. او یکی از مربیان با کلاس کشور است و در این مدت فشار زیادی روی او بوده است. نزدیک بازی های آسیایی بودیم و بازیکنان جدا شده بودند و بازی تدارکاتی هم نداشتیم. به هرحال او یک پرسپولیسی است و در تیم می‌ماند. در مورد جذب نفرات هم تنها خود او تصمیم می‌گیرد و ما هیچ دخالتی نداریم.

*یک ریال از وزارت نگرفتیم ، آنها در امور تیم دخالت ندارند

رسول پناه در خصوص اینکه گفته می‌شود وزارت ورزش در مورد اتفاقات دو باشگاه دخالت می کند،  تاکید کرد: واقعا وزارت ورزش هیچ دخالتی در تصمیمات ما ندارد و همه چیز به هیات مدیره باز می‌گردد و مسئولیت هم با خود هیات مدیره است. این مسائل را هم به وزارت ورزش ارتباط می‌دهند، اصلا صحت ندارد. ما یک ریال هم از آنها کمک نگرفتیم و تصمیمات کارساز خودمان بوده است.

* حاشیه داخل و بیرون تیم زیاد است

وی با اشاره به شرایط پرسپولیس تصریح کرد: شرایط پرسپولیس در قطر واقعا سخت است. بازیکن با پای شکسته و سه روز یک بار و آن هم در قرنطینه باید بازی کند. آنها اصلا نمی توانند از هتل بیرون بیایند و هرکسی باشد این شرایط برایش دشوار است، اما پرسپولیس با لطف خدا و دعای مردم و همت خود بازیکنان تا اینجای کار جلو رفته و پرچم فوتبال ایران را در آسیا بالا نگه داشتند و اعتبار بخشیدند. باید بدانیم هر مسابقه هم حکم فینال دارد و هیچ بازی ای آسان نیست.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پایان تاکید کرد: حاشیه داخل و بیرون تیم زیاد است و بابت جذب نفرات اتهامات و انگ زیادی به ما زدند، اما ما جواب آنها را دخل زمین دادیم و در قطر سربلند شدیم.

 

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: