پایگاه خبری خانه فوتبال:

در این مقاله به شما آموزش میدهیم که چگونه میتوان از شماره مجازی کسب درآمد کرد ؟

آیا میدانید شماره مجازی چیست ؟ در توضیح کوتاه : نوعی شماره مجازی که در بستر سرور و اینترنت بوده و غیرقابل دسترسی فیزیکی میباشد.

امروزه تقریبا همگان برای استفاده همزمان از چندین حساب در اینستاگرام و تلگرام ، از شماره مجازی رایگان استفاده میکنند در صورتی که به خطرات آن توجهی نمیکنند.

ما قصد داریم که شمارا با شماره مجازی های فروشی آشنا کنیم که کاملا برعکس شماره مجازی های رایگان ، بسیار ایمن تر هستند .

یک راست به سراغ روش های کسب درآمد از شماره مجازی میرویم.

روش اول:

فروش فالوور ، لایک ، بازدید ویدئو ، ارسال دایرکت و... در اینستاگرام:

میزان سرمایه : 3 میلیون تومان برای ساخت 1000 اکانت اینستاگرام با شماره مجازی اینستاگرام 3000 تومانی ، بازگشت سرمایه : بستگی به نوع بازاریابی خودتون دارد.

هر 1000 فالوور 30 تا 40 هزار تومان قیمت دارد که هر اکانت میتواند 7500 اکانت را فالو کند. یعنی 7500 مشتری برای هر 1000 فالوور . تقریبا 40000 * 1000 حدود 40 میلیون تومان از 3 میلیون سرمایه میتوان کسب درآمد داشت که البته سختی کار به پیدا کردن مشتری است که اگر ارزانتر بفروشید فالوور هارا ، مشتری بیشتری با سراغتون میاد. همچنین لایک محدودیت 100 عدد برای هر اکانت را دارد که اگر 1000 فالوور روی 100 تا لایک برای 100 تا اکانت ارسال کنند ، حدود 100 هزار تا میشود که هر کا لایک را میتوان بین 5 تا 8 هزار تومان فروخت که درآمد روزانه 5 تا 7 میلیون را دارد(اگر 100 مشتری لایک داشته باشید) همچنین ویو استوری و ویدئو هم قیمت از 5 تا 8 هزار تومان را دارد که همه اینها با هم درآمد بسیار بالایی برای 3 میلیون سرمایه را دارد.

این روش نیاز به خرید شماره مجازی اینستاگرام دارد که میتوانید از سایت https://numbercall.ir/apps/instagram آن را تهیه کرد که البته شماره های ارزان ترین با قیمت 2400 تومان هم میتوانید تهیه کنید.

پس از تهیه شماره ، نیاز به نرم افزار های مدیریت اکانت برای انجام لایک و فالو همزمان با 1000 اکانت را دارید ، برخی از این نرم افزار ها مانند : instadub ، NinjaGram ، Followers Assistant Full و... میباشد که پیشنهاد میکنیم در اینترنت بیشتر سرچ کنید تا شاید نرم افزار های بهتری هم بیابید.

روش دوم 

فروش ممبر گروه و کانال و همچنین بازدید پست و رای های نظر سنجی برای تلگرام با استفاده از شماره مجازی تلگرام :

سرمایه

میزان سرمایه 2.8 میلیون تومان برای ساخت 1000 اکانت تلگرام

نوع درآمد از شماره مجازی تلگرام مانند اینستاگرام میباشد که به این منظور پس از تهیه شماره و ساخت 1000 اکانت ، و اتصال اکانت ها به نرم افزار های مدیریتی ، اقدام به فروش ممبر و بازدید و رای میکنید.

میزان درآمد از تلگرام هم نیاز به میزان فعالیت خود شما دارد که بازاریابی را به دست بگیرید. هزینه ساخت 1000 اکانت حدود 2 میلیون و 800 هزار تومان ( در کمترین قیمت ) میباشد . قیمت فروش هر کا ممبر تلگرام ، قیمتی بین 40 تا 60 هزار تومان دارد و هر اکانت میتواند فقط عضو 200 کانال یا گروه بشود .

این روش هم نیازمند خرید شماره مجازی تلگرام هست که در https://numbercall.ir/apps/telegram/  قابل تهیه میباشد و بازم قیمتی بین 2400 تا 8000 تومان برای هر شماره مجازی دارد که میتوانید از ارزان ترین آن استفاده نمایید.

این دو روش نیازمند وقت برای خرید شماره مجازی و ساخت حساب کاربری دارد.

روش های دیگری که از شماره مجازی میتوان کسب درآمد کرد :

ساخت 1000 اکانت در وبسایت دیوار و شپور . با تهیه شماره مجازی از وبسایت نامبرکال میتوانید حدود 1000 اکانت در سایت های شیپور و دیوار بسازید و با نرم افزار های مدیریت ، روزانه هزاران تبلیغ را همزمان در دیوار و شیپور منتشر کنید!!

این روش نیازمند هزینه 10 میلیون تومان برای سفارش نرم افزار های مدیریتی اختصاصی و 8 میلیون تومان برای خرید 1000 شماره مجازی را دارد . با این روش میتوانید با شرکت ها همکاری کنید که محصولاتشونو بازاریابی میکنید ، سپس آن محصول را حدود 1000 بار در روز با نرم افزار خودتون در سایت ها منتشر میکنید تا مشتری های بسیاری تبلیع شمارا ببینند.

میانگین بازدید هر تبلیغ 100 عدد میباشد و شما میتوانید با 1000 شماره مجازی و اکانت های ساخته شده، تبلیغات خود را 100 هزار بار در روز نمایش دهید که قطعا فروش شمارا چندین برابر میکند.

این سه روش ، از پر درآمد ترین راهای کسب درآمد از سرمایه گذاری روی خرید شماره مجازی میباشد و به هیچ عنوان توصیه نمیشود که از شماره مجازی رایگان استفاده کنید ، چون سریعا اطلاعاتتون توسط تلگرام و اینستاگرام حذف میشود.

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: