پایگاه خبری خانه فوتبال:

فوت مشکوک آزاده نامداری.  پیکر بی جان آزاده نامداری یکی از مجریان سابق صدا و سیما در منطقه سعادت آباد در غرب تهران کشف شد. پیکر بی جان آزاده نامداری یکی از مجریان سابق صدا و سیما در منطقه شهرک غرب تهران کشف شده است.پیکر آزاده نامداری جراحت نداشته است و نیروهای اورژانس پس از تماس اعضای خانواده آزاده نامداری در ساعت 18 و 30 دقیقه بر بالین وی حاضر شدند

خانواده مجری تازه درگذشته تلویزیون، آزاده نامداری از هم وطنان درخواست کردند که به دلیل شرایط کرونایی از حضور در مراسم خاکسپاری این چهره هنری خودداری کنند.

 بیانیه خانواده آزاده نامداری درباره مراسم تشییع و ترحیم:

بسم الله الرحمن الرحیم

ناباورانه در سوگ فرزندی نجیب، بانویی شایسته، همسری وفادار و مادری مهربان «آزاده نامداری» که سالیان متمادی از نوجوانی در قاب تصویر برای بهتر شدن حال مردم از جمله دختران این مرز و بوم با اجراهای هنرمندانه‌اش کوشید، نشسته‌ایم.

برخود فرض می‌دانیم ضمن قدردانی از اظهار همدردی عزیزانی که با تماس و پیام و دل نوشته‌های اخلاق مدارانه، تسلی بخش خاطر خانواده بودند، از کلیه عزیزانی که مهربانانه قصد همراهی در مراسم خاکسپاری پیکر آن عزیز سفر کرده را دارند تقاضا نمائیم به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا از حضور در مراسم اجتناب نمایند.

مراسم بزرگداشت آن فقیده سعیده روز دوشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۰، از ساعت ۲۰ در بستر آنلاین ترحیم که متعاقبا اعلام می‌شود، برگزار خواهد شد.

این بیانیه به امضای خانواده‌های نامداری و عبادی و بستگان و دوستان رسیده است.

شروع کار حرفه‌ای تا ممنوع التصویری آزاده نامداری

آزاده نامداری مجری و تهیه‌کننده تلویزیون ایران بود و با اجرا در برنامه تازه‌ها در سیمای خانواده به شهرت رسید و مجری چهره آشنایی برای مخاطبان تلویزیون شد. کار خود را با شبکه استانی کرمانشاه آغاز کرد و در برنامه «خط مستقیم» شبکه تهران به تهیه کنندگی سعید غفاری و رضا داستانی به اجرا در تلویزیون ادامه داد. اما اوج شهرت او اجرا برنامه تازه‌ها در برنامه سیمای خانواده شبکه یک  بود که چهار سال آن را ادامه داد. برنامه «ورزش امروز»، «شب‌نشینی»، برنامه‌های مناسبتی، رادیو هفت، «صبحی دیگر» از شبکه آموزش را در کارنامه خود دارد. پر سروصداترین برنامه‌ای که او اجرا، تهیه‌کنندگی‌اش را برعهده داشت «خانمی که شما باشی» بود. این برنامه در سال ۹۴ در حالی که ششمین سری آن پخش می‌شد خبر توقیف آن به گوش رسید در حالی که تیزرهای این برنامه از شبکه دو پخش شده بود.

سه سال پس از آن نامداری دیگر در صدا و سیما جایی نداشت در سال ۹۵ با برنامه چالشی به آپارات ورود کرد. در این برنامه او به گفتگوهای چالشی با فعالان مختلف زن در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی پرداخت.

آزاده نامداری زندگی شخصی پر حاشیه آزاده نامداری 

در سال ۹۲ آزاده نامداری خبر ازدواج خود را با فرزاد حسنی دیگر مجری صدا و سیما اعلام کرد. ازدواجی که دیری نپایید و به حاشیه‌های بسیار و ورود به عرصه عمومی پایان یافت. نامداری علت این جدائی را با انتشار عکسی از خودش با چشم کبود در اینستاگرام، خشونت فرزاد حسنی اعلام کرد و تا چند وقت تیتر خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها شد.

اما مسئله طلاق او تنها حاشیه زندگی شخصی‌اش نبود. در سال ۹۶ عکسی از او در کشور سوییس منتشر شد که بدون حجاب در پارکی در حالی که بطری نوشیدنی الکلی در کنار او بود؛ آغاز حاشیه‌های جدی‌تری برای او بود. برخی انتشار عکس‌های او را نقض حریم خصوصی می‌دانستند و بسیاری او را به ریاکاری متهم کردند.

او در واکنش به حاشیه‌های ایجاد شده در یک پیام ویدئویی به انتشار این تصاویر واکنش نشان داد و گفت در مکانی سرسبز بوده که «محارم» او حضور داشتند. او در این سال‌ها با سجاد عبادی؛ فرزند رحیم عبادی از چهره‌های سیاسی و اصلاح طلب ارزدواج کرد و خبرهای رسانه ای او بسیار کم رنگ شد.

مرگ آزاده نامداری در ابهام

ساعاتی قبل خبر فوت مشکوک زنی در منطقه سعادت آباد تهران اعلام شد. ️بعد از بررسی‌های بیشتر افراد حاضر در صحنه اعلام کردند که پیکر متوفی متعلق به آزاده نامداری مجری صداوسیما است. به گزارش خبرگزاری‌های مختلف خانمی که گویا مادر آزاده نامداری است با اورژانس تماس گرفته و اعلام کرده است که با کارت عابر بانک به زور در ورودی را باز کرده و وارد خانه شده و با پیکر بی‌جان دخترش مواجه شده است.

در ساعات اولیه هیچ مقام رسمی مرگ او را تایید نکرد تا این که مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس از مرگ مجری سابق صدا و سیما خبر داد و گفته بود تکنسین های اورژانس دقایقی پیش از مرگ آزاده نامداری خبر دادند. او با اشاره به فوت آزاده نامداری گفته بود: «ساعت ۱۸:۳۸ دقیقه مادر مجری سابق صدا و سیما با اورژانس تهران تماس گرفت. مادر خانم نامداری دو روز از ایشان خبر نداشت و پس از آن برای اطلاع از فرزندش به خانه اش در غرب تهران مراجعه کرده است. مادر خانم نامداری پس از باز کردن درب خانه با جسد ایشان مواجه می شود. بر اساس بررسی انجام شده مدت زیادی از فوت ایشان گذشته است.

علت مرگ آزاده نامداری چیست؟

با وجود این که خبرها و گمانه‌های مختلفی در مورد علت مرگ حتی فرضیه خودکشی مطرح شده است اما خبر رسمی در این باره اعلام نشده است و تا آنجا که خبر رسید به دلیل اینکه ۴۸ ساعت از مرگ گذشته بود چهره آزاده نامداری قابل تشخیص قطعی نبود. به همین دلیل بازپرس کشیک قتل تهران و نماینده پزشکی قانونی برای تشکیل پرونده و تشخیص هویت جسد به محل کشف پیکر نامبرده اعزام شدند. 

 در آخرین اخبار رسمی قاضی محمد شهریاری، سرپرست دادسرای جنایی تهران خبر داده است که در ساعت ۱۹:۵۰ عصر امروز در پی تماس تلفنی پدر مرحومه آزاده نامداری مجری سابق تلویزیون با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر فوت نامبرده در آپارتمانش در یکی از برج‌های شهرک غرب تهران بلافاصله عوامل انتظامی برای بررسی صحنه به محل اعزام شدند. بررسی‌های اولیه نشان داد که نامبرده ۴۸ ساعت قبل فوت کرده است.

براساس اظهارات والدین نامداری، همسر و فرزند او در شمال به سر می برند و آزاده تنها در آپارتمانش حضور داشته که به دلیل عدم تماس با والدینش آنها نگران شده و با مراجعه به محل زندگی او متوجه می شوند که او فوت کرده است.

آخرین اخبار رسمی از مرگ آزاده نامداری

تا این لحظه جسد آزاده نامداری به پزشکی قانونی ارجاع داده نشده است. مهدی فروزش مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران خبر داده است: «تا این لحظه ساعت ۱۰ شب هفتم فروردین ماه جسد آزاده  نامداری به پزشکی قانونی ارجاع داده نشده است. در حال حاضر تقاضای حضور کارشناس پزشکی قانونی در صحنه فوت شده است و کارشناس پزشکی قانونی در حال عزیمت به این محل است. به محض این که جسد آزاده نامداری به پزشکی قانونی منتقل شود مراحل تشخیص هویت و تعیین علت فوت او مورد بررسی قرار می‌گیرد و و نتایج این بررسی به  مرجع قضایی اعلام می شود.»

قاضی شهریاری در آخرین اظهارنظر گفته است: «پیکر آزاده نامداری برای آزمایش های سم‎شناسی و علت فوت به پزشکی قانونی منتقل شد. در منزل وی اثری از به‌هم‌ریختگی دیده نشده و جسد وی در پذیرایی و روی مبل بوده است.سایت‌هایی که خبر خودکشی یا قتل وی را اعلام کرده‌اند هیچ دلیل و یافته‌ای ندارند و این موضوع تأیید نمی‌شود. رسانه‎ ها از از گمانه‌زنی و هتک حیثیت افراد خودداری کنند.»

آخرین پست آزاده نامداری در فضای مجازی در آغاز سال ۱۴۰۰و تبریک سال نو

​خانواده این مجری صداوسیما در چالوس بودند و چند روزی او تنها بوده است و پدر این خانم با اورژانس تماس می‌گیرد. در بررسی‌های بیشتر از پیکر معلوم شد آزاده نامداری خودکشی کرده است و بیشتر از ۲۴ ساعت از فوت وی می‌گذرد

جزئیات اقدام قضایی درباره پرونده آزاده نامداری

سرپرست دادسرای جنایی تهران از اعزام بازپرس ویژه قتل به محل کشف جسد آزاده نامداری خبر داد.

قاضی محمد شهریاری سرپرست دادسرای جنایی تهران، درباره حادثه مرگ آزاده نامداری مجری سابق صدا و سیما گفت: کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب ساعتی قبل فوت یک زن جوان را در محل سکونتش به بازپرس ویژه قتل اعلام کرده و در اظهارات اولیه اعلام کرده که این فرد آزاده نامداری است.

وی گفت: بازپرس ویژه قتل تهران به محل حادثه اعزام شده است اما هنوز از صحت و سقم هویت اعلام شده اطلاعی در درست نیست.

شهریاری گفت: پس از حضور بازپرس در صحنه قتل ابتدا هویت متوفی و سپس علت مرگ وی بررسی خواهد شد

نظر اورژانس درباره فوت آزاده نامداری

سخنگوی اورژانس کشور: زمان زیادی از فوت خانم نامداری گذشته است. خالدی: در ساعت ١٨:٣٨ با اورژانس تهران از یکی از برج های سعادت آباد  تماسی  گرفته می شود و ماموران اورژانس بلافاصله اعزام می‌شوند.

مادر خانم نامداری دو روز از او بی خبر بوده است و امروز به منزل او مراجعه می کند و با پیکر بی جان او مواجه می شود.

باتوجه به علایم جسد می توان گفت زمان زیادی از فوت خانم نامداری گذشته بوده است و جنازه متوفی تحویل پلیس می‌شود.

باید پزشکی قانونی درباره علت مرگ، اظهار نظر کند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: