پایگاه خبری خانه فوتبال:

قرعه کشی خودرو با تغییر همراه شد.جدیدترین خبر از سومین دوره قرعه کشی خودرو را بخوانید. قرعه کشی خودرو در سامانه یکپارچه جدید انجام می شود. قرعه کشی خودرو شاید به طور کامل حذف شود. جزئیات جدید قرعه کشی خودرو را بخوانید.

جزئیات اعلام نتایج قرعه کشی خودرو

سومین مرحله فروش خودرو در سامانه یکپارچه به اتمام رسید و بیش از ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر برای خرید خودرو در این سامانه ثبت‌نام کردند.

قرعه‌کشی این طرح فروش فوق‌العاده هم دوشنبه ۲۱ شهریور ماه ساعت ۱۴ انجام شد. حالا متقاضیان باید می توانند نتیجه این قرعه‌کشی را ببینند

نکته قابل توجه درباره این مرحله از فروش خودرو در سامانه یکپارچه این بود که حدود ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر در این قرعه‌کشی شرکت کردند.

نکته دیگر، تقاضا برای خرید محصولات ایران خودرو بود. ۹۷ درصد متقاضیان خرید خودرو، خواستار محصولات ایران خودرو بودند و تنها ۱.۲ درصد از افراد، متقاضی خودروهای سایپا بودند.

نتایج قرعه کشی را در لینک زیر ببینید

https://sale.iranecar.com/public/winners

ماه گذشته هم قرار بود نتایج قرعه‌کشی خودرو، ۲۴ ساعت بعد روی سایت قرار بگیرد که چنین نشد و نتایج با تاخیر دو روزه اعلام شد.

در صفحه ورودی سامانه

سامانه یکپارچه تخصیص خودرو وارد بخش برندگان قرعه کشی شوید

اعلام شده بود که «به دلیل بروز مشکل فنی اعلام» نتایج به ساعاتی دیگر موکول شده است.

در مراسم قرعه کشی نمایندگان نهادهای ناظر بر صحت انجام قرعه کشی نظارت داشتند. نتایج قرعه کشی به با اخذ استعلام‌ها 22 شهریور در سامانه یکپارچه قرعه‌کشی خودرو اعلام شد.

بر اساس این گزارش، پس از دو دوره عرضه خودرو در قالب سامانه یکپارچه تخصیص خودرو که در اردیبهشت و تیر ماه امسال انجام شد، سومین دوره عرضه خودرو از روز چهارشنبه گذشته (16 شهریور) آغاز شد.

در سومین دوره نام نویسی سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، 6 میلیون و 684 هزار و 384 نفر ثبت نام کردند که از این میزان 364 هزار و 83 نفر یعنی معادل 5 و چهار دهم درصد متقاضی طرح جوانی جمعیت و 124 هزار و 569 نفر معادل، یک و نه دهم نفر، متقاضی طرح جایگزینی خودرو‌های فرسوده بوده اند.

در سومین دوره قرعه کشی یکپارچه حدود 60 هزار خودرو عرضه شده که 50 درصد ظرفیت قرعه کشی به طرح جوانی جمعیت و بیست درصد ظرفیت قرعه کشی به خودروهای فرسوده اختصاص می یابد که بر این اساس 6 میلیون و 195 هزار و 732 نفر که جزو طرح جوانی جمعیت و طرح خودروهای فرسوده قرار نمی گیرند بر سر دستیابی به 18 هزار خودرو با هم رقابت می کنند یعنی به طور متوسط از هر 344 نفر یک نفر برنده می شود.

لینک قرعه کشی خودرو و مشاهده نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز 21 شهریور

متقاضیان ثبت نام خودرو های ایران خودرو در دو طرح فروش فوری و پیش فروش ایران خودروبا ورود به سامانه فروش یکپارچه خودرو اقدام به ثبت نام خودرو نمودند  و اینک جهت مشاهده قرعه کشی خودرو از جمله قرعه کشی خودرو ایر ایران خودرو و دیدن نتایج قرعه کشی خودرو های ایران خودرو روی لینک زیر کلیک کنند.

برای مشاهده نتایج قرعه کشی خودرو های ایران خودرو و سایر خودرو های  سامانه فروش خودرو در امروز 21 شهریور 1401  اینجا کلیک کنید

مهلت واریز وجه برندگان قرعه کشی خودرو شهریور 1401

فرد انتخاب شده، باید ظرف مهلت ۳ روز وجه کامل خودرو را از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir واریز کنند؛ در غیر این صورت، ثبت نام آن‌ها لغو می‌شود.

سایت واریز وجه برندگان قرعه کشی خودرو

طرح فروش فوق العاده با موعد تحویل ۳ ماهه برخی محصولات شرکت ایران خودرو در سامانه یکپارچه فروش خودرو با روش قرعه کشی روز شنبه بیست و پنجم تیر که ساعت آن متعاقبا از طریق سایت sale.iranecar.com اعلام خواهد شد، شروع و به مدت ۷۲ ساعت ادامه خواهد داشت.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: