پایگاه خبری خانه فوتبال:

کلاهبرداری امری کثیف و فریبکارانه است.کلاهبرداری کاملا دزدی است.کلاهبرداری هر روز با شیوه های جدید اتفاق می افتد.کلاهبرداری مصداق بارز حرام خواری است.کلاهبرداری بیشتر دامن افراد ساده و زودباور را می گیرد.

کلاهبرداری با جن و روح در اصفهان چه می کرد

شخصی که با ترفند دعانویسی و رمالی به کلاهبرداری از شهروندان در اصفهان می‌پرداخت، شناسایی و دستگیر شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: این فرد با تبلیغ گسترده در شبکه های اجتماعی، ادعای درمان بیماری های لاعلاج، بخت گشایی، پیدا کردن گم شده ها، مجذوب شدن در بین افراد، موفقیت در تحصیل، رفع گرفتاری ها از طریق آموخته های فراعلمی و ارتباط با اجنه و همچنین احضار ارواح به جذب افراد اقدام می کرد و برای انجام هر کاری نیز مبالغ هنگفتی را دریافت می کند.
سردار محمدرضا هاشمی فر با بیان این که فرد مذکور علاوه بر کلاهبرداری از شهروندان، به اغفال دختران جوان و سوء استفاده از آنان نیز اقدام کرده است افزود: متهم با همدستی فرد دیگری که از او در پشت پرده استفاده می کرد و همچنین تجهیز محل کار خود به سیستم صوتی و ایجاد صداهای عجیب و غریب در آن مکان، اعتماد مراجعه کنندگان را جلب کرده و با دادن وعده‌های دروغین مبالغ زیادی پول از آنها دریافت می‌ کرد.

کلاهبرداری

وی ادامه داد: در بررسی های صورت گرفته از اطلاعات مندرج در تلفن همراه متهم و همچنین واریزی ها به حساب وی، حدود 50 میلیارد ریال کلاهبرداری از شهروندان را حکایت می کند که البته تاکنون بیش از 100 نفر شاکی نیز در این پرونده شناسایی شده اند.


 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: