پایگاه خبری خانه فوتبال:

تصمیم جدید دولت رئیسی برای پرداخت یارانه معیشتی جدید برخی خانوارها اعلام شد.یارانه معیشتی چند سالی است که پرداخت میشود.یارانه معیشتی با توجه به معیار درآمدی و دهک بندی خانوار تعلق می گیرد.جزئیات جدید واریز یارانه معیشتی با صدک بندی را از دست ندهید

همزمان با میلاد حضرت عیسی مسیح(ع) و سال نو میلادی، هدیه یک میلیون تومانی کمیته امداد به حساب مددجویان اقلیت‌های دینی در سراسر کشور واریز شد.

حسین خدرویسی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد با اعلام این خبر، افزود: ۲۰۸ خانوار تحت حمایت از اقلیت‌های دینی مسیحی، کلیمی و زرتشتی از این هدیه یک میلیون تومانی برخوردار شدند.

واریزی جدید با مستمیارانه معیشتی ری مددجویان در راه است؟

مدیر کل کمیته امداد البرز گفت: از ابتدای سال تاکنون هزار و ۱۱۰ نفر از مددجویان این نهاد از طریق سرفصل‌های کاریابی و راهبری شغلی مشغول به کار شدند.

رضا البرزی روز یکشنبه ۱۰ دی ماه با اشاره به اینکه کاریابی با هدف تشویق جوانان برای ورود به بازارکار و تأمین معاش خانواده‌ها صورت می‌گیرد، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون زمینه اشتغال بیش از هزار رو ۱۱۰ نفر از مددجویان و متقاضیان شامل زنان سرپرست خانوار و فرزندان مددجویان موردحمایت این نهاد و نیازمندان در البرز از طریق اجرای طرح کاریابی و راهبری شغلی ایجاد شد.

 

وی با بیان اینکه کاریابی با هدف تشویق جوانان برای ورود به بازارکار و تأمین معاش خانواده‌ها و دوری از آسیب‌های ‌اجتماعی مختلف صورت می‌گیرد، گفت: مددجویان فارغ‌التحصیل بیکار نیز می‌توانند از خدمات کاریابی و راهبری شغلی بهره‌مند شوند.

البرزی ادامه داد: این خدمات به افرادی که تحت پوشش نیستند نیز ارائه می‌شود اما این افراد می بایست علاوه برداشتن مدرک مهارت‌آموزی فنی و حرفه‌ای در هفت دهک درآمدی پایین قرار داشته باشند.

خبر از افزایش ۲۰ درصدی ، مستمری مددجویان یک نفره از ۶۶۰ هزار تومان به ۸۵۲ هزار تومان، مستمری مددجویان دو نفره از ۹۳۶ هزار تومان به ۱ میلیون و ۱۲۳ هزار تومان خواهد بود .

تاریخ واریز مستمری بهزیستی بانک رفاه دی ۱۴۰۲ با توجه به پرداختی‌های ماه‌های گذشته بانک بین ۲۹ تا ۳۰ دی سال است؛ بنابراین مستمری بگیران بانک رفاه (آذر ماه) باید در تاریخ بین ۲۹ تا ۳۰ دی باید منتظر واریز حقوق مستمری خود باشند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) از افزایش مستمری کمیته امداد ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: امیدواریم افزایش مستمری بتواند کمکی به بهبود زندگی مددجویان باشد و از مردم و خیران خواست تا همچنان در کمک به مددجویان کمیته امداد مشارکت داشته باشند. مستمری مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) از ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ به صورت پلکانی ۲۰ درصد افزایش خواهد یافت.

واریزی مستمری مددجویان کمیته امداد ۱۴۰۲ چقدر است؟

بر اساس این افزایش، مستمری مددجویان یک نفره از ۶۶۰ هزار تومان به ۸۵۲ هزار تومان، مستمری مددجویان دو نفره از ۹۳۶ هزار تومان به ۱ میلیون و ۱۲۳ هزار تومان، مستمری مددجویان سه نفره از ۱ میلیون و ۵۲۵ هزار تومان به ۱ میلیون و ۸۳۰ هزار تومان، مستمری مددجویان چهار نفره از ۱ میلیون و ۹۶۰ هزار تومان به ۲ میلیون و ۳۰۴ هزار تومان و مستمری مددجویان پنج نفر به بالا از ۲ میلیون و ۴۰۹ هزار تومان به ۲ میلیون و ۸۹۸ هزار تومان افزایش یافته است.

طبق گفته معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) این افزایش مستمری در راستای بهبود وضعیت معیشتی مددجویان صورت گرفته است و می‌تواند کمکی به بهبود زندگی این افراد و خانواده‌های آن‌ها باشد.

براساس آخرین اخبار شنیده شده مستمری مددجویان کمیته امداد در این روزها واریز خواهد شد. در این روزها مستمری بگیران باید منتظر واریزی مستمری آذرماه باشند تا با افزایش ۲۰ درصدی واریز شود.

وجیهه محمدی فلاح اظهار کرد: در حال حاضر سه هزار و ۱۸۸ بانوی سرپرست خانوار و چهار هزار نفر افراد تحت تکفل آن‌ها تحت پوشش بهزیستی البرز هستند.

وی ادامه داد: با پیگیری صورت گرفته تمام این بانوان مستمری دریافت می‌کنند و هیچ یک از آن‌ها پشت نوبت دریافت مستمری نیستند.

این مسئول با اشاره به مبلغی که به عنوان مستمری به بانوان تحت پوشش بهزیستی استان پرداخت می‌شود، گفت: به خانواده تک نفره ۷۶۴ هزار تومان، دو نفره حدود یک میلیون تومان، سه نفره یک میلیون و ۵۲۸ هزار تومان، چهار نفره یک میلیون و ۹۶۵ هزار تومان و پنج نفر به بالا هم دو میلیون و ۴۰۰ هزار تومان تعلق می‌گیرد.

منبع: تسنیم

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: