پایگاه خبری خانه فوتبال:
کرمان موتور یکی از خودروسازان و وارد کنندگان مهم کشور است.کرمان موتور در شهر بم قرار دارد.کرمان موتور با مونتاژ هیوندای آغاز به کار کرد.کرمان موتور به دلیل تحریم ها نتوانست با کره ای ها ادامه بدهد.کرمان موتور هم اکنو با ثبت برند تجاری کی ام سی اقدام به مونتاژ خودروهای چینی می کند.

قیمت جدید کرمان موتور در ۷ محصول ویژه بهمن اعلام شد

کرمان موتوربخشنامه جدید فروش نقدی کرمان موتور را ببینید

کرمان موتور

در بخشنامه جدید کرمان موتور، جی۷ با قیمت قطعی ۱ میلیارد و ۲۸۱ میلیون و ۸۸۰ هزار تومان به صورت نقدی در دسترس خریداران قرار گرفته است. کی‌ام‌سی ایکس۵ نیز به روش مشابه با قیمت ۱ میلیارد و ۳۲۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.
خودروهای عرضه‌شده در این طرح پس از گذشت ۹۰ روز کاری به مشتریان تحویل داده می‌شوند. سدان جی۷ و کراس اوور ایکس۵ هر دو جزو محصولات جدید و پرطرفدار موجود در بازار به حساب می‌آیند. جزئیات فروش نقدی J7 و X5 با قیمت قطعی را در جدول زیر مشاهده می‌کنید.

کرمان موتور

جدول شرایط فروش KMC J7 و KMC X5 کرمان موتور در بهمن ۱۴۰۲
نام خودرو قیمت مصوب موعد تحویل
کی ام سی J7 ۱.۲۸۱.۸۸۰.۰۰۰ تومان ۹۰ روز کاری
کی ام سی X5 ۱.۳۲۹.۱۰۰.۰۰۰ تومان ۹۰ روز کاری
نگاهی به مشخصات سدان KMC J7

کرمان موتور

کی‌ام‌سی J7 یک خودرو اسپرت و خوش‌چهره است که در چین با نام اصلی جک سهول A5 پلاس شناخته می‌شود. این ماشین محصول سال ۲۰۲۱ بوده و از یک موتور قدرتمند ۱.۵ لیتری توربوشارژ برای حرکت استفاده می‌کند. پیشرانه J7 حدود ۱۷۲ اسب بخار قدرت و ۲۸۰ نیوتن متر گشتاور داشته و به گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک دوکلاچه متصل است. این خودرو با مصرف سوخت شهری ۸.۸ لیتر و مصرف سوخت ترکیبی ۶ لیتر، در دسته ماشین‌های کم‌مصرف قرار می‌گیرد.
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: