پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

 

نصب قالب وودمارت معمولا به دو روش انجام می شود که برای استفاده درست از آن بهتر است هر دو روش را آموخته باشیم.

اگر قصد طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس را داشته باشید، یکی از بهترین قالب ها برای این کار وودمارت است. برای استفاده از این تم باید آموزش نصب آن را بدانیم که‌. به روش های مختلف انجام می شود. از این رو در این‌ مقاله با ما همراه‌ باشید. تا روش های نصب قالب وودمارت را آموزش دهیم تا بتوانید بهترین استفاده را از آن داشته باشید.

نصب قالب وودمارت به دو روش

 

برای استفاده درست از قالب وودمارت وردپرس باران نیاز است تا نصب قالب را آموزش ببینیم. برای این کار باید تم مورد نظر خود را از سایت های ارائه دهنده که به آموزش رایگان وردپرس مشغول هستند دانلود کنیم. بر اساس وردپرسی که در اختیار داریم می توان قالب وودمارت را از روش پیشخوان و هاست نصب کرد‌. از این رو در ادامه نحوه نصب برای هر دو روش را بیان می کنیم تا با هر دو آشنا شده و راه مناسب خود را انتخاب کنید. برای نصب البته نیاز به پیش نیازهایی داریم‌.

فایل اصلی نصب قالب، افزونه های ضروری برای قالب، فارسی ساز و فعال ساز آن. معمولا تمامی این فایل ها به صورت زیپ که شامل چند فایل هستند ارائه می شوند. بهتر است که در پیش نیازها فارسی ساز حتما وجود داشته باشد تا از امکانات فارسی قالب استفاده کنید.

برای تهیه پیش نیاز های قالب وودمارت کافی است که یک نسخه معتبر از قالب را تهیه کنید. بهترین سایت های فروشنده این قالب در ایران را پیش تر در مقاله ای در سایت ویرگول معرفی کرده ایم. برای مشاهده جدول مقایسه نسخه های فارسی قالب وودمارت به این لینک مراجعه کنید.

آموزش نصب قالب وودمارت از پیشخوان وردپرس

آموزش نصب قالب وودمارت

در این آموزش رایگان وردپرس ابتدا به بررسی نصب قالب وودمارت از طریق پیشخوان خواهیم پرداخت. برای این کار شما نیاز به یک سایت وردپرسی دارید. پس باید اول سایت را بر روی لوکال هاست یا هاست خریداری شده خود نصب کرده و سپس مراحل زیر را برای نصب قالب از طریق پیشخوان دنبال کنید:

  1. پیشخوان وردپرس خود را باز کنید.
  2. در کنار صفحه یک منو وجود دارد که باید بر روی گزینه نمایش کلیک کنید.
  3. یک صفحه جدید باز خواهد شد که بالای آن گزینه افزودن وجود دارد. آن را انتخاب کنید.
  4. سپس دوباره صفحه‌ جدیدی باز‌ می شود که از بالای آن باید بارگذاری پوسته را کلیک کنید.
  5. حال نوبت به انتخاب فایل می رسد. روی choose file کلیک کنید. سپس یک پنجره برای انتخاب فایل مناسب باز خواهد شد.
  6. در این مرحله باید فایل زیپ قالب وودمارت وردپرس باران را انتخاب کنید و تایید را بزنید.
  7. سپس دکمه نصب برای شما فعال شده و روی آن کلیک کنید تا نصب انجام شود.
  8. صبر کنید تا نصب قالب وودمارت به پایان‌ برسد‌. سپس باید روی گزینه‌ فعال سازی کلیک کرده تا قالب برای شما فعال شود.

آموزش رایگان وردپرس

همان طور که مشاهده کردید، نصب قالب از طریق پیشخوان بسیار ساده و کاربردی است. در این روش به هاست ارتباطی نداریم و از طریق وردپرس تمامی مراحل را انجام خواهیم داد. پس اگر دسترسی شما به هاست وجود ندارد، این می تواند بهترین روش باشد. با این حال این نصب گاهی با مشکلات و خطاهایی از طریق هاست روبه رو می شود که باید روش دیگر را برای نصب در این صورت انجام داد.

آموزش نصب قالب وودمارت از طریق هاست

نصب قالب وودمارت

نصب قالب وودمارت از طریق هاست نیز امکان پذیر است و همان طور که بیان کردیم خطاها و مشکلات نصب پیشخوان در آن وجود نداشته و می تواند به بهترین شکل انجام شود.‌ البته بهتر است بگوییم که نصب از طریق هاست هم آسان است و فقط نیاز است تا چند مرحله را طی کرده تا قالب مورد نظر خود را فعال کنیم:

  1. ابتدا کنترل پنل مدیریت هاست را باز کنید.
  2. سپس وارد گزینه‌ مدیریت فایل ها شوید.
  3. فولدر public_html را باز کنید و وارد آن شوید.
  4. سپس فولدر wp_content را باز کرده و وارد شوید.
  5. در مرحله بعد ورود به فولدر themes را انجام دهید.
  6. حال باید‌ فایل zip قالب را در همین مسیر آپلود کنید.
  7. بعد از اینکه آپلود انجام شد فایل زیپ را اکسترکت کنید.
  8. سپس وارد پیشخوان وردپرس خود شده و از منوی کنار صفحه نمایش را انتخاب کرده و وارد آن شوید.
  9. در آخرین مرحله نیز قالب نصب شده را فعال کنید‌.

روش نصب قالب وودمارت از طریق هاست می تواند به عنوان بهترین راه در نظر گرفته شود. زیرا سریع تر انجام شده و محدودیت های روش پیشخوان را به همراه ندارد. این روش می تواند در همه مواقع پایدار باشد و اگر تازه کار هستید انجام آن نیز برای شما آسان تر خواهد بود.

نصب قالب وودمارت معمولا به دو روش انجام می شود که یادگیری هر دو روش ضروری است. اگر قصد ایجاد یک فروشگاه آنلاین را دارید، اهمیت قالب های وودمارت برای شما بسیار زیاد است. زیرا رابط کاربری آسان را فراهم کرده و رضایت مشتری را برای استفاده از سایت به همراه دارد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: