پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

باشگاه خوب سراغ نداری؟! عبارتی که بارها از اطرافیانتان شنیده یا خودتان چندین بار از دیگران پرسیده اید! سوالی که نه تنها برای شما بلکه برای گوگل بسیار آشناست. چرا که افراد باشگاه ورزشی خوب در شهر خود را از گوگل می خواهند. همین برای اهمیت طراحی سایت باشگاه ورزشی کافیست! با تیم طراحی سایت وبیمو همراه باشید تا دلایل اهمیت ایجاد وب سایت برای باشگاه های ورزشی و امکانات مهم آن را برایتان شرح دهیم.

اهمیت و مزایای طراحی سایت باشگاه ورزشی

افراد همیشه به دنبال بهترینها در شهر خود می گردند و باشگاه ورزشی از جمله مکان هایی است که کیفیت و امکانات آن اهمیت زیادی برای مردم دارد. به همین دلیل مدام در حال جستجوی یک باشگاه خوب در شهر خود می گردند و با تحقیقات فراوان از اطرافیان و جستجو در گوگل و مشاهده تصاویر، مراکز ورزشی شهر خود را بررسی می کنند. اگر شما صاحب یک باشگاه ورزشی هستید، طراحی سایت ورزشی یک فرصت فوق العاده است تا با کمترین هزینه بتوانید در سطح شهری درخشیده و اعتبار زیادی کسب کنید.

 علاوه بر این سفارش سایت ورزشی این امکان را به شما می دهد تا با انتشار مقالات تخصصی و اخبار ورزشی، بازدید از سایت خود را به طور قابل ملاحظه ای افزایش دهید. به خصوص اگر بتوانید در سریع ترین زمان ممکن این اخبار را در سایت منتشر کنید. چرا که اخبار ورزشی همواره جذابیت زیادی برای مردم دارد.  توصیه ما به شما این است که با مشاهده نمونه طراحی سایت ورزشی، و موفق ترین آنها ایده های جذاب کسب کرده و در وب سایت خود بکار بگیرید.

سایت هایی از قبیل ورزش سه، خبر ورزشی، سایت طرفداری، تسنیم، خبر آنلاین و .... . وبیمو توصیه می کند که بخش های مختلف این وب سایت ها را بررسی کرده و امکاناتی که می خواهید در وب سایتتان به کار گرفته شود یادداشت کنید و با شرکت طراحی سایت در میان بگذارید.

 طراحی سایت باشگاه ورزشی وبیمو  با سالها فعالیت و کارنامه درخشان در تولید انواع وب سایت ها از جمله طراحی سایت بازی ، لوازم آرایشی ، طلا و جواهر و ، طراحی سایت پوشاک ... این اطمینان خاطر را به شما می دهد که تمامی ویژگی های فنی، محتوایی، گرافیکی و امنیتی را برای سایت شما در نظر گرفته و یک وب سایت ورزشی استاندارد با کامل ترین امکانات به شما تحویل می دهد. برای آگاهی از این امکانات، توصیه می شود که بخش زیر را به طور کامل مطالعه کنید:

 

امکانات طراحی سایت ورزشی

یک وب سایت استاندارد نیازمند بکارگیری امکاناتی است که در بخش زیر به آنها اشاره می کنیم:

امکان ثبت عضویت در سایت

طراحی سایت ورزشی وبیمو این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا شرایطی را فراهم کنید که کاربران بتوانند به عضویت سایت شما در بیاییند. در این صورت شما پایگاه داده ای از کاربران را در اختیار دارید و می توانید از آنها در جهت بهبود عملکرد و بازدید بیشتر از سایت کمک بگیرید.

 

 

 

معرفی رزومه، مربیان، و افتخارات و مدال ها

یکی از بزرگترین مزایای سایت ورزشی این است که شما می توانید به طور کامل به معرفی رزومه و تاریخچه باشگاه ورزشی خود پرداخته و مربیان باشگاه پرداخته و مهم ترین ورزشکاران آن، مدال ها و افتخاراتباشگاه را منتشر کنید.

 

 

 

گالری تصاویری از بخش ها و تجهیزات باشگاه

اکثر افراد در پی یافتن بهترین باشگاه در سطح شهر خود، در گوگل به جستجو می پردازند تا با مشاهده تصاویر و امکانات و تجهیزات باشگاه های مختلف شهر خود، یکی از آنها را انتخاب کرده و در آن ثبت نام کنند.

 

اگه دوست داری با قابلیت ها و امکانات سایت حوزه کاریت آشنا بشی وارد سایت وبیمو به آدرس  https://webimo.org شو.

 

امکان برگزاری کلاس های آنلاین در شرایط خاص

بدون شک باشگاه های ورزشی یکی از مکان هایی بودند که بیشترین تاثیر را از همه گیری کرونا گرفتند و اولین مراکزی که تعطیل شده بودند باشگاه ها بودند. طراحی سایت ورزشی این امکان را در اختیار شم قرار می دهد تا در صورت تکرار چنین شرایطی، کلاس های آنلاین برگزار کنید.

13

 

امکان افزودن بخش وبلاگ یا اخبار ورزشی در وب سایت

طراحی سایت باشگاه ورزشی یک فرصت فوق العاده است تا بتوانید مقالت تخصصی مربوط به مسائل ورزشی را در آن مطرح کرده و منتشر کنید. در این صورت افردا با جستجوی سوالات ورزشی، با سایت شما مواجه شده و به آن هدایت می شوند. جالب است بدانید که اخبار ورزشی برای مردم بسیار هیجان انگیز است. اگر بتوانید شراطی را فراهم کنید که آخرین اخبار ورزشی را در سایت منتشر کنید بدون شکا، سایت ورزشی شما بازدید بسیار بالایی بدست خواهد آورد و این تاثیر زیادی در افزایش رنکنیک سایت شما خواهد داشت.

 

 

امکان فروش تجهیزات یا پکیج های ورزشی

یکی از مزیت های بزرگ طراحی سایت باشگاه ورزشی، امکان فروش تجهیزات ورزشی و یا دوره های آموزش ورزشی می باشد. چرا که شما بازدید کنندگانی به وسعت یک کشور داشته و به یک منطقه جغرافیایی خاصی محدود نیستید. تیم طراحی سایت ورزشی وبیمو، تمامی زیرساخت های مربوط به فروش محصولات ورزشی مانند سبد خرید، درگاه های پرداخت مختلف و امن، فاکتورها و ... را در اختیار شما قرار خواهد داد.

 

 

 

امکان اعلام نتایج مسابقات ورزشی

اعلام نتایج مسابقات ورزشی یکی از هیجان انگیز ترین اخبار برای مردم محسوب می شود. به خصوص انکه مربوط به فوتبال و ... باشد. شما می توانید اخبار مربوط به باشگاه خود را نیز در وب سایت منتشر کنید و یا مسابقات آنلاین برگزار کنید.

 

 

جدول زمان بندی برگزاری کلاس ها

یکی دیگر از برترن امکانات سایت ورزشی، جدول زمان بندی برگزاری کلاس ها می باشد. در این شرایط افراد با بازدید سایت ها، از برگزاری یا عدم برگزاری کلاس ها با خبر می شوند.

 

 

امکان مشاوره ورزشی و رژیم

اشما می توانید با استفاده از مربیان خود، مشاوره های آنلاین برگزار کنید و یا به کاربران برنامه رژیم های چاقی یا لاغری ارائه کنید. تمامی این اقدامات باعث جلب اعتماد کاربران و افزایش جایگاه وب سایت شما در گوگل خواهد شد.

 

 

بخش تالار گفتگو و نظر سنجی و امتیاز دهی

امکان تالار گفتگو در طراحی سایت ورزشی باعث می شود تا افراد بتوانند به تبادل نظر پرداخته و انتقادات و پیشناهادات خود را از باشگاه اعلام کنند.

 

امکان دسته بندی و جستجو و سایر مشخصات فنی

از تیم طراحی سایت ورزشی بخواهید تا تمامی امکانات فنی وب سایت را به بهترین نحو ممکن بکار بگیرند. امکاناتی از قبیل دسته بندی رشته های ورزشی، کیفیت هاست، سرعت لود، امنیت وب سایت، بکاپ و ....

 

منبع : https://webimo.org

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: