پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

 

تضمین موفقیت سایت در گوگل با مهندس امیر گوهری

مهندس امیر گوهری فعالیت خود را در سال 1385 ابتدا در حوزه وبلاگ نویسی و سپس طراحی سایت آغاز کرد، اما او تنها در طراحی کردن سایت متوقف نشد و به موفقیت و به درآمد رساندن آن ها را در نظر داشت.

به همین دلیل وارد حوزه سئو سایت شد و همواره با آخرین آپدیت ها و فاکتورهای گوگل و سایر موتورهای جستجو که برای رتبه بندی سایت ها ارائه می کردند، همراه شد و در این میان بازاریابی و فروش را نیز به بهترین وجه به انجام رساند.

به همین ترتیب مهندس امیر گوهری با بیش از 16 سال سابقه توانسته است که بیش از 1000 کلمه کلیدی را به صفحه اول گوگل رسانده و در سابقه او بیش از 100 پروژه موفق وجود دارد، پس با توجه به آمار ذکر شده تضمین کردن موفقیت سایت شما دشوار نمی باشد.

به این صورت آژانس مهندس امیر گوهری در حوزه دیجیتال مارکتینگ آغاز به ارائه کلیه خدمات دیجیتال مارکتینگ از جمله طراحی، سئو سایت، طراحی اپلیکیشن، ارائه خدمات پنل پیامکی، فروش رپورتاژ آگهی و بک لینک و... نمود تا دیگر برای مشتریان عزیز مشکلی از بابت چند گانگی و همکاری با چند شخص یا مجموعه که تنها در یک حوزه فعالیت می کنند، به وجود نیاید.

با سپردن پروژه خود به این مجموعه و دریافت مشاوره از آن ها دیگر نگرانی از بابت رشد سایت خود نخواهید داشت، این مجموعه رشد، موفقیت و به درآمد رساندن سایت شما را تضمین خواهند کرد و علاوه بر این دیگر نیازی به همکاری با مجموعه دیگری برای سایر بخش های دیجیتال مارکتینگ خود نخواهید داشت چرا که تمامی خدمات با کیفیت عالی و توسط متخصصین هر حوزه در همین مجموعه ارائه می شوند از دیگر سایت های این مجموعه می توان از باتویار و آپ گوگل نام برد.

چه عواملی در موفقیت سایت نقش دارند؟

در ادامه با ما همراه باشید تا کلیه مراحلی که رشد سایت را به دنبال خواهند داشت بررسی کنیم و به نحوه ارائه خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ مهندس امیر گوهری در آن حوزه ها بپردازیم.

طراحی سایت به طور اصولی!

برای موفق عمل کردن اولین نکته قابل توجه این است که سایت شما باید به گونه ای طراحی شود که نسبت به سایر رقبایتان از برتری قابل توجه برخوردار باشد تا بتواند در میان سایت های متعدد هم حوزه شما، حرفی برای گفتن داشته باشد، همچنین این سایت باید مطابق با اصول و در ضمن رعایت بهبود تجربه کاربری طراحی شود.

ضمناً این سایت باید با کدهای بهینه طراحی شود تا از نظر سئو هم بتواند تأثیر بالایی در کسب رتبه های برتر موتورهای جستجو داشته باشد، طراحان وب سایت آژانس ما طراحی انواع سایت های شرکتی، فروشگاهی، پورتفولیو و... را به بهترین صورت انجام می دهند و سایت درخور، باهویت، باکیفیت، با UI و UX مطلوب در اختیار شما قرار خواهند داد.

سئو سایت

همان طور که اشاره کردیم طراحی سایت نمی تواند تضمین کننده موفقیت سایت ما باشد، این سایت باید سئو شود تا بتواند خود، محصولات و یا خدمات خود را به مخاطبانش عرضه کند، حال سئو سایت اصلاً چیست که موفقیت سایت به آن بستگی دارد، سئو (SEO) سه حرف ابتدایی عبارت Search Engine Optimization می باشد که معنی آن، بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو می باشد، سئو فرآیندی است که باید مهندسی شده و به صورت مستمر انجام شود تا اثر آن ملموس شود، اما زمانی که ملموس شود بدون اغراق می تواند روزانه درآمد شما را بیفزاید.

23

بخواهیم به بیان دیگر تصور کنید که شما صاحب یک سایت فروشگاه لوازم آرایشی هستید، حال شخصی را در نظر بگیرید که قصد دارد یک یا چند قلم لوازم آرایشی را با خرید اینترنتی برای خود سفارش دهد، این شخص یکی از اقلام مورد نیازش را در موتور جستجوی مرورگر گوشی موبایلش جستجو خواهد کرد (شاید هم عبارت خرید لوازم آرایشی را جستجو کند!) این شخص شروع به وارد شدن به سایت هایی می کند که در نتایج ابتدایی موتور جستجو نمایش داده شده و کمتر کسی است که وارد لینک های نمایش داده شده صفحه 3 و یا 4 و یا بعد تر شود، پس در صورتی که شما در رتبه بندی موتورهای جستجو در صفحات ابتدایی نشان داده نشوید برای مخاطبانتان حتی وجود هم نخواهید داشت!

پس وظیفه سئو این است که بازدید ارگانیک و واقعی سایت شما را افزایش دهد و رتبه بندی سایت شما را در موتورهای جستجو بهبود بخشد، و این بهبود رتبه نیازمند دانش تخصصی و آشنایی با فاکتورهایی است که موتورهای جستجو برای رتبه بندی ها از آن بهره می برند، تیم سئو کاران آژانس دیجیتال مارکتینگ مهندس امیر گوهری با آشنایی کامل با این فاکتورها، رتبه و بازدید سایتتان را بهبود خواهند بخشید، همانگونه که اشاره کردیم سئو سایت شامل فرایندی می باشد که شامل موارد ذیل است:

  • تحقیق کلمه کلیدی
  • تکنیکال سئو (technical seo) رعایت اصول سئو در طراحی سایت، بهینه سازی سرعت ساخت، ریسپانسیو بودن آن و...
  • سئو داخلی (on page seo) شامل محتوای منحصر بفرد، بکار رفتن صحیح کلمات و...
  • سئو خارجی (off psge seo) شامل درج بک لینک، درج رپورتاژ آگهی و...

بک لینک و رپورتاژ آگهی

وجود لینک سایت شما در سایت های دیگر خصوصاً سایت های معتبر، اعتبار سایت شما را نیز می افزاید و این موضوع اعتبار یکی از مهمترین مواردی است که گوگل در رتبه بندی خود به آن اهمیت می دهد، بک لینک به لینک سایت شما در سایتی دیگر گفته می شود که انواع متفاوتی نیز دارد مثل بک لینک پروفایلی، کامنتی و... این بک لینک ها باید اصولی و مهندسی شده قرار بگیرند تا اثر عکس نداشته باشند! آژانس دیجیتال مارکتینگ مهندس گوهری ضمن مشاوره رایگان خدمات بک لینک های اثرگذار و معتبری را ارائه می کند.

رپورتاژ آگهی نیز همانگونه که از نام آن مشهود است نوعی تبلیغات اثر گذار می باشد که جهت دیده شدن کسب و کار می توان از آن بهره گرفت، این آگهی ها متونی کاربردی هستند که طی آن ها کلمه یا کلماتی به سایت شما لینک می شوند، درج رپورتاژ آگهی های مؤثر در سایت های معتبر نیز از دیگر خدمات این مجموعه می باشد.

24

پنل پیامکی

به وسیله سامانه پیامکی یا همان پنل پیامکی می توانید مستقیماً پیامک های تبلیغاتی خود را به بازار هدفتان ارسال نمایید، ویژگی های پنل پیامکی ارائه شده توسط مجموعه دیجیتال مارکتینگ مهندس امیر گوهری شامل موارد ذیل می باشد:

  1. برخورداری از بانک شماره تلفن گسترده
  2. پنل حرفه ای
  3. قابلیت استفاده از دمو پنل پیش از خرید
  4. بهترین و کاملترین امکانات
  5. آپتایم بالا
  6. قیمتی مناسب و مقرون به صرفه
  7. برخورداری از پلن های متنوع جهت استفاده برای کسب و کارهای کوچک، متوسط و بزرگ

ساخت اپلیکیشن

در صورتی هم که قصد دارید برای سایت و کسب و کارتان اپلیکیشن بسازید لزومی ندارد تا به مجموعه ای دیگر این وظیفه را بسپارید، مجموعه مهندس امیر گوهری حرفه ای ترین اپلیکیشن ها را با قیمتی مناسب و پشتیبانی قوی عرضه می کند!

منبع : amirgohari.ir

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: