پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرپرست کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال از اعزام تیم پزشکی برای انجام تست کرونا از تیم ذوب آهن به اصفهان خبر داد و گفت: برگزاری یا عدم برگزاری این دیدار منوط به سلامت ۱۱ بازیکن درون زمین و پنج بازیکن روی نیمکت است.
سهیل مهدی در گفت و گو با ایسنا در مورد سرنوشت برگزاری دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن از هفته ششم رقابت های لیگ برتر با توجه به ابتلای بسیاری از بازیکنان ذوب آهن به ویروس کرونا، اظهار کرد: گفته شده بود که تیم ذوب آهن برای انجام تست کرونا به تهران می آید که این مساله صحت ندارد و نمایندگان سازمان لیگ برای انجام تست کرونا به اصفهان رفته اند.
وی ادامه داد: امروز (سه شنبه) انجام تست ها صورت گرفته و منتظر مشخص شدن نتایج هستیم و پس از آن در مورد برگزاری یا عدم برگزاری بازی تصمیم گیری می کنیم.
بر اساس «راهنمای گام دوم مبارزه با کووید-۱۹ (کرونا ویروس) فاصله گذاری اجتماعی و الزامات سلامت محیط لیگ فوتبال» در صورتی که سلامت ۱۱ بازیکن درون زمین و پنج بازیکن روی نیمکت (که حداقل یکی از نیمکت نشینان دروازه بان باشد) تایید شود باید تیم مربوطه مقابل حریفان به میدان رود.
دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن از هفته ششم رقابت های لیگ برتر قرار است شنبه ۲۲ آذر در ورزشگاه آزادی برگزار شود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: