پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش “ورزش سه”، ذوب آهن در شرایطی مقابل پرسپولیس حاضر خواهد شد که ابوالفضل عکاشه مهاجم جوان این تیم امیدوار است اولین گل دریافتی این فصل سرخپوشان به نام او شود. عکاشه که در فصل گذشته موفق شد زمینه ساز صعود آلومینیوم اراک به لیگ برتر با گلزنی در بازی پایانی شود، در این فصل در جمع ذوبی‌ها حاضر شده و درباره بازی حساس تیمش مقابل پرسپولیس می‌گوید: خب این یک بازی هیجان انگیز برای من محسوب می‌شود. تمرینات خوبی را طی هفته پشت سر گذاشتیم و امیدوارم در این بازی به بدشانسی‌های‌مان پایان دهیم. نمی‌توانم بگویم شرایط کاملا ایده‌آل بوده و همانطور که در اخبار آمده بود، تعداد زیادی از بازیکنان و اعضای تیم ما به کرونا مبتلا شده بودند. اتفاقی که قطعا تاثیر زیادی روی نتیجه بازی برابر شهرخودرو داشته و یک شکست تلخ برای ما محسوب می‌شود. با این حال خوشحالم که روحیه تیمی ما برای این بازی بالاست و با انگیزه در‌ تهران برابر پرسپولیس قرار خواهیم گرفت.

 

عکاشه درباره اینکه فصل گذشته موفق شده نمایش موفقی در ترکیب آلومینیوم داشته باشد و خصوصا با گلزنی در دیدار پایانی این تیم را لیگ برتری کرده و آیا قادر به تکرار درخشش در ذوب آهن خواهد بود گفت: ما خصوصا در نیم فصل دوم در آلومینیوم روزهای فوق العاده‌ای را پشت سر گذاشتیم. انرژی مثبتی از هواداران می‌گرفتیم و خوشحالم در نهایت با صعود این مسیر پایان یافت. خوشحال‌تر‌ از اینکه سهمی در بازی پایانی داشتم و توانستیم در کنار هم‌تیمی‌هایم و حمایت آنها گل صعود را بزنم و این یک خاطره فراموش نشدنی برای من خواهد بود. درباره ذوب آهن هم باید بگویم که قطعا شرایط به این شکل نخواهد ماند. شاید آنطور که باید نتیجه نگرفته باشیم اما مسلما خیلی زود شرایط متفاوت و آنچه که هواداران انتظار دارند پیش‌روی ما خواهد بود و خودم هم انگیزه زیادی در این رابطه دارم.

 

عکاشه در واکنش به اینکه پرسپولیس در این فصل گلی دریافت نکرده و چقدر برای خود شانس گلزنی برابر حریف قائل است گفت: شاید کلیشه‌ای باشد اما هدف ما در راستای عملکرد تیمی و موفقیت ذوب آهن قرار دارد. من تلاش می‌کنم خواسته‌های تاکتیکی کادرفنی را در زمین و در این بازی سخت به انجام برسانم. مسلما کار سختی مقابل آنها خواهیم داشت و از اینکه بتوانم اولین گل دریافتی پرسپولیس را به نام خودم کنم قطعا خوشحال می‌شوم. با این حال مهم‌ترین موضوع این است که ذوب آهن در این بازی به نتیجه مطلوب دست یابد. همانطور که گفتم ما کار سختی خواهیم داشت. حریف ما در آزادی و به عنوان قهرمان ۴ فصل اخیر و تیمی که در فینال حاضر شده در زمین قرار خواهد گرفت و ما هم انگیزه‌های شخصی و تیمی خودمان را برای کسب نتیجه دنبال خواهیم کرد.


 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: