پایگاه خبری خانه فوتبال:

تعداد زیادی از هواداران تیم پرسپولیس پیش از بازی این تیم مقابل پیکان مقابل ورزشگاه شهدای شهر قدس تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم‌های پیکان و پرسپولیس از ساعت 21:15 در چارچوب هفته‌ پایانی  لیگ فوتبال به میزبانی ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف هم می‌روند.

* با توجه به مشخص شدن سرنوشت تیم قهرمان در این مسابقه مسئولان سازمان لیگ در فاصله ساعاتی مانده تا شروع بازی مشغول چینش سکوی قهرمانی و تدارک مراسمی هستند که قرار است به مناسبت جشن عید سعید غدیر در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار شود.

* خیابان منتهی به ورزشگاه شهدا به دلیل حضور هواداران پرسپولیس در این محل با ترافیک عجیبی مواجه شده و حدود 100 نفر از طرفداران این تیم با حضور در مقابل ورزشگاه مشغول تشویق سرخ‌پوشان هستند.

* زمان ورود اتوس تیم پرسپولیس به این خیابان هواداران به شدت یحیی گل محمدی و شاگردانش را تشویق کردند و وقتی اتوبوس زرد پیکان قصد ورود به ورزشگاه را داشت از سوی این طرفداران هو شد.

* تعداد زیادی از ماموران انتظامی برای کنترل محوطه اطراف ورزشگاه در مقابل آن حضور یافته و داربست‌هایی در این محل نصب شده بود.

* یک کودک استقلالی که همراه برادر خود به مقابل ورزشگاه شهدا آمده بود پرچم مربوط به این تیم را باز کرده و به تشویق آبی پوشان مشغول شده بود.

* با وجود شرایط کرونایی خاص کشورمان بسیاری از هواداران بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این محل حضور یافتند.

* در میان طرفداران تعدادی خانم هم حضور داشتند.

* کانون هواداران پرسپولیس از طرف باشگاه پرسپولیس پرچم بزرگی پشت دروازه ضلع جنوبی ورزشگاه نصب شده و یک طرح موزائیکی به مضمون یا علی به چشم می‌خورد.

تصاویر حاشیه‌ایی

تجمع هواداران پرسپولیس مقابل ورزشگاه|تصاویر

تجمع هواداران پرسپولیس مقابل ورزشگاه|تصاویر

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: