پایگاه خبری خانه فوتبال:

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی توضیحاتی درباره احتمال واگذاری تراکتور ارائه کرد.
ایوب بهتاج در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره بیانیه باشگاه تراکتور و اعلام آمادگی‌اش برای واگذاری امتیاز این تیم به هیات فوتبال آذربایجان شرقی اظهار داشت: این بیانیه در راستای همان بیانیه‌ای است که باشگاه تراکتور 4-3 ماه قبل صادر کرد. اتفاق خاصی نیفتاده و زنوزی تیم را در اختیار دارد. فردا هم جلسه‌ای با حضور مقامات استانی درباره وضعیت تراکتور برگزار کرده و خروجی‌اش را اعلام خواهیم کرد.

وی در مورد دلگیری محمدرضا زنوزی از برخی مسائل موجود در تبریز و اینکه ظاهرا مالک باشگاه تراکتور برای پیشبرد امور این تیم نیاز به کمک مالی دارد، توضیح داد: زنوزی در جریان است که من به عنوان مدیرکل و خادم ورزش استان هر کمکی از دستم برآمده به تراکتور کرده‌ام. این تیم متعلق به همه ماست و فقط متعلق به زنوزی نیست. همه کمک کردیم و باز هم اگر نیاز باشد این کار را انجام خواهیم داد. امیدواریم مشکلات هم هرچه سریع‌تر ختم به خیر شود.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی درباره احتمال واگذاری باشگاه تراکتور به شرکت صنایع مس سونگون عنوان کرد: در جریان کامل این موضوع نیستم اما شاید اتفاق بیفتد. هر موردی باشد در این هفته تکلیفش مشخص خواهد شد. باید با نظر مقامات عالی‌رتبه استان هر تصمیمی به صلاح زنوزی، تراکتور، فوتبال و ورزش استان است، اتخاذ شود.

بهتاج در خصوص ارزیابی‌اش از وضعیت فعلی تراکتور پاسخ داد: باشگاه تراکتور نیاز به همدلی دارد. باید بین هواداران، مدیریت، مالکیت تراکتور، همه مسئولان شهری و استانی، کادر فنی و بازیکنان همدلی و هم‌افزایی ایجاد شود. همه باید دست به دست هم بدهیم و به این تیم کمک کنیم. شک نکنید در این حالت قطعا اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد. اکنون هم خرم به عنوان استاندار آذربایجان شرقی اشراف کاملی بر امور مربوط به باشگاه دارد و با کمک وی قطعا مسائل و مشکلات موجود حل خواهد شد.

وی در مورد اینکه با این شرایط آیا قرار است امتیاز تراکتور به هیات فوتبال آذربایجان شرقی واگذار شود، گفت: به نظر شما این کار شدنی است؟ 

مدیرعامل اسبق باشگاه تراکتور در خصوص نگرانی هواداران این تیم درباره بسته بودن پنجره نقل وانتقالاتی تصریح کرد: زنوزی در ابتدای فصل پنجره نقل و انتقالاتی را باز کرد و الان هم نگفته این کار را انجام نمی‌دهم. با جدیت کار را دنبال می‌کند و امیدوارم این مشکل هم هر چه سریع‌تر برطرف شود.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی درباره آخرین وضعیت مدیریت باشگاه ماشین سازی و احتمال باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی سبزپوشان تبریزی گفت: میثم مصائبی، به تازگی به عنوان مدیرعامل باشگاه ماشین سازی انتخاب شده است، در طول یکی دو هفته آتی درباره ماشین سازی هم خبرهای خوبی می‌شنوید. ان‌شاءالله مشکلات این باشگاه هم حل خواهد شد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: