پایگاه خبری خانه فوتبال:

مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در مراسم جشن واگذاری دو باشگاه برای حاضران در مراسم صحبت کردند.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پس از گذشت حدود 45 دقیقه از جشن واگذاری سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، کلیپی از تاریخچه این باشگاه ها پخش شد و سپس مدیران عامل سرخابی ها برای سخرانی روی سن آمدند.

* سید احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد و همراهانش هم در این مراسم حضور پیدا کردند.

*مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال، اظهار داشت: از ابتدای حضورم در استقلال به‌دنبال پیشرفت در سه حوزه‌ عمرانی، ورزشی و اقتصادی بودم. برون رفت از اقتصاد دولتی هدف نهایی ما برای احیای برند بزرگ باشگاه استقلال بوده و است‌. در بحث فنی برای قهرمانی تلاش می کنیم و بحث‌های عمرانی هم باید تامین شود.

وی ادامه داد: خصوصی‌سازی حرکت به سمت حرفه‌ای و هدف‌مند شدن است و نقطه عطف تاریخ دو باشگاه است. موفقیت در این امر سبب تحقق درآمدهای متداول از جمله حق پخش تلویزیونی، تبلیغات محیطی و محتوایی مرتبط با هر باشگاه می‌شود. مردمی‌سازی اقتصاد در هر عرصه موجب رشد، بالندگی و پیشرفت می‌شود.

مدیرعامل باشگاه استقلال عنوان داشت: باید مردمی شدن و کمک‌گیری از ظرفیت بزرگ را وارد اقتصاد کنیم‌. طی شدن این فرایند به درستی، الگویی متفاوت از مشارکت موفق سرمایه‌های مردمی خواهد بود. در ابتدای راه هستیم و به حمایت جدی مسئولان دولت، مجلس شورای اسلامی، قوه قضائیه و صداوسیما نیازمندیم. این مسیر تازه شروع شده و برای طی آن به حمایت جدی تمام سران نیاز داریم.

رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هم اظهار داشت: رویایی ۳۰ و چند ساله از روز گذشته به حقیقت و واقعیت پیوست. با همیت ملی موفق شدیم. تا دیروز فقط با طرفداران بی‌شمار مواجه بودیم و امروز با مالکان پرشور. 

وی افزود: این امانت وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند تا برنامه‌ریزی بهتری داشته باشیم. در این دهه تیم ایرانی نتوانسته بر قله آسیا تکیه بزند که شاید از دلایل آن مهیا نشدن بنیه مالی است‌.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: خصوصی‌سازی فرصت را مهیا می‌کند تا با برنامه‌ریزی و تلاش، به جایگاه واقعی‌ برسیم و مشکلات را از سر راه برداریم. از امروز دیگر برای کوچک‌ترین بحث مالی اتاق شیشه‌ای داریم که زیرنظر مردم قرار دارد. مردم تمام عملکرد مالی را زیرنظر دارند. امیدوارم دیگر شاهد حرکت از این دادگاه به آن دادگاه نباشیم

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: