پایگاه خبری خانه فوتبال:

سود سهام عدالت مشخص شد. حالا مبنای دریافت کارت اعتباری است. سهام عدالت جهت کمک به معیشت مردم طراحی شد . سهام عدالت دارای سود است برای سهامداران . سود جذاب سهام عدالت به حساب مردم واریز می شود.خبرهای سهام عدالت را با ما دنبال کنید .

خبر جدید درباره فروش سهام عدالت  

نزدیک به دو سال از آزادسازی سهام عدالت می‌گذرد، اما خرید و فروش این سهام برای مشمولان مستقیم آن، از آبان ماه سال ۱۳۹۹ متوقف است.

از سوی دیگر، مشمولان غیرمستقیم سهام عدالت نیز، از اسفندماه سال گذشته قادر به فروش سهام خود نیستند و نماد شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت در بازار سرمایه، متوقف شده‌اند.

فروش سهام عدالت و آزادسازی ۴۰درصد باقیمانده آن، در حالی مشروط به اصلاح آیین‌نامه اجرایی سهام عدالت و تعادل در بازار سهام شده که روند آزادسازی از همان ابتدای امر، با اشکالات زیادی همراه بوده و تنها منجر به ضرر مشمولان شده است.

سهامداران در سال 1400 چقدر سود کردند؟

ارزش سهام عدالت در مقایسه با سال ۱۳۹۹ تغییر چندانی نداشت. در مجموع ارزش تمامی سبدهای سهام عدالت طی یک سال کمتر از یک میلیون تومان کاهش یافت.

ارزش سبد ۵۳۲ هزار تومانی روز ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ به ۱۲ میلیون و ۹۲۸ هزار تومان رسید. این در حالی است که ارزش این سبد روز ۲۷ اسفند ماه سال ۱۳۹۹روی قیمت ۱۲ میلیون و ۵۰۸ هزار تومان ایستاد.

ارزش سبد یک میلیونی نیز در پایان سالی که گذشت به ۲۴ میلیون و ۳۵۲ هزار تومان رسید. ارزش این سبد سال گذشته برابر با ۲۳ میلیون و ۵۹ هزار تومان بود.

همچنین ارزش سبد سهام عدالت ۴۹۲ هزار تومانی طی آخرین روز معاملاتی این سال، به ۱۱ میلیون و ۹۲۸ هزار تومان رسید.

ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت در روز ۲۹ اسفند سالی که گذشت به ۷ میلیون و ۷۵۷ هزار تومان رسید. این در حالی است که این سبد روز در آخرین روز کاری سال ۱۳۹۹ برابر با ۷ میلیون و ۵۰۴ هزار تومان بود.

علاوه بر سودی که سهامداران با افزایش ارزش سهام عدالت کردند، آنها در سال ۱۴۰۰ سود به نسبت خوبی نیز دریافت کردند. دارنده سهام یک میلیون تومانی مبلغ یک میلیون و ۸۰ هزار تومان سود نقدی دریافت کرد.

همچنین مبلغ ۵۷۵ هزار تومان نیز به عنوان سود به حساب دارندگان سبد ۵۳۲ هزار تومانی واریز شد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: