پایگاه خبری خانه فوتبال:

فروش اقساطی سایپا.سایپا شاهین با شرایط جذاب آماده عرضه گسترده شد.سایپا وعده واردات خودروی جذابی که توسط چانگان معرفی شده است را هم داده است. این خودروی جنجالی که سایپا قرار است به مشتریان خود عرضه کند شاسی بلند می باشد. جزئیات و آپشن های خوردی وارداتی سایپا را با هم می خوانیم.سایپا بدون قرعه کشی بازار را می خواهد

شرایط طرح فروش اقساطی شاهین ویژه مهر و آبان 1401

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، مرحله جدید طرح پیش فروش اقساطی خودرو شاهین شرکت سایپا از هفته آینده آغاز خواهد شد.

سایپا

این طرح از ساعت 11 صبح روز شنبه مورخ 1401/07/30 فعال خواهد شد.

سایپا

مشخصات شاسی بلند وارداتی سایپا

ام یونی از کلمه Universe گرفته شده که نشان‌دهنده این است که این سری از محصولات چانگان، دید جهانی شدن دارند.

یونی-تی یکی از زیباترین و تهاجمی‌ترین طراحی‌ها را در بین محصولات چینی دارد. چراغ‌های جلو دو قسمتی طراحی شده و با اتصالی که قسمت پلاستیکیِ مشکی بین دو چراغ ایجاد کرده، حالتی Z شکل ایجاد شده است. جلوپنجره پازلی شکل به جذابیت نمای جلویی افزوده است.

ریتون چینی با ده هزار دلار کمتر رقیب تویوتا کمری می شود؟

نمای بغل خودرو حس یک کراس اور کوپه را القا می‌کند. دماغه جلو و عقب خودرو کشیده و برآمده است. دستگیره درهای جلو همسو با بدنه هستند که می‌تواند به آیرودینامیک خودرو کمک کند.

در نمای عقب یونی-تی،چراغ‌هایی با خطوط تند و تیز و کشیده به چشم می‌خورد. بال قسمت بالای شیشه بسیار جذاب و اسپرت و آیرودینامیکی طراحی شده و با دو اگزوز جفتیِ قسمت پایین سپر هماهنگ شده است.

طراحی داخلی خودرو ساده و شیک است. فرم داشبورد متمایل به راننده است و کنترلرهای کابین در موقعیت خوبی قرار گرفته است. قسمت تنظیم دنده خودرو در لاینی که از سمت راست وارد کنسول وسط شده،دیده می‌شود. با وجود فرم کوپه داشتن، به نظر می‌رسد که فضای داخلی خوب و مناسبی داشته باشد.

سایپا

امکانات رفاهی و ایمنی یونی-تی عبارتاند از:شش کیسه هوای ده نقطه ای، سیستم کنترل پایداری،سنسورهای نور و باران، سقف شیشه ای، دوربین ۳۶۰ درجه با حالت نمایش 3D، تنظیم برقی صندلی‌های ردیف اول همراه با گرمکن صندلی‌ها، صندلی راننده دارای مموری سه حالته و تنظیم گودی کمر، جک برقی صندوق عقب به همراه سنسور و رانندگی خودران سطح ۳ و... .

دو نوع پیشرانه برای این خودرو قابل سفارش است که هر دو چهارسیلندر هستند .پیشرانهی اول 1.5 لیتری توربوشارژ میباشد که قادر است 177 اسب‌بخار و 300 نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند. شتاب این پیشرانه حدود 8.6 ثانیه است.

پیشرانه دوم 2 لیتری توربوشارژ می‌باشد که قدرتی 230 اسب‌بخاری و گشتاوری 390 نیوتون‌متری دارد.گیربکس این خودرو 8 سرعته اتوماتیک است. شتاب این خودرو هم حدودا 7 ثانیه است.

سایپا

هنوز سایپا از اینکه این خودرو را به صورت وارداتی یا مونتاژ به بازار عرضه می‌کند و یا اینکه کدوم پیشرانه و سطح از آپشن‌ها را برایش در نظر می‌گیرد، هیچ چیزی نگفته است.

قیمت پایه چانگان یونی-تی در چین از ۱۱۶ هزار یوان حدود ۱۷ هزار دلار شروع و قیمت مجهزترین مدل آن نیز ۱۴۲ هزار یوان معادل ۲۱ هزار دلار است.

از افزایش ۵ میلیونی قیمت کوییک تا رسیدن قیمت پژو ۲۰۷ به ۶۰۰ میلیون

گفتن از رکود بازار خودرو دیگر تکراری شده و این رکود ماه هاست بر بازار خودرو به خصوص در سال جاری حاکم بوده است. در این هفته با وجود اینکه قیمت ها همانند هفته گذشته افزایش عجیب و غریبی نداشت، اما قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ و چند خودروی دیگر افزایشی بود.

به گزارش اقتصاد آنلاین ؛‌ در حالی که هفته گذشته با جهش قیمت ارز و و همچنین تداوم بلاتکلیفی واردات خودرو موج افزایش قیمت شدیدی در بازار شروع شده بود، این هفته افزایش قیمت اندکی تعدیل شد. با وجود تعدیل موج افزایش قیمت ها کارشناسان بازار خودرو بر این باورند که روند افزایش قیمت ها هرچند خفیف‌تر ادامه دار خواهد بود.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ که در هفته گذشته در موج افزایش قیمت ها وارد کانال ۳۰۰ میلیون تومان شد این هفته نیز در حالی که موج افزایش قیمت ها اندکی تعدیل شده بود، ۵ میلیون تومان افزایش به ثبت رساند و در نتیجه این افزایش قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ به ۳۱۰ میلیون تومان رسید.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ نیز شرایط مشابهی با قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ تجربه می کند. قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ در این هفته با افزایش ۴ میلیون تومانی به ۳۷۴ میلیون تومان رسید.

قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک پاناروما در این هفته رکورددار افزایش قیمت بود. قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما با ۱۰ میلیون تومان افزایش به ۶۰۰ میلیون تومان رسید.

قیمت گروه محصولات تارا نیز در این هفته افزایش داشت. قیمت تارا دستی با ۵ میلیون افزایش به ۴۴۰ میلیون تومان رسید و نسخه اتوماتیک همه ۵ میلیون تومان افزایش به ثبت رساند و وارد کانال ۶۰۰ میلیون تومان شد. قیمت تارا اتوماتیک در بازار این هفته ۶۰۰ میلیون تومان به ثبت رسید.

قیمت کوییک معمولی در این هفته با ثبت افزایش ۳ میلیون تومانی به ۲۰۸ میلیون تومان رسید.

قیمت کوییک R هم در این هفته با ثبت افزایش ۵ میلیون تومانی از قیمت ۲۱۲ میلیون تومان هفته گذشته ۲۱۷ میلیون تومان رسید.

«رکود» همچنان کلیدواژه بازار خودروست. بررسی‌ها نشان می‌دهد به‌رغم پیش‌بینی افزایش ۲۰ تا ۳۰ درصدی قیمت‌ها تا پایان سال جاری، هنوز سطح معاملات بسیار پایین است.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: