پایگاه خبری خانه فوتبال:

مرحله جدید فروش فوق العاده ایران خودرو در آبان ماه انجام می شود.فروش فوری ایران خودرو دارای شرایط خاصی است.فروش فوری ایران خودرو از طریق سامانه فروش یکپارچه صورت خواهدگرفت. فروش فوری ایران خودرو با خودروهای بدون قرعه کشی انجام می شود. محصول مشهور شرکت ایران خودرو و تمام محصولات سایپا بدون قرعه کشی فروخته خواهد شد.

پیش فروش جدید ایران خودرو ویژه آبان / با کمتر از 120 میلیون سوار تارا شوید

به گزارش کاماپرس، دو محصول تارا دستی و تارا اتوماتیک در طرح جدید پیش‌فروش ایران خودرو برای سه گروه عادی، جوانی جمعیت و جایگزینی خودرو عرضه شده است.

این شرکت خودروساز پیش‌فروش این دو محصول را از 19 آبان آغاز کرده که به مدت چهار روز یعنی تا 23 آبان ماه ادامه خواهد داشت.

پیش‌پرداخت برای پیش‌خرید تارا دستی و تارا اتوماتیک چندتومان است؟

تارا دستی در این طرح با رنگ‌های آبی رویال، آبی کبود، خاکستری، مشکی آبنوس و نقره‌ای عرضه شده که از سوی ایران خودرو برای این خودرو مبلغ 118 میلیون تومان پیش‌پرداخت تعیین شده است.

تارا اتوماتیک دیگر خودرو عرضه شده در این طرح پیش‌فروش در رنگ‌های آبی رویال، مشکی آبنوس، نقره‌ای و آبی کبود ارائه شده که متقاضیان برای پیش‌خرید آن باید 166 میلیون تومان به صورت علی‌الحساب بپردازند.

این طرح پیش‎فروش یکساله است و این دو محصول طی آبان ماه 1402 تحویل متقاضیان خواهد شد.

متقاضیان ثبت‌نام برای این دو خودرو می‌توانند از طریق وبسایت فروش محصولات ایران خودرو اقدام کنند.

مشتریان نهایی پس از گذشت سه روز از پایان مهلت ثبت‌نام با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی انتخاب می‌شوند.

از دیگر خودروهای عرضه شده در طرح پیش‌فروش ایران خودرو می‌توان به دنا پلاس توربوشارژ دستی با گیربکس 6 سرعته و فرمان برقی، دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک و راناپلاس اشاره کرد./کاما پرس

پس از اتمام عمر سامانه تخصیص یکپارچه خودروها و واگذاری مجدد اجرای طرح‌های فروش محصولات و انجام قرعه‌کشی (صرفا برای محصولات ایران‌خودرو)، این گروه صنعتی برای سومین بار در پنجشنبه هفته گذشته طرح فروش هفت محصول خود در قالب فروش فوق‌العاده (دو محصول) و پیش‌فروش یکساله (پنج محصول) با روش قرعه‌کشی را اجرا کرده است.

حال ایران‌خودرو در راستای طرح حمایت از قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، همزمان با عرضه خودرو پژو ٢٠٧ در بورس کالا که به تازگی پذیرش شده است، از امروز (شنبه ٢١  آبان ماه) طرح فروش فوق‌العاده این خودرو (پژو ٢٠٧ فرمان برقی) با موعد تحویل حداکثر سه ماهه را برای مادران دارای دو فرزند و بیشتر که فرزند دوم به بعد آن‌ها از ۲۴ آبان ماه ۱۴۰۰ به بعد به دنیا آمده باشد، اجرا می‌کند.

متقاضیان از امروز به مدت سه روز فرصت خواهند داشت با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت‌ درخواست خود اقدام کنند. مادرانی که در طرح‌های سابق موفق به واریز وجه نشده‌اند نیز می‌توانند در طرح جاری ایران‌خودرو ثبت‌نام کنند.

انجام قرعه‌کشی بسته به تعداد متقاضیان

طبق اعلام این گروه خودروسازی، در صورت بالا بودن تعداد متقاضی نسبت به ظرفیت فروش، قرعه‌کشی روز چهارشنبه هفته جاری (٢۵آبان‌ماه) در حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار خواهد شد؛ در غیر اینصورت، به تمامی ثبت‌نام‌کنندگان خودرو تخصیص داده خواهد شد.

به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می‌گیرد، سند خودروهای واگذار شده از طریق این بخشنامه در رهن شرکت نخواهند بود و شماره تلفن همراه معرفی شده بایستی به نام فرد متقاضی باشد.

پس از وجه واریز (منتخبان یا همه ثبت‌نام‌کنندگان) و پیش از ایجاد قرارداد، اطلاعات مادران واریز وجه کرده، به سازمان ثبت احوال ارسال می‌شود؛ در صورت عدم احراز شرایط تولد فرزند دوم و مابعد، بر اساس ابلاغیه مجلس شورای اسلامی، ثبت‌نام متقاضی غیر فعال شده و وجوه پرداختی ظرف مدت ۲۰ روز کاری مسترد می‌شود.

پیش فروش 5 محصول جدید ایران خودرو

شرایط طرح پیش فروش 5 محصول ایران خودرو شامل تارا دستی، تارا اتوماتیک، دنا پلاس، دنا پلاس اتوماتیک و رانا پلاس اعلام شد.

به گزارش جماران، طرح جدید پیش فروش (قرعه کشی) 5 محصول شرکت ایران خودرو ویژه آبان ماه 1401 از امروز آغاز خواهد شد.

بخشنامه پیش فروش از تاریخ پنجشنبه 19 آبان ماه 1401 به مدت 4 روز فعال خواهد شد.

کلیه محدودیت ها در این بخشنامه فعال خواهد بود.

ایران خودرو

ایران خودرو

خبر خوش از فروش بدون قرعه کشی ایران خودرو و سایپا

نشست خبری امید قالیباف سخنگوی وزارت صمت، در محل سالن مروارید نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.

قالیباف در این جلسه پیرامون زمان حذف قرعه کشی خودرو ظهار داشت: خبرهای خوبی در خصوص قرعه کشی خودرو در راه است. ما هر ماه قرعه کشی خواهیم داشت و در هر نوبت ۱۰۰ هزار دستگاه خودرو عرضه خواهیم کرد.همزمان به تدریج طرح های قرعه کشی حذف خواهد شد. پیش بینی ما این است که در قرعه کشی آینده تمام محصولات سایپا از چرخه قرعه کشی خارج خواهد شد. همچنین تارا اولین محصول از خانواده ایران خودرو خواهد بود که از چرخه قرعه کشی خارج خواهد شد.

وی افزود: انتظار ما این است که ظرف دو ماه آینده این خودرو نیز از قرعه کشی حذف شود. بنابراین با افزایش تولید و عرضه ماهانه ۱۰۰هزار خودرو تا پایان سال قرعه کشی حودرو نخواهیم داشت.

وی در ادامه به موضوع استیضاح وزیر صمت اشاره کرد و گفت: این موضوع به هیچ عنوان مطرح نیست. شاید برخی از نمایندگان مجلس نسبت به عملکرد وزیر صمت انتقاداتی داشته باشند اما این موضوع به معنای استیضاح نیست.

سخنگوی وزارت همچنین گفت: ماه گذشته برای اولین بار رشد اقتصادی دنیا پس از همه گیری کرونا به صفر رسید که نشان می‌ دهد فضای اقتصادی دنیا رکودی است و تقاضا برای بسیاری از کالاها با کاهش روبرو شده است.

وی افزود: رشد بخش صنعت و معدن طبق مرکز آمار ۶ درصد بوده و متوسط رشد کل اقتصاد در سه ماهه اول سال ۸ درصد بوده که نشان می‌ دهد بخش صنعت و معدن رشدی بیشتر از اقتصاد داشته است.

قالیباف همچنین گفت: شرکت‌ های صنعتی بورسی ما در مرداد ۱۴۰۱، رشد ۶.۷ درصدی داشته‌ اند. مرداد ۱۴۰۱ در مقایسه با مرداد ۱۴۰۰، فلزات اساسی ۸.۵ درصد و همچنین خودرو و قطعات حدود ۲۱ درصد رشد داشته‌ اند و ما به طور کلی در این بخش‌ ها رشد داشته‌ ایم. ما در حوزه خودرو و در مرداد ماه رشد ۴.۶ درصدی نسبت به تیرماه سال جاری داریم و در ۵ ماهه سال جاری حدود ۲۱ درصد افزایش صادرات و ۱۹.۶ درصد افزایش واردات داشته ایم.

مشاور وزیر صمت در بخش دیگری از صحبت های خود به تشریح آخرین وضعیت تجارت خارجی کشور پرداخت و عنوان کرد: تجارت ما با روسیه در ۵ ماهه نخست سال جاری با رشد حدود ۳۰ درصدی روبرو شده است. به تدریج تراز صادرات کالاهای صنعتی افزایش پیدا کرده و اکنون مثبت شده است و این به موضوع معنی افزایش ۳۰ درصدی صادرات صنعتی به روسیه است. در بحث لوازم خانگی با رشد ۱۷ درصدی صادرات در ۵ ماهه یکی از زمینه‌ های مهم ما بوده که صادرات به آسیای مرکزی، عراق و سایر کشورها را داشته‌ ایم.

سخنگوی وزارت صمت در ادامه گفت: نمایندگان مجلس با موافقت در خصوص اصلاح قانون ۱۰ ماده‌ ای ساماندهی صنعت خودرو به اسقاط خودرو و همچنین کاهش مصرف سوخت کمک شایانی خواهند کرد.

وی ادامه داد: واگذاری ۵۰۴۰ محدوده اکتشافی، مجوز اکتشاف و معادن متروکه تا دو هفته آینده انجام می‌شود. صلاحیت سنجی برای افرادی که در بخش معدن می‌ خواهند در این مزایده‌ ها شرکت کنند از امروز در سایت وزارت صمت انجام می‌شود. حقوق دولتی معادن کاملا هوشمند و الکتریکی اجرا شده است. تا به امروز ۳۵ درصد از معادن کشور از این سازوکار استفاده می کنند و تا ۲ هفته آینده به ۱۰۰ درصد خواهد رسید.

وی همچنین به آخرین وضعیت تولید تراکتور در کشور اشاره کرد و گفت: بازار تراکتور کشور از اول سال زراعی امسال به تعادل خواهد رسید. امسال نسبت به سال گذشته، ۱۰ هزار تراکتور بیشتر تولید کرده‌ ایم تا بتوانیم به این بازار سر و سامان بدهیم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: