پایگاه خبری خانه فوتبال:

نشریه گاتزتا دلواسپورت ایتالیا از احتمال مجازات بازیکنان باشگاه یوونتوس به دلیل همکاری با مدیران باشگاه در پنهان‌کاری مرتبط با وضعیت و صورتحساب‌های مالی این باشگاه، خبر داد.

اخیراً دادستانی فدراسیون فوتبال ایتالیا پرونده‌ای را علیه باشگاه یوونتوس به جریان انداخته است که در آن بانوی پیر به ارائه اسناد جعلی درباره ارقام مربوط به قرارداد و حقوق بازیکنانش متهم شده است. اعتراف یکی دو بازیکن تیم از جمله متئو دی‌شیلیو به دریافت پنهانی حقوق سه ماه‌شان از باشگاه (در حالی که یوونتوس اعلام کرده بود بازیکنانش برای کمک به وضعیت مالی باشگاه در اوج شیوع کرونا از دریافت حقوق این سه ماه صرف نظر کرده‌اند) هم دردسرساز شده است. طبق ادعای گاتزتا امکان دارد بازیکنان و مدیربرنامه‌هایی که به باشگاه برای دور زدن قانون دست یاری دادند، از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا مجازات یا محروم شوند.

در بخشی از تحقیقات بازرسان پرونده، تخلف تعدادی از بازیکنان مشخص شده بود و اکنون دادستان فدراسیون در پرونده‌ای جداگانه به بررسی تخلفات مدیران برنامه آنها پرداخته است. این یعنی که علاوه بر بازیکنان یوونتوس، مدیران برنامه آنها نیز مشمول مجازات خواهد بود.

در پی افشای سندسازی‌های باشگاه یوونتوس، تمامی اعضای هیئت رئیسه این باشگاه از جمله آندره‌آ آنیلی رئیس باشگاه، پاول ندود نایب رئیس باشگاه و مائوریتزیو آریوابنه مدیراجرایی باشگاه استعفا کردند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: