پایگاه خبری خانه فوتبال:

مرحله جدید فروش فوق العاده ایران خودرو در بهمن ماه آغاز می‌شود.فروش فوق العاده ایران خودرو دارای شرایط خاصی است.فروش فوق العاده ایران خودرو از طریق سامانه اختصاصی ایران خودرو صورت خواهدگرفت. فروش فوق العاده ایران خودرو با خودروهای محبوب انجام می شود. ایران خودرو با آئین نامه جدید خودرو می فروشد.

شگفتانه یارانه ای ایران خودرو به مناسبت 22 بهمن

به گزارش ایبِنا، شرکت خودورسازی ایران خودرو به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر، قصد برگزاری بزرگترین پیش‌فروش تاریخ خود را دارد.

این شرکت در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است: با عنایت به فرارسیدن دهه مبارک فجر، شرکت ایران خودرو در نظر دارد تعداد قابل توجهی از محصولات خود را به روش پیش‌فروش ویژه متقاضیان عادی، قانون جوانی جمعیت و جایگزینی خودرو‌های فرسوده عرضه نماید.

متقاضیان گرامی ضمن حصول اطمینان از احراز شرایط عمومی ثبت‌نام می‌بایست نسبت به افتتاح حساب وکالتی نزد بانک‌های عامل که معرفی خواهد شد اقدام نموده و به میزان مبلغی که در بخشنامه تعیین می‌گردد، موجودی حساب وکالتی خود را تکمیل نمایند. شایان ذکر است افتتاح حساب وکالتی صرفا مختص به متقاضیان عادی بوده و شامل متقاضیان قانون جوانی جمعیت و جایگزینی خودرو‌های فرسوده نمی‌باشد.

با توجه به اطلاعیه این شرکت خودروسازی، متقاضیانی که قصد شرکت در طرح فروش بعدی ایران‌خودرو را دارند، باید پیش از ثبت‌نام تمام یا بخشی از مبلغ خودرو را در اختیار داشته و در حساب وکالتی خود سپرده‌گذاری کرده باشند. این مبلغ در طول مدت ثبت‌نام و قرعه‌کشی در حساب وکالتی افراد مسدود می‌شود و پس از اتمام فرآیند قرعه‌کشی وجه بلوکه شده افرادی که پذیرفته نشده‌اند، آزاد خواهد شد.

با پیگیری‌های خبرنگار ایبِنا از روابط عمومی شرکت ایران‌خودرو به اطلاع می‌رسانیم بخشنامه طرح جدید پیش فروش ایران خودرو همراه با جزئیات نحوه شرکت در این طرح و خودروهایی که عرضه خواهد شد، امروز و تا ساعاتی دیگر در سایت این شرکت منتشر می‌شود. بخشنامه طرح جدید فروش ایران خودرو را می‌توانید پس از انتشار در نشانی اینترنتی زیر مشاهده کنید.

ایران خودرو اعلام کرده است که این طرح فروش خودرو همزمان با فرارسیدن دهه مبارک فجر، آغاز خواهد شد و متقاضیان می‌توانند با افتتاح حساب وکالتی خود نزد بانک‌های عاملی که معرفی می‌شوند و سپرده‌گذاری مبلغ اعلام شده در این حساب، پس از شروع مهلت ثبت‌نام، نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

ایران خودرو اعلام کرده است که این طرح فروش خودرو همزمان با فرارسیدن دهه مبارک فجر، آغاز خواهد شد و متقاضیان می‌توانند با افتتاح حساب وکالتی خود نزد بانک‌های عاملی که معرفی می‌شوند و سپرده‌گذاری مبلغ اعلام شده در این حساب، پس از شروع مهلت ثبت‌نام، نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

ثبت نام ایران خودرو

هر کد ملی (خریداران حقیقی) مجاز به ثبت سفارش بر روی یکی از کدهای عرضه شده در تاریخ عرضه و صرفاً برای یک خودرو است. خریداران باید شرایط سنی ۱۸ سال تمام را داشته باشند و اشخاصی که در عرضه‌های قبلی موفق به خرید خودرو شدند امکان ثبت سفارش ندارند.

خریداران جهت ادامه مراحل خرید باید همزمان با تسویه مبلغ معامله در بورس (حداکثر تا پایان مهلت مجاز تسویه در بورس) با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به آدرس اینجا اقدام به ایجاد و تکمیل پروفایل شخصی کرده و در زمان مقرر که طی پیامک (تکمیل وجه هزینه‌های متعلقات قانونی) اطلاع رسانی می‌شود علاوه بر انتخاب یکی از نمایندگی‌های مجاز، بیمه گر مورد نظر خود را در سایت انتخاب و نسبت به واریز وجه هزینه‌های زیر اقدام کنند.

هزینه‌ها شامل بیمه و شماره گذاری و هزینه ثابت جمعاً به مبلغ ۴۳ میلیون و ۷۱۳ هزار و ۱۰۰ ریال بعلاوه ۱۲ درصد برای خودروهای اتوماتیک و ۱۳ درصد برای خودروهای دستی بابت مالیات و عوارض قانونی که براساس مبلغ معامله محاسبه و توسط خریدار باید پرداخت شود.

در صورت عدم واریز هزینه‌های فوق حداکثر تا ۵ روز تقویمی پس از ارسال پیامک (تکمیل وجه متعلقات قانونی) به نسبت زمان تاخیر خریدار در واریز وجوه تکمیلی زمان تحویل خودرو تغییر خواهد کرد.

به گزارش مشرق، با وجود اینکه گروه صنعتی ایران خودرو به عنوان یکی از بزرگترین خودروسازان ایران محسوب می‌شود و سهم زیادی از بازار خودرو کشور را به خود اختصاص داده است، اما بنا بر دلایل مختلف نظیر تحریم‌های صنعت خودرو به پلتفرم‌های پیشرفته‌ای برای تولید محصولات جدید دسترسی نداشته و طی سال‌های گذشته محصولاتی چون دنا، پژو پارس و دنا پلاس را با تکیه بر پلتفرم خودروهایی چون پژو ۴۰۵ و پژو ۲۰۶ به عنوان محصول جدید تولید و به بازار عرضه کرده است.

در بین این سری از محصولات ایران خودرو دنا پلاس توانسته به دلیل ظاهر جذاب خود نگاه بسیاری از مشتریان را جلب کند و به یکی از محبوب‌ترین محصولات این گروه خودروسازی تبدیل شود. ایران خودرو نیز برای افزایش نگاه مشتریان اخیرا از دنا پلاس یا دنا پلاس توربوشارژ پرده برداشت که از لحاظ ظاهری نسبت به مدل قبلی خود تفاوت زیادی ندارد، اما اکنون ایران خودرو باید بر اساس طراحی روز دنیای خودرو از لحاظ ظاهری این سدان محبوب خود را به‌روز کند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: