پایگاه خبری خانه فوتبال:

مرحله جدید فروش فوق العاده ایران خودرو در بهمن ماه آغاز شد.فروش فوق العاده ایران خودرو دارای شرایط خاصی است.فروش فوق العاده ایران خودرو از طریق سامانه اختصاصی ایران خودرو صورت خواهدگرفت. فروش فوق العاده ایران خودرو با خودروهای محبوب انجام می شود. اما تارا محصول مشهور شرکت ایران خودرو بدون قرعه کشی فروخته خواهد شد.​

شرایط فروش فوق العاده وانت آریسان بدون قرعه کشی اعلام شد.

گروه صنعتی ایران‌خودرو همزمان با برگزاری بزرگترین طرح پیش‌فروش چهار محصول خود که از امروز (پنجشنبه) آغاز می‌شود، طرح فروش فوق‌العاده وانت آریسان ۲ دوگانه‌سوز ویژه متقاضیان عادی را خارج از فرآیند قرعه‌کشی عرضه می‌کند.

از صبح امروز (پنجشنبه ۱۳ بهمن ماه)، به مناسبت چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب، گروه صنعتی ایران‌خودرو ثبت‌نام طرح پیش‌فروش چهار محصول خود را آغاز می‌کند.

در این طرح فروش که ایران‌خودرو از آن با عنوان بزرگترین طرح پیش‌فروش یاد می‌کند، چهار محصول وانت آریسان دوگانه‌سوز، راناپلاس، سورن پلاس بنزینی و پارس با موتور XU۷ برای سه گروه متقاضیان عادی، مادران دارای دو فرزند و بیشتر و دارندگان خودروهای فرسوده عرضه، با پیش‌شرط تعریف حساب وکالتی و واریز وجه ۹۰ میلیون تومانی در حساب مشتری عرضه می‌شود.

همچنین همزمان با طرح مذکور، ایران‌خودرو فروش فوق‌العاده وانت‌ آریسان ۲ دوگانه‌سوز را خارج از فرآیند قرعه‌کشی عرضه می‌کند. بر این اساس از فردا (پنجشنبه ۱۳ بهمن ماه) این طرح فروش فوق‌العاده ویژه متقاضیان عادی آغاز می‌شود.

متقاضیان از ساعت ۱۱ صبح تا زمان تکمیل ظرفیت و حداکثر تا روز دوشنبه هفته آینده (۱۷ بهمن ماه) فرصت دارند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir اقدام به ثبت درخواست خود کنند.

گفتنی است که با توجه به همزمانی اجرای این بخشنامه با طرح پیش‌فروش دهه مبارک فجر، متقاضیانی که نسبت به خرید در این بخشنامه اقدام کنند، امکان خرید از بخشنامه پیش‌فروش چهار محصول را نخواهند داشت.

همچنین تاکید می‌شود که الزام تعریف حساب وکالتی و واریز بخشی از وجه خودرو در حساب‌ها و مسدود شدن آن، در این طرح (علیرغم الزام در طرح پیش‌فروش) وجود ندارد و لحاظ نمی‌شود و این الزام برای اولین بار از طرح پیش‌فروش ایران‌خودرو اجرایی می‌شود.

ایران خودرو

فروش فوق العاده آریسان ایران خودرو

در طرح فروش فوق العاده وانت آریسان ۲ دوگانه سوز، تنها دو شرط هر کدملی یک دستگاه خودرو و دارا بودن گواهینامه رانندگی لحاظ می‌شود.

شرط جدید قرعه کشی ایران خودرو اعلام شد

دقایقی قبل شرط جدید قرعه کشی ایران خودرو اعلام شد.

مدیر عملیات فروش ایران خودرو گفت: شرط داشتن حساب وکالتی، به فرآیند قرعه کشی اضافه شد تا خودرو‌های عرضه شده به جای دلالان، به مصرف کننده واقعی برسد.

جزییات شرط جدید در قرعه کشی خودروآقای کیوان پناهی افزود: در طرح فروش خودرو ویژه دهه فجر, ۴ خودرو شامل پژو پارس، رانا، سورن و وانت آریسان عرضه می‌شود.

وی با بیان اینکه ثبت نام این مرحله از ۱۳ بهمن ساعت ۱۴ آغاز می‌شود گفت: به متقاضیان مهلت داده شده است تا در بانک‌های هماهنگ شده (بانک‌های ملی، ملت، سپه، تجارت و صادرات) حساب وکالتی افتتاح کنند تا بتوانند از طریق سایت‌های اینترنتی حساب وکالتی که یکی از شروط اضافه شده به ثبت نام است، را ایجاد کنند و حتی اگر در این بانک‌ها حساب هم دارند می‌توانند تغییر وضعیت به حساب وکالتی دهند.

­مدیر عملیات فروش ایران خودرو گفت: مبلغی که در این دوره ثبت نام باید سپرده شود, ۹۰ میلیون تومان است که در طول ثبت نام این مبلغ در حساب مشتری تا روز قرعه کشی باقی می‌ماند. پیش بینی می‌شود ۳ روز پس از پایان ثبت نام و قرعه کشی که احتمالا ۲۵ بهمن خواهد بود، حساب مشتری آزاد و قرعه کشی برگزار شود.

پناهی افزود: پس از برگزاری قرعه کشی، فردی که برنده نشده است ساعت ۲۴ یا ۷ صبح فردای آن روز، می‌تواند مبلغ مانده در حساب خود را برداشت کند.

وی ادامه داد: جلساتی مبنی بر اینکه چگونه می‌توان خودرو را به دست مصرف کننده نهایی رساند برگزار شد؛ در نهایت این پیشنهاد از طرف وزارت صمت و خودروسازان مطرح شد که با توجه به اشکالات به وجود آمده در ثبت نام‌های اخیر و اینکه مصرف کننده واقعی نتوانست از فرصت خرید استفاده کند، شرط حساب وکالتی به قرعه کشی اضافه شود تا خودرو به جای دلالان به مصرف کننده واقعی برسد./تجارت‌نیوز

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: