پایگاه خبری خانه فوتبال:

جزئیات جدید فروش فوق العاده ایران خودرو در اسفند ماه ویژه نیمه شعبان.فروش فوق العاده ایران خودرو دارای شرایط خاصی است.بزرگترین عرضه و فروش فوق العاده ایران خودرو صورت خواهدگرفت. فروش فوق العاده ایران خودرو با خودروهای محبوب انجام می شود. ایران خودرو با آئین نامه جدید خودرو می فروشد.

آخرین فروش فوق العاده ایران خودرو 1401

براساس اعلام مدیران فروش ایران خودرو چهار محصول سورن پلاس بنزینی، دناپلاس توربورشارژ یا گیربکس اتوماتیک و هایما S5 و S7 با موعد تحویل ۹۰ روزه عرضه می شود.
با توجه به مدت باقی مانده تا پایان سال جاری می توان گفت این آخرین حراجی خودرو به قیمت کارخانه خواهد بود.
 این طرح فروش برای سه دسته متقاضی یعنی برای متقاضیان عادی؛ دارندگان خودرو‌های فرسوده و مادران دارای دو فرزند و بیشتر اجرا می شود.|
متقاضیان عادی (به استثنا دارندگان خودرو‌های فرسوده و مادران) پس از افتتاح حساب وکالتی، می‌توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی اینترنتی esale.ikco.ir ثبت نام کنند.
متقاضیان عادی برای خرید خودرو‌های سورن پلاس بنزینی و دناپلاس توربورشارژ اتوماتیک باید مبلغ ۱۳۰ میلیون تومان و برای خرید خودروی خانواده هایما مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان در حساب وکالتی خود ذخیره کنند. متقاضیان جایگزینی خودرو‌های فرسوده و مادران (طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت) برای ثبت نام نیاز به حساب وکالتی ندارند.
مشتریان نهایی روز یکشنبه (۲۱ اسفند) از طریق قرعه کشی با حضور نمایندگان نهاد‌های نظارتی مشخص می‌شوند.
متقاضیان ثبت نام در این طرح می‌توانند با مراجعه به یکی از بانک‌های (ملی، ملت، صادرات، تجارت، رفاه، پاسارگاد، پارسیان، آینده، کشاورزی، رسالت، اقتصاد نوین، مهر ایرانیان و سپه) برای افتتاح و یا تکمیل موجودی حساب وکالتی اقدام کنند. فراموش نگنیم آبی های جاده مخصوص اعلام نکرده اند از هر محصول چه تعداد در اختیار متقاضیان قرار خواهند داد.
البته پیش بینی می شود با توجه به تعطیلی امروز و جمعه زمان شرکت در این طرح فروش فوق العاده از سوی ایران خودرویی ها تمدید شود. البته این احتمال هم وجود دارد تا ایران خودرویی ها قصد دارند تا با برگذاری این طرح فروش در پایان هفته به نوعی صف های خرید محصولات خود را خلوت کنند.
ایران خودرو

برنامه فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو

ایران خودرو به مناسبت فرارسیدن عید نیمه شعبان برنامه فروش فوق العاده محصولات خود را به اجرا می گذارد.
این طرح برای سه گروه متقاضیان عادی، خودروهای فرسوده و طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اجرا می شود.
دارا بودن حساب وکالتی برای متقاضیان عادی شرکت در این طرح الزامی بوده و بر همین اساس ایران خودرو بانک های عامل ملی، ملت، صادرات، تجارت، رفاه، پاسارگاد، پارسیان و سپه را برای افتتاح و یا تکمیل موجودی حساب وکالتی معرفی کرده است. متقاضیان طرح فرسوده و حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نیازی به افتتاح حساب وکالتی ندارند.موجودی حساب وکالتی برای محصولات سواری 130 میلیون تومان و برای خانواده هایما 400 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.
ایران خودروتصمیم رها سازی قیمت خودرو داخلی

دولت در صورتیکه تصمیم بگیرد همچنان نرخ کارخانه ای محصولات ایران خودرو و سایپا پایین تر از نرخ بازار آزاد باشد یا باید منابعی برای جبران مابه التفاوت قیمت ابلاغی و قیمت بازار آزاد را بپردازد یا موافقت کند که کارخانه ها با نرخ بازار آزاد خودروهایشان را به مردم بفروشند.
در صورت جلسه الزامات واگذاری شرکت های ایران خودرو و سایپا که به امضای رییس سازمان خصوصی سازی، رییس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و معاون حمل و نقل وزارت صمت درآمده است، قرار است تا پایان سال 1401 تمام تولیدات ایران خودرو و سایپا از شمول آنچه که قیمت گذاری دستوری خوانده شده خارج شود. 
در این صورت جلسه هم چنین قید شده است تکالیف عرضه و فروش محصولات این دو شرکت در صورتی که خارج از قواعد نرخ بازار باشد، باید با تامین منابع کاهش درآمد یا افزایش هزینه ها، آن هم قبل از اجرای تکلیف همراه باشد 
این بند به این معنا است که دولت در صورتیکه تصمیم بگیرد همچنان نرخ کارخانه ای محصولات ایران خودرو و سایپا پایین تر از نرخ بازار آزاد باشد یا باید منابعی برای جبران مابه التفاوت قیمت ابلاغی و قیمت بازار آزاد را بپردازد یا موافقت کند که کارخانه ها با نرخ بازار آزاد خودروهایشان را به مردم بفروشند.

ایران خودرو
یکی دیگر از بندهای این صورت جلسه این است سهام تودلی ایران خودرو و سایپا باید تا پایان سال واگذار شود

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: