پایگاه خبری خانه فوتبال:

جزئیات جدید فروش ایران خودرو در اردیبهشت ماه. فروش ایران خودرو دارای شرایط خاصی است. عرضه و فروش ایران خودرو منتفی شد.فروش ایران خودرو با خودروهای محبوب انجام می شود. ایران خودرو با آئین نامه جدید خودرو می فروشد.

شگفتانه ایران خودرو در حراج بزرگ اردیبهشت | به قیمت کارخانه صاحب این خودرو لوکس شوید

با اینکه خبر رسیده بود ایران خودرو در دور دوم فروش خودرو با مکانیزم نوبت دهی حضور ندارد، اما این خودروساز در این طرح فروش حضور دارد.

به گزارش اینتیتر به نقل از اکو ایران، ایران خودرو اعلام کرد در دومین مرحله از فروش محصولات شرکت‌های خودروساز با سازوکار قرعه‌کشی حاضر خواهد بود. آنطور که مدیران این خودروساز در اطلاعیه خود اعلام کرده‌اند، هایما در کنار سایر محصولاتی که امکان عرضه آن‌ها با توجه به برنامه تولید وجود دارد، در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

ایران‌خودرویی‌ها در حالی برای حضور در دومین فروش بدون قرعه‌کشی از مسیر سامانه یکپارچه اعلام آمادگی کرده بودند که پیش از آن مدیرعامل این خودروساز از احتمال حضور پیدا نکردن شرکت تحت مدیریتش در دومین فروش خودرو از مسیر سامانه یکپارچه خبر داده بود.

علیمردان عظیمی دلیل این مساله را تکمیل ظرفیت ایران خودرو در مقطع کنونی عنوان کرده بود.

ایران‌خودرویی‌ها هنوز به طور قطع اعلام نکرده‌اند که در این طرح قرار است کدامیک از اعضای خانواده هایما در این ضیافت خودرویی شرکت کنند. بررسی سبد محصولاتی آبی‌های جاده مخصوص نشان می‌دهد این خودروساز تولید سه عضو خانواده هایما را در دستور کار دارد. «هایما S7 با موتور توربو شارژ و گیربکس اتوماتیک»، «هایما S5 با موتور توربو شارژ و گیربکس شش سرعته اتوماتیک» و «هایما S8» سه عضو این خانواده خودروی چینی را تشکیل می‌دهند.

خودروساز ساکن کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص در اولین دور از فروش سامانه یکپارچه با ساز و کار بدون قرعه‌کشی دو عضو خانواده هایما یعنی هایما S7 با موتور توربو شارژ و گیربکس اتوماتیک، هایما S5 با موتور توربو شارژ و گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک در تیررس متقاضیان قرار داده بود. هایما S8 جدیدترین عضو این خانواده خودرویی چینی است که سال گذشته به سبد محصولاتی ایران خودرو اضافه شده است.

این احتمال وجود دارد که مدیران ایران خودرو تصمیم بگیرند این عضو جدید خانواده هایما را در دور جدید فروش خودرو با مکانیزم قرعه‌کشی به متقاضیان عرضه کنند.

البته فراموش نکنیم طبق وعده قبلی، آن دسته از محصولات ایران خودرو که امکان عرضه آنها با توجه به برنامه تولید وجود دارد، اعضای انتخاب شده از خانواده هایما را برای شرکت در دومین ضیافت خودرویی صمت در سامانه یکپارچه همراهی خواهند کرد.

انتخاب 5 خودرو توسط متقاضی در سامانه یکپارچه

براساس اعلام امید قالیباف، سخنگوی وزارت صمت، متقاضیانی که نوبت‌بندی تحویل خودرو آنها به علت انتخاب خودروهای پرمتقاضی به سال ۱۴۰۳ موکول شده است می‌توانند با مراجعه به سامانه easalcar.ir نسبت به تغییر نوع خودرو خود اقدام کنند و خودروی مورد نظر خود را در سال ۱۴۰۲ تحویل بگیرند.

وی افزود: همچنین این امکان برای افرادی که به هر دلیلی قصد تغییر نوع خودروی خود را دارند نیز فراهم است تا با مراجعه به سایت از خرید انصراف دهند و سپس در مرحله دوم طرح یکپارچه که از ۱۶ اردیبهشت آغاز می‌شود شرکت کنند.

امید قالیباف با بیان اینکه گزینه‌های قابل دسترس متقاضیان برای ویرایش نوع خودرو باید بر روی سایت سامانه یکپارچه بارگذاری می‌شد، خاطرنشان کرد: شرکت خودروساز مدل خودرو را در سامانه به معرض نمایش می‌گذاشتند تا بر اساس خودروهای ارائه شده، مشتری محصول مورد نظر خود را انتخاب کند.

وی در خصوص انتخاب پنج خودروی دارای اولویت برای اصلاح محصول خریداری شده، تاکید کرد: اگر زمان دریافت خودرو در سال ۱۴۰۳ تعیین شده باشد، متقاضی می‌تواند برای تغییر محصول اقدام و اولویت دیگری را انتخاب کند؛ به این ترتیب خریدار پنج محصول را بر اساس اولویت در سامانه یکپارچه خودرو انتخاب خواهد کرد و سپس به صورت خودکار هر کدام از خودروهایی که امسال ظرفیت و امکان تحویل داشته باشد را دریافت خواهد کرد.

به گفته قالیباف، اولویت یکم تا پنجم می‌تواند از میان محصولات مختلف شرکت‌های ارائه‌کننده خودرو باشد و متقاضی بدون محدودیت در انتخاب به محصولات مختلف دسترسی پیدا خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه در مرحله نخست ثبت‌نام سامانه یکپارچه خودرو، ایران خودرو بیشترین تقاضا را داشته است، گفت: با توجه به تکمیل ظرفیت این شرکت،‌ در صورتی که متقاضیان طی پنج روز آینده محصولات را تغییر ندهد، این امکان وجود دارد که ایران خودرو در ثبت نام مرحله دوم فروش خودرو شرکت نکند و محصولات این شرکت عرضه نشود، البته هنوز تصمیم قطعی در این مورد گرفته نشده است.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: