پایگاه خبری خانه فوتبال:

رضا درویش مشخصات یک هوادار جدی پرسپولیس را دارد.
به گزارش "ورزش سه"، در لحظاتی که همه توجهات به مستطیل سبز استادیوم آزادی معطوف بود، سکوهای جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی پذیرای مدیرعامل، مشاور مدیرعامل، معاون ورزشی و اسطوره این باشگاه بود: رضا درویش، محمود خوردبین، محمد محمدی و علی پروین.

سه نفر از آنها پیشکسوت پرسپولیس نیز هستند. اما مدیرعامل قرمزها در حد و اندازه این سه بازیکن سابق سرخپوش، از این تیم هواداری می‌کرد. درویش که از دهه 50 و 60 با بازیکنان پرسپولیس و به خصوص علی پروین، رفاقت داشته، حالا از تکیه به صندلی مدیرعاملی باشگاه بسیار خرسند است و نمی‌تواند شوق خود را پنهان کند.

درویش

او در لحظه هر گل بالا و پایین می‌پرید و پس از اینکه پرسپولیس یک گل خورد، تا پایان با استرس این دیدار را دنبال می‌کرد و با حملات بازیکنان گل‌گهر مضطرب می‌شد. اما سرانجام سوت پایان وحید کاظمی باعث شد تا او برد را در آغوش پیشکسوت‌های باشگاه جشن بگیرد.

درویش

درویش بلافاصله و در زمانی که قصد ترک وی آی پی را داشت، با درخواست طرفداران برای عکس سلفی مواجه شد و در حالی که از این موضوع کاملا راضی و خوشحال به نظر می‌رسید، به درخواست تماشاگران پاسخ داد.

رضا درویش پیش از این بارها و بارها برای حضور در سمت مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس کاندیدا شده و تلاش‌های خود را نیز انجام داده بود، حالا امیدوار است به رکورد دو سال مدیریت در این باشگاه برسد و به پست خود ثبات ببخشد.

او البته چالش‌های جدی خواهد داشت: پرداخت 35 درصد از مطالبات بازیکنان و سپس ورود به نقل و انتقالات و در عین حال ایجاد راه‌های درآمدی برای فصل آینده چالش‌هایی هستند که مدیریت او را تهدید می‌کنند. از طرف دیگر پرداخت تسهیلات دریافتی که گفته می‌شود 192 میلیارد، دشواری خاص خود را خواهد داشت.

درویش

با این حال درویش است با سه گانه قهرمانی لیگ، قهرمانی جام حذفی و دریافت مجوز حرفه‌ای، رضایت هواداران پرسپولیس را بیش از این هم جلب کند و با این پشتوانه اجتماعی به استقبال حل مشکلات برود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: