پایگاه خبری خانه فوتبال:

سمیعی: حضور قربان‌زاده در کمپ حجازی ربطی به تیم نداشت

معاون حقوقی باشگاه استقلال توضیحاتی را در خصوص بازدید رئیس سازمان خصوصی سازی از کمپ حجازی ارائه کرد.

فرشید سمیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد بازدید رئیس سازمان خصوصی سازی از کمپ شادروان ناصر حجازی، اظهار داشت: حضور حسین قربان‌زاده در کمپ حجازی اصلا ربطی به تیم فوتبال باشگاه استقلال نداشت. کمپ حجازی 20 هزار متر مربع است که دو سند 10 هزار متری دارد. در کنار کمپ، زمینی به مساحت 16 هزار و 400 متر وجود دارد. این زمین ربطی به کمپ حجازی ندارد اما طبق صورت جلسات قدیمی قرار بود این زمین هم به باشگاه استقلال تعلق بگیرد.

وی افزود: از روزی که من در باشگاه استقلال مشغول شدم، به دنبال الحاق این زمین که در پارک ارم واقع شده به باشگاه استقلال طبق اسناد موجود که وزارت ورزش آن را به باشگاه واگذار کرده، بودم اما متاسفانه چون زمین در تصرف پارک ارم است در نتیجه یک سری دعاوی حقوقی بین بنیاد مستضغفان، وزارت ورزش و یک شخص ثالث ایجاد شده است.

معاون حقوقی باشگاه استقلال گفت: در حال حاضر سهام استقلال در هیات واگذاری سازمان خصوصی سازی است. خریداران سهام و سهامداران باید اطلاع دقیقی از اموال و پرونده‌های مطروحه داشته باشند به همین خاطر رئیس سازمان خصوصی سازی جهت رویت رقبه مورد تنازع در محل حضور پیدا کرد. هنگام خروج هم به درخواست سرپرست باشگاه حجت کریمی چند کلمه‌ای با بازیکنان تیم صحبت کرد. بعد از آن نیز بلافاصله به پارک ارم رفت تا این مِلکِ مورد تنازع را بررسی کند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: