پایگاه خبری خانه فوتبال:

معاون باشگاه پیکان گفت: بازیکنان با وجود فشارهایی که روی آنها بود تا لحظه آخر با شرافت بازی کردند و جنگیدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ابراهیم شکوری پس از شکست یک بر صفر تیم فوتبال پیکان مقابل پرسپولیس درمورد این مسابقه اظهار داشت: در یک هفته گذشته انگ تبانی و از این چرت و پرت‌ها به ما زدند، اما همه دیدند که بازیکنان پیکان با چه شرافتی بازی کردند. به بازیکنان خسته نباشید می گویم. اینکه بازی در آزادی برگزار شد باید بگویم ما ابتدا ورزشگاه انقلاب کرج را معرفی کرده بودیم. سپس ورزشگاه پاس قوامین را انتخاب کردیم و دیگر ورزشگاهی در تهران وجود ندارد. چه کاری باید می‌کردیم؟ افرادی که درمورد این مسائل صحبت می‌کنند هیچ درکی از ورزش و فوتبال ندارند.

وی ادامه داد: تیم ما با چه قدرتی مقابل پرسپولیس بازی کرد، اما نتایج دیگری هم در زمین رقم خورده بود که می‌توان خیلی درمورد آن صحبت کرد. تیم مدیریتی، تیم بازیکنان باشگاه، تیم فنی باشگاه واقعاً نشان دادند که پیکان یک باشگاهی است که تا لحظه آخر با شرافت بازی می‌کند. ما در این زمین در دور رفت مقابل استقلال و پرسپولیس مساوی گرفتیم و سپاهان را هم شکست دادیم. تیم ما جوان است و بودجه کل تیم ما اندازه یک بازیکن استقلال و پرسپولیس است.

معاون باشگاه پیکان درخصوص اینکه آنها قبول نکرد اجاره ورزشگاه را پرداخت کند، خاطرنشان کرد: بحث پرداخت و این چیزها نیست. با توجه به مسائلی که در ورزشگاه وجود دارد این موضوعات حاشیه‌ای است. نمی‌دانم از کجا می‌گویند که پرداخت نمی‌شود. از مسؤولان ورزشگاه سوال کنید بهتر است چون در حطیه اختیارات ما نیست. ما می‌توانیم بگوییم که تیم‌مان مقابل این تماشاگران بازی از خود به نمایش گذاشت که آنهایی که فوتبال را می‌فهمند باید ما را تحسین کنند. همه دیدند تیمی که بودجه‌اش اندازه یک بازیکن نیست بیشتر از یک هفته مورد هجمه قرار گرفت. پولی که می‌خواستیم آخر فصل پرداخت کنیم برای اینکه شائبه‌ای ایجاد نشود پرداخت کردیم. به بازیکنان خسته نباشید می‌گویم.

شکوری در پاسخ به این سوال که آیا از کیفیت بازیکن خارجی تیم‌تان رضایت داشتید یا خیر، گفت: تیم ما تیم جوان و کم هزینه‌ای است. بودجه بازیکن خارجی ما در مقابل سایر بازیکنان خارجی خیلی متفاوت است. امروز آن کسی که سربلند بود، باشگاه پیکان بود، چون تا لحظه آخر جنگید. موقعیت گل 100درصد داشتیم و اگر توپ گل می‌شد شرایط فرق می‌کرد. فوتبالی‌ها این موضوعات را می‌فهمند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: