پایگاه خبری خانه فوتبال:

جزئیات فروش دوباره بدون قرعه کشی خودرو.جدیدترین خبر از اعلام جزئیات در بزرگترین فروش بدون قرعه کشی خودرو.فیلتر جدید در قرعه کشی خودرو انجام می شود.در فروش بدون قرعه کشی خودرو همه صاحب ماشین می شوند.جزئیات جدید از فروش بدون قرعه کشی خودرو را بخوانید.

لیست خودروهای دومین طرح یکپارچه بدون قرعه کشی خودرو

به نقل از تسنیم، خودروهایی که قرار است در مرحله جدید (مرحله دوم) از سوی خودروسازان در سامانه یکپارچه عرضه شوند، مشخص شدند.

دومین طرح یکپارچه عرضه برمبنای فرآیند نوبت‌دهی برای محصولات خودروسازان داخلی از امروز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۲۰ آغاز شده است و متقاضیان تا پایان روز جمعه ۱۴۰۲/۰۲/۲۹ فرصت دارند نسبت به ایجاد حساب وکالتی در بانک‌های اعلامی در سامانه، اقدام نمایند. شایان ذکر است محصولات ارائه‌شده توسط شرکت‌های خودروساز از تاریخ ۱۴۰۲/۰۲/۲۰ در سامانه قابل مشاهده می‌باشند.

صرفاً متقاضیان واجد شرایط که اطلاعات آن‌ها ازسوی بانک ارسال شده است، می‌توانند از روز سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۳/۰۳ تا جمعه ۱۴۰۲/۰۳/۱۰ نسبت به ثبت‌نام اولیه به‌منظور تشکیل لیست نوبت‌دهی (لیست انتظار) برای خودروی مدنظر، در سامانه https://www.esalecar.ir اقدام نمایند.

 در این طرح خودروهای جدید اطلس  کی هفت و آریزو نیوفیس هم فروخته می شوند

لیست خودروها به‌شرح ذیل است:

شرکت سایپا

کوییک مدل GX

کوییک اتوماتیک

ساینا S اتوماتیک

کوییک R مدل GX

شاهین

شاهین اتوماتیک

ساینا مدل GX

ساینا S

اطلس

شرکت مدیران‌خودرو

آریزو ۶ پرو

آریزو ۸ پرو

X۵۵ پرو

X۲۲ پرو اتوماتیک

X۲۲ پرو دنده‌ای

آریزو ۵ توربو

شرکت فرداموتورز

فردا SX۵

فردا T۵

سوبا M۴

شرکت کرمان‌موتور

جک S۳

جک J۴

جک J۷.

امکان ثبت‌نام هرمتقاضی که پیش از این در لیست نوبت‌دهی طرح اول سامانه یکپارچه و خودروهای وارداتی قرار گرفته است، وجود ندارد مگر آنکه انصراف خود را تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۲/۲۰ در سامانه‌های مربوطه ثبت نماید.

سایپا خودروی جدید اطلس را نیز در این مرحله عرضه کرده است، اما ایران‌خودرو هیچ محصولی در این مرحله عرضه نکرده است.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: