پایگاه خبری خانه فوتبال:

یارانه معیشتی خرداد ماه به زودی پرداخت می شود. یارانه معیشتی چند سالی است که پرداخت میشود. یارانه معیشتی تنها به برخی از افراد تعلق می گیرد. یارانه معیشتی رقم چندانی ندارد. جزئیات جدید یارانه معیشتی اردیبهشت ماه را از دست ندهید.

قرار است رقم یارانه معیشتی در سال ۱۴۰۲ افزایش پیدا کند. در فاز اول این طرح خانوار‌های تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی قرار گرفتند. بنابراین رقم یارانه خردادماه این خانوارها ۴۸۰ هزارتومان است. رقم یارانه دهک‌های اول تا سوم فعلا تغییر نکرده است و آنها مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر یارانه نقدی دریافت می‌کنند.

کارت یارانه سرپرست خانوارهای دهک‌های چهارم تا نهم نیز به زودی ۳۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر شارژ خواهد شد.

سایت ثبت‌ نام جاماندگان یارانه معیشتی جدید

ثبت‌ نام جاماندگان یارانه یا متقاضیان جدید یارانه همچنان ادامه دارد. این افراد می‌توانند با مراجعه به تارنمای پنجره ملی خدمات هوشمند به آدرس https://my.gov.ir نسبت به ثبت‌نام خانوار خود اقدام نمایند.

برای تکمیل اطلاعات در سامانه ثبت نام یارانه نقدی، در اختیار داشتن شماره تلفن همراه به‌ نام سرپرست خانوار، کد ملی، کد پستی، تاریخ تولد و شماره شبای بانکی مربوط به سرپرست خانوار متقاضی جدید یا جامانده از یارانه، ضروری است.

تمامی اشخاص می‌توانند جهت کسب اطلاع از آخرین وضعیت یارانه جدید خانوار، کد دستوری #کد ملی*۴۳۸۵۷*۴* (ستاره ۴ ستاره ۴۳۸۵۷ ستاره کد ملی مربع) را با شماره تلفن همراه به‌نام خود شماره‌گیری کنند.

چرا یارانه معیشتی همه افزایش پیدا نکرد؟

شرط اصلی افزایش یارانه معیشتی (۲۰ درصد) این است که ۷۰ درصد مبلغ یارانه‌ را از طریق کالابرگ الکترونیکی صرف خرید حدودا ۱۱ قلم کالای اساسی (شیر کم چرب بطری، پنیر، تخم مرغ، گوشت مرغ، روغن مایع، ماکارونی، برنج ایرانی، لبنیات (ماست پرچرب پگاه)، قند و شکر، حبوبات و گوشت منجمد گوساله) کنید. طبق گفته مسئولان به زودی یارانه معیشتی تمام خانوارهای دهک‌های اول تا سوم در قالب طرح کالابرگ الکترونیکی ۲۰ درصد افزایش پیدا می‌کند.

درواقع با کالابرگ الکترونیکی تنها اعتبار یارانه معیشتی افزایش پیدا خواهد کرد. بنابراین خانوارها درصورت برداشت نقدی یارانه یا خرید از فروشگاه‌هایی که اسامی آنها در لیست تایید شده وزارت رفاه نیست همان مبلغ یارانه گذشته را دریافت می‌کنند.

منبع: اقتصادآنلاین

واریز یارانه معیشتی 716 هزار تومانی امشب برای یارانه بگیران

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر گفت: از تعداد ۵۷۹ خانوار، ۵۱۴ دوقلو، ۵۲ سه قلو و ۳ خانوار چهار قلو از خدمات حمایت بهزیستی استان بوشهر بهره‌مند هستند.

حسین اسدی‌راد ظهر امروز در سرکشی از خانواده‌های چند قلویی در بوشهر با بیان اینکه بهزیستی به خانواده‌های دارای چند قلویی خدمات ارائه می‌کند، اظهار داشت: به منظور کاهش مشکلات ناشی از تولد همزمان چند فرزند در یک خانواده و کمک به تسهیل روند رشد و تربیت متعادل کودکان چند قلو و تأمین کردن بخشی از هزینه‌ها مالی این خانواده‌ها، بهزیستی خدمات مختلفی را ارائه می‌دهد.

وی از پرداخت مستمری تا سن شش سالکی به چندقلوها خبر داد و ادامه داد: فرزندان خانواده‌های چند قلو تا پایان سن شش سالگی از خدمات دریافت مستمری، مشاوره، تسهیلات خوداشتغالی در صورت بیکاری بهره‌مند هستند.

مدیر کل بهزیستی استان بوشهر با اشاره به بهره‌مندی 579 خانوار دارای فرزند چند قلویی از خدمات بهزیستی استان بوشهر گفت: از تعداد 579 خانوار، 514 دوقلویی، 52 سه قلویی و 3 خانوار چهار قلویی تحت حمایت بهزیستی قرار دارند.

اسدی راد با بیان اینکه پرداخت مستمری به چندقلوها بر اساس بعد خانوار آنان است افزود: خانواده‌های دارای فرزند دو قلویی بعد خانوار 4 نفره مبلغ ماهانه 1.4 میلیون تومان ، 5 نفره یک میلیون و 716 هزار تومان و خانواده‌های سه قلو و بالاتر نیز مبلغ یک میلیون و 716 هزار تومان دریافت می‌کنند.

یارانه معیشتی / میانگین سن ازدواج در کشور افزایش یافته است

در هم راستا معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در گفتگویی با بیان اینکه میانگین سن ازدواج در کشور افزایش یافته است خاطر نشان کرد: میانگین سن ازدواج در استان بوشهر نزدیک 30 سال است و میانگین فاصله بین ازدواج تا فرزندآوری 5 سال است.

قاسم برجوئی‌فرد، بوشهر را چهارمین استان نابارور کشور دانست و اضافه کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد 16 درصد مزدوجین در کشور متأسفانه با مشکل ناباروری مواجه هستند.

وی از کاهش جمعیت خبر داد و گفت: سال 1480 ، بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته و بر اساس نرخ باروری، جمعیت کشور در حال کاهش است.

برجوئی‌فرد از افزایش جمعیت سالمندی خبر داد و اضافه کرد: هزینه نگهداری سالمندان زیاد است و در صورتی‌که همین روند جمعیت پیش رود مطمئناً در آینده با مشکلات متعددی بیشتری روبه‌رو خواهیم شد.تسنیم

یارانه معیشتی / هدیه ویژه رئیس جمهور به جوانان و عروس و دامادها

ثبت‌نام در سامانه‌های تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و فرزند در تارنمای بانک مرکزی کاملا رایگان است و هیچ‌گونه هزینه‌ای از متقاضیان در زمان ثبت‌نام دریافت نمی‌شود.

به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، متقاضیان تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و فرزند صرفا از طریق سامانه تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و سامانه تسهیلات قرض‌الحسنه فرزند به آدرس https://ve.cbi.ir، اقدام به ثبت‌نام کنند.

خاطرنشان می‌شود، سامانه تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و فرزند توسط بانک مرکزی راه‌اندازی شده تا متقاضیان این تسهیلات بطور مستقیم و بدون واسطه در این سامانه ثبت‌نام کنند.

در این زمینه لازم به ذکر است، متاسفانه برخی افراد با مقاصد سودجویانه به طراحی سایت‌هایی برای ثبت‌نام تسهیلات قرض‌الحسنه اقدام کرده و مبالغی را به عنوان هزینه ثبت‌نام این تسهیلات دریافت می‌کنند.

بر همین اساس متقاضیان محترم مراقب کلاهبرداری باشند و صرفا از طریق سامانه تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و سامانه تسهیلات قرض‌الحسنه فرزند به آدرس https://ve.cbi.ir/ برای ثبت‌نام این تسهیلات اقدام و از پرداخت هزینه و وارد کردن اطلاعات خود در سایت‌های غیرمرتبط اکیداً خودداری کنند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: