پایگاه خبری خانه فوتبال:

قیمت خودرو دوباره دچار تغییرات شده است.قیمت خودرو سوال برانگیز است.قیمت خودرو مصرف گنندگان را گیج کرده است. قیمت خودرو با یک تنش منفجر می شود.قیمت خودرو مردم را به خودرو دارشدن ناامید کرده بود.

قیمت خودرو امروز سه شنبه 24 مرداد|این خودرو 15میلیون گران شد

بازار خودرو امروز سه‌شنبه 24 مرداد 1402 روندی کاملاً متفاوت از روز گذشته را در پیش گرفت تا بار دیگر دنبال‌کنندگان خود را شوکه کند. اصلی‌ترین دلیل افزایشی شدن قیمت‌خودروها در بازار امروز را می‌توان انتشار خبر عدم تخصیص ارز نیمایی به خودروسازان داخلی دانست.

 قیمت اکثر خودروها امروز افزایش یافتند، مطابق با پیگیری‌های تجارت‌نیوز از برخی از نمایشگاه‌داران تهران این افزایش قیمت باعث ایجاد رونق اندکی در بازار شده است.

خریداران و مصرف‌کنندگان واقعی به هیچ‌وجه نمی‌خواهند با اتلاف زمان مبلغ بیشتری را برای خرید خودرو بپردازند و در سوی دیگر فروشندگان خودرو مدت‌هاست که در انتظار مشتری برای فروش خودروهای خود هستند. این نیازمندی هر دو طرف موجب انعطاف در قیمت‎‌گذاری و معامله در بازار خودرو شده است.

مطابق با قیمت‌های اعلامی وبسایت کارنامه، قیمت اکثر خودروهای بازار به ویژه داخلی‌ها امروز افزایش یافتند.

قیمت خودروهای داخلی امروز 24 مرداد 1402 در بازار

کوییک دنده‌ای S، هاچ‌بک پرفروش سایپا امروز با یک میلیون تومان افزایش قیمت، با عدد نهایی 348 میلیون تومان در بازار آزاد معامله می‌شود.

شاهین G، لوکس‌ترین سدان سایپا، امروز نسبت به روز گذشته خود شش میلیون تومان گران شد و با عدد نهایی 571 میلیون تومان در بازار امروز حاضر می‌شود.

پژو پارس LX TU۵، پرطرفدارترین سدان ایران خودرو، امروز سه میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرد تا با قیمت نهایی 620 میلیون تومان در بازار معامله شود.

دنا پلاس ۶ دنده توربو، قدرتمندترین سدان دنده دستی داخلی، با  15 میلیون تومان افزایش قیمت، پرچم‌دار افزایش قیمت در بین محصولات داخلی بازار بود. این محصول پرطرفدار ایران خودرو امروز با قیمت نهایی 750 ملیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودروهای مونتاژی امروز سه شنبه 24 مرداد در بازار 

بازار خودروهای مونتاژی نیز امروز فرایندی مشابه با بازار خودروهای داخلی را تجربه کرد و اکثر محصولات این بازار هم شامل افزایش قیمت شدند.

ام‌وی‌ام X۲۲ دنده‌ای، کراس‌اوور دنده‌ای مدیران خودرو امروز نسبت به روز گذشته 5 میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرد و با قیمت نهایی 735 میلیون تومان بازار آزاد  حاضر شد.

فونیکس تیگو ۷ پرو، چند وقتی هست که به فهرست محصولات پرنوسان بازار اضافه شده استو این محصول مدیران خودرو همانند برادر کوچک‌تر خود افزایش قیمت را تجربه کرد. تیگو 7 پرو با 10 میلیون تومان افزایش قیمت نسبت به دیروز با قیمت نهایی یک میلیارد و 760 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

هایما S۵ اتوماتیک، کراس‌اوور مید سایز ایران خودرو، امروز با 10 میلیون تومان افزایش قیمت با عدد نهایی یک میلیارد و 225 میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

پیش‌بینی قیمت خودرو در هفته جاری

با توجه به خبر منتشر شده مبنی بر عدم تخصیص ارز به خودروسازان داخلی و همچنین انتشار خبر نپذیرفتن قیمت‌گذاری آزاد و بدون نظارت شورای رقابت، بازار خودرو در سردرگمی قرار گرفته است، اما با توجه به کهنه‌تر بودن و احتمال رخ دادن بیشتر خبر اول بازار روند صعودی را در پیش گرفت./ تجارت نیوز

پژو ۲۰۶ ایران خودرو ناگهان سبقت گرفت! / قیمت 206 امروز 24 مرداد 1402

ریزش قیمت خودروهای پرفروش متوقف شد و معاملات امروز بازار خودرو با افزایش آغاز به کار کرد.

ریزش قیمت خودروهای پرفروش متوقف شد و معاملات امروز بازار خودرو با افزایش آغاز به کار کرد. بر اساس قیمت روز محصولات ایران خودرو قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ صفر ۱۴۰۱ امروز به ۴۸۰ میلیون تومان رسیده است که یک روزه ۱۰ میلیون تومان گران شده است. همچنین قیمت پژو ۲۰۶ پانوراما تیپ ۳ نسبت به روز گذشته ۵ میلیون افزایش پیدا کرده است. قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ کارکرده ۱۳۹۶ نیز ۴۲۵ میلیون تومان اعلام شده است. سال قیمت ۲۰۶ تیپ ۲ کارکرده را نیز در ادامه بخوانید.

 قیمت روز خودروهای پژو ۲۰۶ را در جدول زیر می خوانید.

قیمت بازار انواع خودرو پژو ۲۰۶

برند مدل(سال ساخت) کارکرد (کیلومتر) قیمت (تومان)

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ ۱۴۰۱ | ایران خودرو صفر  ۴۸۰,۰۰۰,۰۰۰

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ ۱۴۰۰ | ایران خودرو صفر ۴۵۵,۰۰۰,۰۰۰

پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما ۱۴۰۲| ایران خودرو صفر ۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰

پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما ۱۴۰۲| ایران خودرو صفر (کارخانه) ۲۵۹,۰۰۰,۰۰۰

پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما ۱۴۰۱ | ایران خودرو صفر  ۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰

پژو ۲۰۶ تیپ ۵ ۱۳۹۶ ۷۰,۰۰۰ ۴۲۵,۰۰۰,۰۰۰

 پژو ۲۰۶ تیپ ۵ ۱۳۹۵ ۲۰۰,۰۰۰ ۳۹۵,۰۰۰,۰۰۰

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ ۱۳۹۶ ۸۵,۰۰۰ ۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ ۱۳۹۸ ۳۰,۰۰۰ ۴۱۵,۰۰۰,۰۰۰

زمان اعمال قیمت جدید خودروها | افزایش شدید قیمت خودروها در راه است؟

شورای رقابت در جلسه پانصد و نود و چهار خود که روز ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ برگزار شد، در خصوص زمان لازم الاجرا بودن قیمت خودروهای سواری مونتاژی و غیرمونتاژی تصمیم گیری کرد.

شورای رقابت با اشاره به برگزاری جلسه پانصد و نود و چهارم خود که روز ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ برگزار شد، در خصوص زمان لازم الاجرا بودن مصوبات این شورا در مورد قیمت خودروهای سواری مونتاژی و غیرمونتاژی با نظر اکثریت اعضا تصمیم گیری و مصوبه ای صادر کرد.

متن کامل مصوبه شورای رقابت به شرح ذیل است:

با توجه به اینکه بر اساس ماده ۲ مصوبه جلسه ۵۴۳ شورای رقابت مورخ ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۱ تحت عنوان «دستورالعمل تنظیم بازار خودروهای سواری»، «بازار تمامی خودروهای سواری شامل خودروهای تولیدی، مونتاژ و وارداتی انحصاری تشخیص و از این پس (۱۴۰۱.۱۱.۱۱) مشمول این دستورالعمل هستند.» و طبق بند ۱-۳ ماده ۳ دستورالعمل مذکور «مبنای تنظیم قیمت خودرو، براساس ضوابط قیمت‌گذاری مصوب هیئت تعیین و تثبیت قیمت‌ها است که توسط سازمان حمایت محاسبه می‌شود و نتایج محاسبات در کارگروه خودرو ارائه و به تصویب شورای رقابت می‌رسد و توسط عرضه کننده خودرو لازم‌الاجراست.» و نیز به استناد مصوبه جلسه۵۵۷ مورخ ۱۴۰۲/۰۱/۱۵ در مورد قیمت خودروهای غیرمونتاژی و مصوبات جلسه ۵۶۶ مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۱۶ و جلسه ۵۷۲ مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۰۶ و جلسه ۵۸۴ مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۱۷ که درباره قیمت خودروهای سواری مونتاژی به تصویب شورای رقابت رسیده است؛ لذا ملاک عمل قیمت خودرو توسط عرضه کنندگان خودرو از تاریخ ۱۱/۱۱/ ۱۴۰۱ (زمان تصویب دستورالعمل یاد شده) به شرح ذیل می‌باشد:

۱- تمام خودروهای سواری غیر مونتاژی بر اساس مصوبه ۵۵۷ شورای رقابت مورخ ۱۴۰۲/۰۱/۱۵؛

۲-تمام خودروهای سواری مونتاژی که اولین بار در مصوبه ۵۶۶ شورای رقابت مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۱۶ اعلام قیمت شدند، بر اساس مصوبه مزبور؛

۳-دو خودروی سواری مونتاژی که اولین بار در مصوبه ۵۷۲ شورای رقابت مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۰۶ اعلام قیمت شدند، بر اساس مصوبه مزبور؛

۴-تمام خودروهای سواری مونتاژی که اولین بار در مصوبه ۵۸۴ شورای رقابت مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۱۷ اعلام قیمت شدند، براساس مصوبه مزبور./ ایرنا

سقوط قیمت فونیکس مدیران خودرو امروز 24 مرداد 1402 در بازار

بر اساس قیمت محصولات مدیران خودرو، قیمت فونیکس FX پریمیوم از اول مرداد تا به امروز ۱۰۰ میلیون ارزان شده است

قیمت فونیکس مدیران خودرو همچنان نزولی است. بر اساس قیمت محصولات مدیران خودرو، قیمت فونیکس FX پریمیوم از اول مرداد تا به امروز ۱۰۰ میلیون ارزان شده است. همچنین قیمت فونیکس تیگو ۸ پرومکس اکسلنت ۱۵۰ میلیون ریخته است و با این ریزش از تیرماه تا به امروز ۸۵۰میلیون ارزان شده است. قیمت نمایندگی فونیکس FX پریمیوم نیز یک میلیاردو ۷۲۴ میلیون تومان شده است. قیمت شاسی بلند مدیران خودرو در نمایندگی یعنی تیگو ۷ پرو اکسلنت نیز یک میلیاردو ۴۵۰ میلیون تومان است.

در جدول زیر قیمت روز انواع خودروی فونیکس را در بازار مشاهده می‌کنید

قیمت خودروهای فونیکس در بازار

برند     مدل(سال ساخت)     کارکرد (کیلومتر)     قیمت (تومان)

فونیکس FX پریمیوم     ۱۴۰۲ 10     صفر        ۱,۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰

فونیکس FX پریمیوم     ۱۴۰۲     صفر (قیمت نمایندگی)     ۱,۷۲۴,۷۰۰,۰۰۰

فونیکس تیگو ۸ پرومکس اکسلنت     ۱۴۰۲     صفر        ۲,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰

فونیکس تیگو ۸ پرومکس اکسلنت     ۱۴۰۲     صفر (قیمت نمایندگی)     ۲,۳۷۹,۰۰۰,۰۰۰

فونیکس آریزو ۶ پرو     ۱۴۰۲     صفر       ۱,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰

فونیکس آریزو ۶ پرو     ۱۴۰۲     صفر (قیمت نمایندگی)     ۱,۲۳۸,۴۰۰,۰۰۰

فونیکس تیگو ۷ پرو اکسلنت     ۱۴۰۲     صفر       ۱,۶۵۰,۰۰۰,۰۰۰

فونیکس تیگو ۷ پرو اکسلنت     ۱۴۰۲     صفر  (قیمت نمایندگی)     ۱,۴۵۰,۸۰۰,۰۰۰

فونیکس تیگو ۸ کلاسیک     ۱۴۰۰     صفر        ۱,۹۳۰,۰۰۰,۰۰۰

فونیکس FX اکسلنت     ۱۴۰۱     صفر      ۱,۶۸۰,۰۰۰,۰۰۰

فونیکس تیگو ۸ پرو پرمیوم     ۱۴۰۰     صفر       ۲,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰

فونیکس تیگو ۷ پرو اکسلنت     ۱۴۰۱     صفر       ۱,۶۵۰,۰۰۰,۰۰۰

منبع: باما

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: