پایگاه خبری خانه فوتبال:

مدیران خودرو یک شرکت بین المللی است که توانسته جایگاه ویژه ای در صنعت و بازار خودرو ایران به دست آورد.مدیران خودرو شبکه ای متشکل از بیش از ۱۴۰ نمایندگی در سرتاسر کشور راه اندازی نموده است. تاکنون بیش از دویست هزار مصرف کننده در کشور محصولات مدیران خودرو را انتخاب کرده اند.شرکت مدیران خودرو درصدد است تا با ارئه مدل های کم مصرف، ایمن، زیبا و متنوع  و همینطور از هر نظر مناسب برای سلایق مختلف مشتریان، پاسخی ایده ال برای خواسته های آنها داشته باشد و در عمل شعار مدیران خودرو ایده ال را محقق نماید.

سامانه یکپارچه خودرو از روز 6 شهریور، دوباره فعال شده و علاوه‌ بر شرکت کرمان موتور، فروش فوق العاده مدیران خودرو نیز آغاز شده است.

فروش فوق العاده مدیران خودرو به همراه شرکت زیرمجموعه خود یعنی فونیکس، از روز گذشته 6 شهریور 1402 در سامانه فروش یکپارچه آغاز شده که مختص برندگان مرحله دوم سامانه یکپارچه فروش خودرو است. بر این اساس، تمامی پذیرفته شدگان مرحله دوم، با موعد تحویل پاییز 1402 تا انتهای سال 1403 می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت سامانه یکپارچه به نشانی Esalecar.ir نسبت به انتخاب و خرید خودرو اقدام کنند.

کدام محصولات در طرح فروش فوق العاده مدیران خودرو حضور دارند؟

با پیگیری‌های صورت گرفته از شرکت مدیران خودرو، این شرکت از وجود طرح فوق، اعلام بی‌اطلاعی کرد. همچنین طرح فروشی روی وب‌سایت رسمی شرکت به چشم نمی‌خورد؛ اما با استناد به سامانه یکپارچه، سه طرح عادی، جوانی جمعیت و خودروهای فرسوده برای محصولات مدیران خودرو و فونیکس وجود داشته و خودروهای ام‌وی‌ام X22 Pro دنده‌ای، X55 Pro IE، آریزو 6 پرو اکسلنت، تیگو 7 پرو اکسلنت و فونیکس FX به چشم می‌خورد.

مدیران خودرو، حق فروش در خارج از سامانه یکپارچه ندارد!

مهدی تقدسی، رئیس سامانه یکپارچه فروش خودرو در گفتگو با خبرنگار تجارت‌نیوز اظهار کرد: اصولاً هیچ خودروسازی حق فروش خودرو در خارج از سامانه یکپارچه را ندارد و اگر این امر انجام پذیرفته باشد، قطعاً غیرقانونی است.

تقدسی در باره شرایط فروش فوق العاده مدیران خودرو گفت: قیمت‌های فروش محصولات که توسط شورای رقابت مشخص می‌شود و در این باره شکی وجود ندارد. اما شرایط تحویل و پرداخت برای افرادی که اولویت خود را محصولات مدیران خودرو انتخاب کرده بودند، می‌توانند به صورت فروش فوق‌العاده، محصول مورد نظر را خریداری کنند. به این ترتیب، خودروها با موعد تحویل 90 روز کاری و نقدی، قابل خریداری است. بنابراین تمامی افرادی که موعد تحویل خودروی آن‌ها در سامانه فروش خودرو از پاییز 1402 تا انتهای سال 1403 اعلام شده است، می‌توانند در این طرح ثبت‌نام کرده و خودروی موردنظرشان را زودتر از موعد، تحویل بگیرند.

اختلاف قیمت کارخانه و بازار محصولات مدیران خودرو

ام‌وی‌ام X22 Pro MT: این کراس‌اوور جزو ارزان‌ترین محصولات مدیران خودرو بوده که با نرخ نهایی 706 میلیون و 700 هزار تومان به فروش می‌رسد. از سوی دیگر X22 Pro دنده‌ای در بازار امروز با قیمت 790 میلیون تومان معامله می‌شود. بنابراین اختلاف قیمت این کراس‌اوور در بازار به حدود 83 میلیون تومان می‌رسد.

ام‌وی‌ام X55 Pro IE: این کراس‌اوور از لحاظ ابعاد در رده بالاتری از X22 قرار می‌گیرد. نرخ اعلامی مدیران خودرو برای مصرف‌کننده، یک میلیارد و 249 میلیون و 500 هزار تومان درنظر گرفته شده؛ اما این درحالی است که قیمت آن در بازار آزاد، روی کانال یک میلیارد و 240 میلیون تومان قرار می‌گیرد. بنابراین X55 Pro IE در بازار آزاد حدود 10 میلیون تومان ارزان‌تر از قیمت کارخانه معامله می‌شود.

آریزو 6 پرو: این سدان چینی توسط شرکت فونیکس به مونتاژ می‌رسد و نرخ نهایی فروش آن از درب کارخانه، یک میلیارد و 238 میلیون و 400 هزار تومان اعلام شده است. آریزو 6 پرو در بازار با قیمت یک میلیارد و 385 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود و بنابراین یک اختلاف 147 میلیون تومانی بین قیمت کارخانه و بازار وجود دارد.

تیگو 7 پرو اکسلنت: شرکت فونیکس وظیفه مونتاژ و فروش این کراس‌اوور را برعهده دارد. طبق اعلام شرکت، نرخ فروش تیگو 7 پرو اکسلنت یک میلیارد و 450 میلیون و 800 هزار تومان درنظر گرفته شده است و در بازار آزاد، به قیمت یک میلیارد و 650 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. بنابراین اختلاف قیمت از کارخانه تا بازار به حدود 200 میلیون تومان می‌رسد.

فونیکس FX پریمیوم: این کراس‌اوور از محصولات بالا رده شرکت فونیکس محسوب می‌شود که با نرخ نهایی درب کارخانه یک میلیارد و 724 میلیون و 700 هزارتومان در طرح فروش فوق العاده مدیران خودرو فروخته می‌شود. در بازار آزاد، FX پریمیوم روی کانال یک میلیارد و 770 میلیون تومان معامله می‌شود و این یعنی اختلاف قیمت از درب کارخانه تا بازار، حدود 45 میلیون تومان است.

شرکت مدیران خودرو در تاریخ 8 شهریور 1402، قیمت فروش محصولات فونیکس و ام وی ام را منتشر کرد. بر اساس این اعلامیه، قیمت فروش ماشین فونیکس، یک میلیارد و 724 میلیون و 700 هزار تومان است. فونیکس، یکی از محصولات جدید و لوکس برند چری است که به تازگی وارد بازار خودروی ایران شده است و توانسته نظر خریداران را به سمت خود جلب کند. قیمت سایر محصولات مدیران خودرو در جدول زیر قابل مشاهده است؛

خودرو قیمت

تیگو 8 پرومکس دو میلیارد و 379 میلیون تومان

تیگو 7 پرو یک میلیارد و 450 میلیون و 800 هزار تومان

آریزو 6 پرو یک میلیارد و 238 میلیون و 400 هزار تومان

ایکس 55 پرو یک میلیارد و 249 میلیون و 500 هزار تومان

ایکس 22 پرو MT 706 میلیون و 700 هزار تومان

ایکس 22 MT 635 میلیون و 500 هزار تومان

به گزارش کاماپرس، بازار محصولات مدیران خودرو به ویژه فونیکس با نوسانات نسبتاً بالای مواجه است. همچنین، برخی افراد اطلاعات کافی درباره خودروهای مونتاژی و وارداتی ندارند. این مسئله باعث می‌شود تا شرایط خرید و فروش ماشین برایشان کمی دشوار شود یا فرصت مناسبی برای سودجویی کلاهبرداران ایجاد شود. در ادامه این مطلب، ضمن بررسی نظرات خریداران فونیکس، شرایط خرید قسطی ماشین نیز معرفی خواهد شد.

مزایا و معایب خرید فونیکس

اولین و مهم‌ترین نقطه مثبت خریداران فونیکس، خدمات پس از فروش بسیار خوب شرکت چری است. فروش ماشین فونیکس با گارانتی 7 ساله و تضمین کیفیت انجام می‌شود. به علاوه، فونیکس برای خدمات پس از فروش خود، کمپین‌های تخفیفی ویژه‌ای را برای خریداران در نظر گرفته است.

تنوع امکانات و آپشن‌های موجود یکی دیگر از مزایای خرید این خودرو به شمار می‌رود. بر اساس بررسی‌های صورت گرفته، مشتریان معتقدند که با توجه به قیمت فروش ماشین ، آنها محصولی فراتر از انتظارات خود را خریداری کرده‌اند. ظاهر زیبا و مدرن فونیکس، عامل مهم دیگر در جلب توجه و رضایت مشتریان است.

با این حال، متاسفانه کیفیت مواد به کار رفته در فونیکس، ضعیف‌تر از تیگو 8 پرو است. سازنده این خودرو به احتمال زیاد قصد داشته تا با استفاده از متریال متوسط، یک اتومبیل اقتصادی و مدرن را به بازار عرضه کند. همچنین، نظرات خریداران حاکی از آن است که گیربکس این ماشین چندان هوشمند نیست و تحمل گشتاور خودرو را ندارد.

فونیکس در دو تیپ اکسلنت و پرمیوم به بازار ایران عرضه می‌شود. تیپ اکسلنت این ماشین دارای یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژر با گیربکس 9 دنده مصنوعی CVT است. موتور این خودرو 156 اسب بخار قدرت و 230 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. شرکت چری در نسخه پرمیوم فونیکس از یک پیشرانه 1.6 لیتری توربوشارژر و گیربکس هفت سرعته اتوماتیک استفاده کرده است. حداکثر توان و گشتاور فونیکس پرمیوم 197 اسب بخار و 290 نیوتن متر است.

بهترین شرایط فروش ماشین قسطی

خرید قسطی ماشین، بهترین گزینه برای کسانی که نقدینگی کافی ندارند و یا قصد دارند تا بودجه خود را به طور همزمان در چند بازار مالی، سرمایه‌گذاری کنند. فرقی ندارد که به دنبال یک خودروی صفر یا کارکرده، داخلی یا وارداتی هستید؛ در هر صورت می‌توانید از شرایط استثنائی فروش ماشین قسطی مجموعه همراه مکانیک بهره‌مند شوید. با بهره‌مندی از طرح‌های قسطی همراه مکانیک، می‌توانید اقساط خود را در مدت زمان 6 الی 36 ماهه پرداخت کنید و یک بازه 3 ماهه تنفس برای شروع اقساط داشته باشید.

به عنوان مثال، اگر قصد خرید فونیکس پرمیوم صفر مدل 1402 را دارید، می‌توانید با پرداخت یک میلیارد و 459 میلیون تومان و اقساط 24 ماهه به مبلغ 30 میلیون و 364 هزار تومان، این خودرو را به صورت فوری و بدون ضامن تحویل بگیرید. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت سایر خودروهای داخلی و خارجی به وبسایت همراه مکانیک مراجعه کنید./کاماپرس

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: