پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: نمی‌خواهم با اشتباه خودم باعث سقوط تیم شوم و از سمتم استعفا می دهم.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سیروس پورموسوی بعد از شکست خانگی یک بر صفر مقابل پیکان تهران در نشست خبری حاضر شد و از سمتش استعفا کرد.

پورموسوی گفت: از مدیریت باشگاه و فولاد خوزستان تشکر می‌کنم که از پارسال که من به این مجموعه اضافه شده‌ام از من حمایت کرده‌اند. ما در پنج بازی متوالی به شکل بچگانه باختیم و امتیاز از دست دادیم. از رسانه هم باید تشکر کنم. واقعیت آن است که من از سال 1368 مربیگری را شروع کرده‌ام، در زمین خاکی 16 هکتاری. در این سال‌ها هیچوقت نشد که من پنج باخت پشت سر هم داشته باشم و یک شکل؛ آن هم روی اشتباهات فردی بازیکنان. خیلی تلاش کردیم، خیلی تمرین کردیم، خیلی جلسات آنالیز گذاشتیم و صحبت کردیم. بضاعت ما  همین‌قدر بود. از روز  اول هم می‌دانستم که به چالش می‌خوریم اما فکر نمی‌کردم به این شکل هفته به هفته شرایط‌مان بدتر شود.

وی افزود: صحبت‌هایم از روی احساس نیست از روی منطق است و تجربه‌ای است که سال‌ها به دست آورده‌ام. سال گذشته به سختی توانستیم این تیم را به لیگ برتر بیاوریم. همه شما شاهد بودید اما من همیشه به این تیم امیدوار بودم که این تیم می‌تواند جزو مدعیان صعود به لیگ برتر باشد. امروز هم مطمئن هستم که این تیم در لیگ برتر خواهد ماند. با یک برد این تیم شرایطش فرق خواهد کرد. آلومینیوم اراک که مدعی بود به صدر جدول بیاید امروز در خانه‌اش 4 گل خورد یا شمس‌آذر در خانه‌اش بازنده شد. این باخت طبیعی است. اما اینکه ما از دقیقه 80 گل می‌خوریم دو حالت دارد یا بازیکنانم تمرکز ندارند یا واقعاً تیم من نفرین شده به همین خاطر احساس می‌کنم در انتخاب بازیکنانم اشتباه کرده‌ام و اعتراف می‌کنم. برخی از این بازیکنان شاید لیاقت پوشیدن پیراهن این تیم را ندارند. نمی‌گویم استقلال خوزستان را بیشتر از خانواده‌ام دوست دارم اما مطمئناً کمتر از خانواده‌ام هم دوست ندارم، از سال 90 با این تیم بودم تا قهرمانی، قهرمانی ایران و همچنین حضور در آسیا و از لیگ یک به این ور، سختی‌های زیادی کشیدیم.

سرمربی استقلال خوزستان تأکید کرد: باز هم می‌گویم حرف‌هایم روی احساسات و ناراحتی نیست. من امروز جلوی هواداران شرمنده‌ام. تیمی جمع‌ کرده‌ام که برخی بازینکانش لیاقت پوشیدن پیراهن تیم استقلال را ندارد به همین خاطر می‌خواهم شانس و فرصت را به مربی بدهم و از سمت خود استعفا می‌دهم. بچه‌ هم نیستم که بخواهم احساسی تصمیم بگیرم و بعد از دو جلسه برگردم. قطعاً دیگر نمی‌گردم برای استقلال خوزستان هم آرزوی موفقیت می‌کنم. از شما رسانه‌ها هم تشکر می‌کنم. در انتخاب برخی از بازیکنانم اشتباه کردم نمی‌خواهم با اشتباه خودم باعث سقوط تیم شوم.

وی خاطرنشان کرد: فرصت خیلی خوبی است تا بازیکنان ریکاوری کنند و مربی جدید بیاید. شرایط خوبی ا ست و تا بازی بعدی 23 روز فرصت دارند. ان‌شاءالله این تیم جمع می‌شود و مطمئنم این تیم در لیگ برتر می‌ماند. اگر نماند من پاسخگو خواهم بود چون من بچه خوزستانم و در استان حضور دارم و مطمئنم این تیم در لیگ می‌ماند یکسری تغییرات می‌خواهد از لحاظ فنی نه از لحاظ فکری باید تغییرات به وجود بیاورد. شاید مربی بعدی بیاید بازیکنان کمی بیدار شوند. این بازیکنان به خواب رفته‌اند و ما با وجود همه تلاش‌هایی که کردم و همه فرصت‌هایی که داشتیم نتوانستم آنها را بیدار کنم. نمی‌خواهم استقلال خوزستان به پای من بسوزد و از حمایت آقای علی محمدی و نجفی سواستفاده کنم. به عنوان مربی حرفه‌ای فرصت را باید به باشگاه استقلال و مربی بعدی بدهم. از همکاری و حمایت همه شما هم تشکر می‌کنم.

به گزارش فارس، استقلال خوزستان در دیدار مقابل پیکان با گل در دقیقه 90 شکست خورد تا پنجمین باخت متوالی را تجربه کند و همچنان با یک امتیاز در رده پانزدهم قرار داشته باشد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: