پایگاه خبری خانه فوتبال:

مدیران خودرو یک شرکت بین المللی است که توانسته جایگاه ویژه ای در صنعت و بازار خودرو ایران به دست آورد.مدیران خودرو شبکه ای متشکل از بیش از ۱۴۰ نمایندگی در سرتاسر کشور راه اندازی نموده است. تاکنون بیش از دویست هزار مصرف کننده در کشور محصولات مدیران خودرو را انتخاب کرده اند.شرکت مدیران خودرو درصدد است تا با ارئه مدل های کم مصرف، ایمن، زیبا و متنوع  و همینطور از هر نظر مناسب برای سلایق مختلف مشتریان، پاسخی ایده ال برای خواسته های آنها داشته باشد و در عمل شعار مدیران خودرو ایده ال را محقق نماید.

فروش اقساطی آریزو و تیگو مدیران خودرو با تحویل فوری

شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو ۱۴۰۲ اعلام شد.

ثبت نام اقساطی مدیران خودرو ۱۴۰۲ آغاز شده است. متقاضیان می‌توانند دوره بازپرداخت ۱۲،۲۴،۳۶،۴۸ یا ۶۰ ماهه را برای تسویه انتخاب کنند و خودروی را ۹۰ روز پس از طی کردن مراحل ثبت نام تحویل بگیرند.

مدیران خودرو

ثبت نام مدیران خودرو ۱۴۰۲

بر اساس جزییات شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو ۱۴۰۲، این طرح مربوط به خودروی آریزو ۵ است. قیمت ثبت نامی مدیران خودرو برای این محصول نیز حوالی یک میلیاردو۹۱ میلیون است. متقاضیان ثبت نام مدیران خودرو در آبان ماه باید ۵۰ درصد مبلغ را به صورت نقد پرداخت کنند و مابقی را در اقساط ۱۲ الی ۶۰ ماهه با سود ۲۳درصد ماهانه به حساب مدیران خودرو واریز کنند. همچنین امکان خرید نقدی از مدیران خودرو نیز وجود دارد.

شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو ۱۴۰۲

متقاضیان ثبت نام مدیران خودرو ۱۴۰۲ میبایست از امکان فراهم نمودن مدارک مورد نیاز لیزینگ / بانک ارائه دهنده تسهیلات در خرید اقساطی خودرو اطمینان حاصل کند. درصورت عدم توانایی مشتری در احراز مستندات مالی و عدم تخصیص تسهیلات توسط بانک،مسئولیتی بر عهده مدیران خودرو نیست.

در صورت انتخاب روش فروش اقساطی مدیران خودرو تاریخ تحویل خودرو ۹۰ روزکاری بعد از تایید نهایی لیزینگ / بانک ارائه دهنده تسهیلات خواهد بود.

حداقل میزان پیش پرداخت و نرخ کارمزد و تغییر دوره اقساط خودرو با توجه به محدودیت شرکت ها ارائه دهنده تسهیلات متغییر خواهد بود.

مشتریان خرید اقساطی خودرو می بایستی حداکثر ظرف مدت ۱۵ روز از تاریخ ثبت نام مدیران خودرو ۱۴۰۲، نسبت به تکمیل و تسلیم کلیه مستندات مورد نیاز شرکت اقدام کنند بدیهی است در پایان مدت مذکور شرکت هیچگونه تعهدی در خصوص اخذ مدارک و در نتیجه انعقاد قرارداد و تحویل خودرو به مشتری نخواهد داشت.

اعتبار سنجی مشتریان و ضامنین عدم وجود چک برگشتی و اقساط معوق مطابق با اطلاع رسانی ها پیشین انجام می گردد. تاریخ تایید پرونده‌های متقاضیان فروش اقساطی مدیران خودرو ۱۴۰۲ توسط شرکت مالک اولویت تخصیص و ارسال خودروها می باشد.

مدیران خودرو

مشتریان می‌توانند جهت مشاهده لیست نمایندگی مدیران خودرو در سراسر کشور و همچنین مشخصات خودروها اعم از آپشن، مشخصات فنی، ظاهری درونی و بیرونی، تو دوزی و رینگ، ابعاد و... به سایت ثبت نام مدیران خودرو به آدرس https://www.mvmco.ir/ مراجعه کنند.

متقاضیان ثبت نام اقساطی مدیران خودرو با مدارک کامل شناسایی به نمایندگی منتخب خود مراجعه کنند.

مدیران خودرو / خودروهای پلاگین هیبریدی

خودروهای پلاگین هیبریدی که به اختصار «PHEV» نامیده می‌شوند، از قوای محرکه متشکل از موتور احتراق داخلی و برقی بهره می‌برند که هم از سوخت فسیلی و هم از الکتریسیته ذخیره شده در باتری‌ها نیرو می‌گیرد. این نوع خودروها امکان شارژ باتری‌ها را همانند خودروهای تمام برقی فراهم می‌کنند و امکان رانندگی به صورت تمام برقی و رانندگی در حالت مشترک (استفاده از هر دو موتور بنزین سوز و برقی) را دارند. خودروهای پلاگین هیبریدی در مقایسه با مدل‌های هیبریدی به باتری‌های قدرتمندتری مجهز و مسافت قابل پیمایش آن‌ها در حالت تمام برقی بیش‌تر است.

مدیران خودرو

بررسی خودرو فونیکس تیگو ۸ پرو e پلاس مدیران خودرو

خودرو فونیکس تیگو ۸ پرو e پلاس یا همان تیگو ۸ پرو پلاگین هیبریدی (PHEV) اولین محصول کراس اوور پلاگین هیبریدی مونتاژی کشور، توسط مدیران خودرو معرفی شد. فونیکس تیگو ۸ پرو e پلاس در صورت فول شارژ بودن باتری‌ها، می‌تواند مسافتی در حدود ۷۵ کیلومتر را طی کند. این خودرو دارای شتاب بسیار خوبی همراه با سواری نرم است. پیش از واردات و یا مونتاژ خودروهای برقی و پلاگین باید زیر ساخت مناسبی از جمله استند های متعدد شارژ در سطح کلان شهرهای ایران و سپس شهرها و شهرستان‌های دیگر تعبیه شود، همچنین آموزش تکنسین‌های مجرب برای ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان این سبک از خودروها باید مهیا گردد.

خودروهای کراس‌اوور مدیران خودرو

خودروی نیمه شاسی یا سی یو وی ( Crossover Utility Vehicle یا به‌طور مخفف CUV) از نظر شاسی‌سازی ترکیبی از خودروهای شاسی‌بلند و خودروهای هاچ‌بک است که در زبان عامیانه به آن‌ها «نیم شاسی» می‌گویند.

مدیران خودرو

مشخصات فنی خودرو فونیکس تیگو ۸ پرو e پلاس مدیران خودرو

فونیکس تیگو ۸ پرو e پلاس مجهز به یک پیشرانه ۱.۵ لیتر ۴ سیلندر توربو در کنار دو پیشرانه برقی (سوار بر محور جلو) است. قدرت فونیکس تیگو ۸ پرو e پلاس از مجموع یک موتور بنزینی و دو موتور برقی تأمین می‌شود. نهایت قدرت ترکیبی در این کراس اوور به ۳۲۶ اسب بخار می‌رسد و نهایت گشتاور هم حدود ۵۱۰ نیوتن متر است. قدرت از طریق جعبه دنده ۳ سرعته DHT (جعبه دنده مخصوص خودروهای هیبرید) به چرخ‌های جلوی این کراس اوور ۷ نفره می‌رسد و با این مشخصات تیگو ۸ پرو e+ به قوی‌ترین کراس اوور مونتاژی ایران تبدیل می‌شود. مصرف سوخت تیگو ۸ پرو e پلاس در حالت بنزینی حدود ۶.۵ لیتر به ازای هر صد کیلومتر است و در صورت فعالیت پیشرانه الکتریکی به صورت همزمان، مصرف سوخت این کراس اوور ۷ نفره چینی به ۱.۵۵ لیتر به ازای هر صد کیلومتر می‌رسد. شتاب صفر تا صدی این خودرو برابر با ۷.۶ ثانیه است.

مشخصات کلی فونیکس تیگو ۸ پرو e پلاس مدیران خودرو

نوع موتور

خطی بنزینی + دو موتور برقی

حجم موتور بنزینی

۱.۵ لیتر

سیلندر / سوپاپ

مدیران خودرو

۴ / ۱۶

تنفس موتور

توربوشارژ

ظرفیت باتری

۱۹.۲۷ کیلووات ساعت

حداکثر قدرت

۳۲۶ اسب بخار

حداکثر گشتاور

۵۱۰ نیوتن. متر

گیربکس

DHT

محور محرک

دیفرانسیل جلو

شتاب

۷.۶ ثانیه

سرعت

۱۸۰ کیلومتر در ساعت

مصرف سوخت

۱.۵۵ لیتر در صد کیلومتر (هیبرید)

مدیران خودرو

۶.۵ لیتر در صد کیلومتر (بنزین)

بُرد خودرو در حالت برقی

۷۵ کیلومتر

استاندارد آلایندگی

یورو ۶

فرمان

برقی

بدنه

کراس اوور

نوع رینگ

آلومینیومی

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: