پایگاه خبری خانه فوتبال:

مدافع استقلال در بازی با مس‌رفسنجان یکی از بازیکنان کلیدی و با اهدافی خاص خواهد بود.
به گزارش ورزش سه، ابولفضل جلالی در آخرین بازی سال استقلال با پاس گلی که ارسال کرد به تنهایی در صدر گلسازترین بازیکن استقلال قرار گرفت و در لیست برترین پاسورهای لیگ برتر در رتبه سوم قرار گرفت و در صورتی که در بازی فردا موفق به ارسال پاس گل شود موقتا پیش از دیدار گل‌گهر و پرسپولیس بالاتر از ابولفضل رزاق پور قرار خواهد گرفت.
جلالی که با درخشش در ترکیب استقلال مورد توجه امیر قلعه نویی قرار گرفت و به اردوی تیم ملی دعوت شد و اما در مقابل ترکمنستان فرصت حضور در زمین را پیدا نکرد و در ادامه لیگ مسئولیت سنگین‌تری روی دوش خود دارد تا با بهبود عملکرد و روندی که در پیش گرفته فرصت حضور در زمین را هم پیدا کند.

او در بازی فردا علاوه بر وظایف هجومی که برعهده دارد مقابل حسن جعفری و سعید واسعی دو بازیکن سریع و پا به توپ مس رفسنجان کار سختی خواهد داشت و باید نفوذهای انفجاری و سریع آنها را هم خنثی کند و اجازه خلق موقعیت به بازیکنان مس رفسنجان ندهد.

مس رفسنجان در بازی جام حذفی از فضای پشت سر ابولفضل جلالی به خوبی استفاده کرد و چند موقعیت خلق کرد و دو گل آنها از همان سمت و حفره‌های ایجاد شده در خط دفاعی استقلال به ثمر رسید و با توجه به آنالیز و تمریناتی که استقلال داشته به نظر می‌رسد جلالی شعاع حرکتی و وظایف مختلفی خواهد داشت که باید در اجرای آنها منظم و باهوش عمل کند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: