پایگاه خبری خانه فوتبال:

مدت مطالعه:3 دقیقه

قتل فجیع دلخراش همه را شوکه کرد.قتل فجیع بعد از دست درازی هولناک .قتل فجیع هر روز در عین ناباوری بیشتر می شود.

قتل فجیع پدر به دست مادر به خاطر دست درازی به دخترش

متهم گفت: وقتی دیدم همسرم در حال آزار و اذیت دختر هفت ساله‌مان است، خیلی عصبانی شدم و او را کشتم.
زنی که مدعی است شوهرش را کشته چون قصد داشته به دخترشان تجاوز کند، به‌زودی پای میز محاکمه می‌رود.
به نقل از اعتمادآنلاین، متهم که زنی جوان است ابتدا مدعی شد قاتل، صاحب‌کار شوهرش است اما بعد به قتل اعتراف کرد و توضیح داد مرتکب جنایت شده چون شوهرش قصد دست‌درازی به دختر هفت ساله‌شان را داشت.
یک سال قبل زنی به نام رعنا به مأموران خبر داد شوهرش کشته شده ‌است. او گفت: ما خواب بودیم که فردی وارد خانه شد و شوهرم را کشت. فکر می‌کنم کسی که شوهرم را کشته صاحب‌کار اوست.

این زن ۴۲ ساله به مأموران گفت: چند ماه قبل من و شوهرم به همراه بچه‌هایمان به دماوند آمدیم و ساکن شدیم. در یک گاوداری کار می‌کردیم. روز حادثه وقتی گوسفندها را دوشیدیم صاحب‌کار شوهرم از او خواست شیر را به مغازه ببرد اما شوهرم گفت دیروقت است و این کار را نمی‌کند. سر این موضوع با هم جروبحث کردند و بعد شوهرم گوشی را قطع کرد. نیمه‌شب بود که از خواب بیدار شدم و دیدم شوهرم کشته شده‌ است.

گفته‌های این زن بسیار مشکوک بود. به همین دلیل مأموران تحقیقات بیشتری را انجام دادند و متوجه شدند قاتل همین زن است.

رعنا مجبور به اعتراف شد و گفت: شب حادثه بعد از دوشیدن شیر گوسفندان وارد اتاق شدم و دیدم همسرم در حال آزار و اذیت دختر هفت ساله‌مان است. خیلی عصبانی شدم و با چوب ضربه‌ای به شوهرم زدم. او هم من را زد و ما با هم درگیر شدیم اما دعوا تمام شد. بعد من به بهانه آبیاری درخت‌ها شوهرم را به باغ بردم و در آنجا باز هم با او درگیر شدم اما نتوانستم او را بزنم و او من را زد. تا اینکه نیمه‌شب وقتی خواب بود، با ضربات میله آهنی شوهرم را کشتم. بعد از سه ساعت که مطمئن شدم او مرده است با پلیس تماس گرفتم.

پسر ۱۱ ساله مقتول برای بررسی گفته‌های مادرش مورد تحقیق قرار گرفت. او تأیید کرد پدر و مادرش در چند مرحله با هم دعوا کردند. پسربچه گفت: فکر می‌کردم به خاطر شیر گوسفند با هم دعوا کرده‌اند، اما بعد متوجه شدم اشتباه کرده‌ام و آنها به خاطر نیت بدی که پدرم داشته با هم درگیر شده‌اند.سپس پدر و مادر مقتول اعلام کردند از عروس‌شان شکایت دارند و خواستار قصاص او هستند. آنها گفتند: پسر ما چنین آدمی نبود و همسرش به او تهمت می‌زند. عروس جوان در آخرین دفاعیاتش گفت: تهمت نمی‌زنم و دروغ هم نگفتم. شوهرم به دخترم دست‌درازی کرد و من هم او را زدم.

با پایان پرونده در مرحله دادسرا، به‌زودی زن جوان در شعبه ۱۱ دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شود.

قتل فجیع همسایه با ضربه بر سرش

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از درگیری مرگبار ساکنان یک ساختمان بر سر فشار آب خبر داد.
سردار علی ولیپور گودرزی درباره جزئیات این پرونده گفت: در ساعت ۱۳:۳۰ روز بیستم فروردین‌ماه، کارکنان انتظامات یکی از بیمارستان‌های تهران از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از مرگ مشکوک مرد میانسالی بر روی تخت بخش اورژانس این بیمارستان خبر دادند که درپی آن تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی وارد سردخانه بیمارستان شدند و با جسد مردی حدوداً ۶۰ ساله مواجه شدند.
وی با بیان اینکه بررسی اولیه جسد حاکی از آن بود که این فرد احتمالاً به‌خاطر ضربه بر سر به قتل رسیده است، گفت: بررسی‌های اولیه نشان داد که متوفی ساعتی قبل با همسایه‌های ساختمانی که داخل آن زندگی می‌کرد درگیر شده است. پسر متوفی در جریان تحقیقات ابتدایی جنایی به کارآگاهان گفت که در طبقه دوم ساختمان زندگی می‌کنند و فشار آب خانه‌شان کم بوده است. در همین راستا هم بنا شده تا برای جبران فشار آب به صورت شریکی با همسایه‌ها یک پمب آب خریداری کنند. 

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به اظهارات فرزند متوفی ادامه داد: بر سر همین موضوع اختلافاتی میان مقتول و همسایه ساکن در زیرزمین به وجود آمده بود. در روز حادثه به‌دلایلی اختلافی میان ساکنان این دو واحد بالا گرفت و در نهایت با دیگر ساکنان که چهار نفر بودند درگیر شدند و در جریان این نزاع مقتول از ناحیه سر هدف ضربه همسایه‌ها قرار گرفت و پس از احساس درد و انتقال به بیمارستان فوت شد.

ولیپور گودرزی ادامه داد: به‌دنبال دریافت این اطلاعات، کارآگاهان چهار مرد جوان را بازداشت کردند اما آنها در بازجویی‌های مقدماتی منکر وارد کردن ضربه‌ به سر متوفی در جریان این درگیری مرگبار شدند. پس از پایان تحقیقات میدانی در بیمارستان و ساختمان موردنظر، کارآگاهان مأموریت یافتند با اقدامات فنی تحقیقات خود را در رابطه با این پرونده ادامه دهند.

وی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی جسد مرد میانسال برای تعیین علت تامه فوت به پزشکی قانونی منتقل شد و متهمان جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

راز قتل فجیع همسر در روز عشاق

عقربه‌ها ساعت 14:25 بیست و پنجم بهمن‌ماه سال 1402 (روز ولنتاین)، را نشان می‌داد که زن میانسالی هراسان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و به اپراتور گرفت: جسد زن جوانی به نام مهشید که همسایه‌مان است را در خانه‌اش پیدا کردم به نظر می‌رسد، به قتل رسیده باشد؛ لطفاً کمک کنید.
طولی نکشید که ماجرای این حادثه در بیسیم کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ پیچید و خیلی زود تیم بررسی صحنه جرم راهی خانه موردنظر شدند و جسد زن حدوداً 40 ساله‌ای را مشاهده کردند که براثر خفگی با یک روسری در تخت‌خواب اتاقش به قتل رسیده بود؛ تجسس‌های اولیه نیز نشان می‌داد با توجه به کبودی روی دست مقتوله عاملان جنایت پس از ارتکاب قتل با خشونت طلا و النگوهای او  را به سرقت برده‌اند.
همسایه‌ای که جسد را کشف کرده بود در جریان تحقیقات ماجرا را اینطور به کارآگاهان جنایی توضیح داد: مهشید و همسرش که نوید نام دارد همیشه با هم اختلاف داشتند و با وجود اینکه یکبار جدا شده بودند اما به‌خاطر بچه‌هایشان دوباره ازدواج کردند؛ آنها اغلب اوقات با هم دعوا و درگیری داشتند. ساعت 11 صبح بود شوهر مهشید که کارمند بانک است با من تماس گرفت و گفت بچه‌هایش مدرسه هستند و هر چه به تلفن همسرش زنگ می‌زند، پاسخ نمی‌دهد. به همین دلیل نگران همسرش شده بود و از من خواست که به او سر بزنم. من هم خودم را به آپارتمان آنها رساندم چندین بار زنگ زدم اما کسی در را باز نکرد. بعد درب را هل دادم که باز شد وقتی وارد خانه شدم ناگهان در اتاق خواب جسدش را پیدا کردم.

گرچه در بررسی‌های اولیه به نظر می‌رسید که زن میانسال قربانی سرقتی مرگبار شده است، اما سالم بودن درب‌های ورودی خانه، حکایت از ورود قاتلی آشنا داشت؛ از سویی اختلافات زوج میانسال و تماس همسر مقتول با زن همسایه، احتمال جنایت خانوادگی را مطرح کرد.

کارآگاهان در نخستین گام به سراغ همسر مقتوله رفتند، او با اظهارات ضد و نقیضی مدعی شد که از صبح در بانک بوده و اختلافات قابل توجه‌ای با همسرش نداشته اما دوربین‌های مداربسته بانک نشان می‌داد که نوید چند باری به دلایل نامعلومی از محل‌کار خود خارج شده است که همین موضوع شک تیم جنایی را برانگیخت!

اقدامات گسترده فنی و اطلاعاتی مشخص کرد که نوید قبل از این جنایت با 2 مرد اهل کشور افغانستان به صورت مداوم تماس تلفنی داشته است همچنین گزارش پزشک صحنه قتل نیز حاکی از آن بود که جنایت حوالی ساعت 10:00 تا 10:45 توسط 2 نفر انجام شده است که در ادامه همسر مقتوله بازداشت شد.

اعتراف به طراحی نقسه قتل همسر

متهم که در جریان تحقیقات منکر جرم خود بود پس از مواجه با مدارک و شواهد موجود از یک جنایت هولناک پرده برداشت و ماجرا را اینطور توضیح داد: تمام اموالم را در اختیارم همسرم قرار داده بودم و حتی یک وام  برای مهشید گرفتم اما او اقساطش را پرداخت نکرد و من مجبورم شدم اقساط وام را پرداخت کنم؛ مهشید حتی حاضر نمی‌شد اموالی که به نامش زده بودم را به من برگرداند.

مشاجره زن و مرد جوان در گاندی با قتل پایان یافت!

او ادامه داد: همین موارد باعث شد که اختلافات ما روز به روز بیشتر شود و با اینکه یکبار از هم جدا شده بودیم به خاطر بچه‌هایم دوباره ازدواج کردیم ولی دیگر نمی‌توانستم این وضعیت را تحمل کنم و از یک سال قبل، تصمیم به قتل همسرم گرفتم؛  سه ماه قبل از قتل همسرم، موضوع را به یکی از دوستانم گفتم و او دو خلافکار را به من معرفی کرد. بعد از چندین جلسه به توافق رسیدیم و آدرس و کلید خانه‌ام را به آنها دادم تا همسرم را به قتل برسانند.

دستگیری 2 قاتل اجاره‌ای

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت در شاخه بعدی از تحقیقات مخفیگاه 2 قاتل اجاره‌ای را در اطراف تهران شناسایی و اواخر فروردین‌ماه پس از تعقیب و مراقبت چند دقیقه‌ای آنها را با اجرای 2 عملیات‌ ضربتی بازداشت کردند.

متهمان پس از دستگیری خیلی زود هدف بازجویی قرار گرفتند و صراحتاً به قتل زن جوان در ازای سرقت طلاهایش و دریافت 100 میلیون تومان پول نقد اعتراف و عنوان کردند دقایقی قبل از به قتل رساندن مهشید همسرش با آنها سر یک خیابان قرار گذاشته و کلید خانه را اختیارشان قرار گذاشته است.

با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، متهمان برای روشن شدن زویای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفتند./منبع:تسنیم

مرد بیچاره از صحنه قتل فجیع خودش فیلمبرداری کرد!

قتل فجیع

با افشای زوایای جدیدی از پرونده قتل در حاشیه بزرگراه آسیایی مشهد-چناران، مشخص شد که راننده پژو پارس(مقتول) با نصب دوربین روی یقه پیراهن و داشبورد خودرو، صحنه قتل خود را مستندسازی کرده است!
به نقل از خراسان، ماجرای این جنایت هولناک چهاردهم فروردین هنگامی در حاشیه بزرگراه آسیایی مشهد-چناران رخ داد که سرنشینان دو دستگاه خودروی سمند با سرعت وحشتناکی در تعقیب راننده پژو پارس بودند. راننده پژو نیز که می دانست در صورت توقف، صحنه خونباری اتفاق می افتد همچنان بر سرعت خودرو می افزود تا از چنگ سمندسواران بگریزد اما طولی نکشید که یکی از خودروها به پژو نزدیک شد  و سپر خودرو را بر عقب پژو کوبید.راننده جوان پژو پارس که با این برخورد خطرناک،کنترل فرمان را از دست داده بود به سوی بلوکه های سیمانی (جداکننده بزرگراه)کشیده شد و پس از برخورد با بلوکه های چند صد کیلویی دوباره به سمت راست جاده منحرف شد و هنگامی در حاشیه بزرگراه توقف کرد که چند خودروی عبوری نیز در ماجرای تعقیب و گریز خسارت دیده بودند.

در همین حال ۶ جوان از خودروهای سمند بیرون آمدند و به طرف راننده ۳۲ساله پژو پارس هجوم بردند که با پای پیاده در حال فرار بود. آنان ناگهان جوان مذکور را به دام انداختند و او را با ۱۷ ضربه چاقو و چماق نقش بر زمین کردند. دقایقی بعد و با فرار عاملان این نزاع خونبار از صحنه حادثه، پیکر نیمه جان «قاسم-د» به مرکز درمانی انتقال یافت اما وی بر اثر شدت خونریزی و عوارض ناشی از اصابت چاقو و چماق جان سپرد.در پی گزارش مرگ راننده پژو به قاضی ویژه قتل عمد مشهد، صبح روز پانزدهم فروردین بود که قاضی دکتر صادق صفری عازم بیمارستان طالقانی شد و سپس تحقیقات جنایی را در محل وقوع این حادثه مرگبار ادامه داد. ساعتی بعد و با دستور مقام قضایی گروهی از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی نیز در صحنه جنایت حضور یافتند.

بررسی های مقدماتی حاکی از آن بود که ضربات متعدد چاقو بر نقاط مختلف پیکر راننده جوان اثابت کرده است. طولی نکشید که با دستورات محرمانه قاضی ویژه پرونده های جنایی مشهد، مشخص شد ۴ برادر که چشم هایی تقریبا آبی دارند به همراه پسر خاله و یکی از دوستانشان به نام «علی» از خودروهای سمند پیاده شده و این جنایت هولناک را رقم زده اند. این در حالی بود که ۳تن از عاملان این ماجرای وحشتناک توسط پلیس گلبهار بازداشت و به محل وقوع جنایت هدایت شدند.

در ادامه عملیات دستگیری متهمان که همچنان با حضور میدانی قاضی ویژه قتل عمد در جریان بود،۳ متهم دیگر پرونده نیز با بهره گیری از شگردهای تخصصی پلیس آگاهی دستگیر و به شعبه ۲۰۸ بازپرسی مشهد منتقل شدند. در همین حال ۶ متهم این پرونده جنایی هنگامی مقابل میز عدالت ایستادند که به صراحت هر گونه نقش خود را در ارتکاب جنایت انکار می کردند اما مقام قضایی که با طمأنینه خاصی به اظهارات آنان گوش می داد ناگهان «کلید شروع» بر صفحه نمایشگر رایانه را لمس کرد و بدین ترتیب عاملان این جنایت هولناک در کمال ناباوری مقابل فیلمی قرار گرفتند که صحنه جنایت را به تصویر کشیده بود. از سوی دیگر نیز مشخص شد که قاسم«قاسم-د»(مقتول) به خاطر درگیری هایی که بر سر اختلافات ملکی با متهمان داشت  و احتمال می‌داد که صحنه خونباری رقم بخورد، از قبل دوربینی را روی یقه پیراهن و دوربین دیگری را روی داشبورد خودرو نصب کرده بود تا هر حادثه ای را مستندسازی کند. به همین دلیل محتویات این دوربین ها با دستور قاضی دکتر صفری به بخش تخصصی پلیس سپرده شد تا تحقیقات ویژه ای دراین باره صورت گیرد.

دقایقی بعد و درحالی که مقام قضایی به چهره ۶ متهم این پرونده چشم دوخته بود،آن ها چاره ای جز بیان حقیقت نیافتند و به وارد آوردن ضربات چاقو و چماق اعتراف کردند. در این میان «علی»(یکی از متهمان)۴ برادر چشم آبی را عامل اصلی این جنایت وحشتناک دانست و گفت: دو برادر به نام «مصطفی و محمد»که چاقو در دست داشتند، ضرباتی را بر پیکر قاسم وارد می کردند و من هم دو ضربه آرام به ناحیه سر او زدم که وانمود کنم من هم کاری انجام داده ام. اعترافات متهمان این پرونده در حالی به ثبت می‌رسید که آن ها با مشاهده تصاویر خود در فیلم دوربین ها، دیگر نمی توانستند بسیاری از حقایق را کتمان کنند.

ادامه بررسی‌های قضایی نشان داد که اختلافات ملکی در اطراف منطقه گلمکان و روستاهایی مانند هاشم آباد، با افزایش ارزش زمین ها به حوادثی طبیعی تبدیل شده است به گونه ای که درگیری های وحشتناکی در این مناطق به خاطر اختلافات ملکی رخ می دهد که اکنون ارزش میلیاردی یافته اند.در همین حال تحقیقات بیشتر در حاشیه این ماجرای تکان دهنده بیانگر آن بود که افرادی از مناطق مختلف با ایجاد درگیری و طرح اختلافات ملکی در مراکز رسیدگی های رسمی به پرونده‌های مذکور اسنادی برای اثبات مالکیت به دست می آورند و سپس با فروش این زمین ها به پول های باد آورده می رسند که باید با ورود مسئولان مربوط، این گونه ماجراهای تکان دهنده مورد کنکاش های تخصصی قرارگیرد تا افرادی نتوانند با بهره‌گیری از ترفند های مختلف، حق و حقوق دیگران را در این منطقه تضییع کنند.

جزئیات قتل فجیع همسر بدست زن خائن اتفاق افتاد

زن خائن با همدستی مردی جوان با اجرای یک دسیسه شیطانی، همسرش را در چادر مسافرتی در جاده کن ـ سولقان به قتل رساند.
خبرگزاری تسنیم، عقربه‌ها ساعت 18 چهارشنبه سیزدهم اردیبهشت ماه 1402 را نشانه رفته بود که زن میانسالی هراسان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و به اپراتور گفت: در قسمت سمت چپ جاده کن ـ سولقان یک چادر مسافرتی درحال سوختن است و  مردی در  آن چادر حضور دارد که قربانی حریق شده است، لطفاً برای کمک‌رسانی اقدام کنید.
با اعلام این خبر، مأموران کلانتری 143 امامزاده داوود، تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی، متخصصان پزشکی قانونی و کارشناسان تیم تشخیص هویت به‌همراه امیرحسین علیمردان؛ بازپرس ویژه قتل عمد شعبه دهم دادسرای امور جنایی، راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.
جمعیت زیادی مقابل صحنه آتش‌سوزی مرموز چادر مسافرتی  ایستاده بودند که اعضای تیم جنایی وارد محل حادثه شدند و با جسد مردی حدوداً 27ساله مواجه شدند که کاملاً سوخته بود. گزارش متخصصان پزشکی قانونی حکایت از آن داشت؛ مرد جوان با ضربات جسم سخت به سرش به قتل رسیده است و سپس جسد او به آتش کشیده شده است.
کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در نخستین گام برای کشف سرنخ سراغ اهالی محله رفتند که در این میان مرد میانسالی به تیم تحقیق گفت: ساعت دو ظهر چادر مسافرتی را در جاده دیدم که سالم بود و نشانه‌ای از درگیری هم در آنجا وجود نداشت اما ساعتی بعد پی بردم این چادر مسافرتی در حالی که یک جسد داخلش قرار دارد به آتش کشیده شده است.
با دستور قاضی جنایی مأموران تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی اقدام به انگشت‌نگاری در محل وقوع قتل و روی جسد کردند تا ردپایی از قاتل به دست آورند؛ همچنین در ادامه بررسی‌ها نیز به‌دلیل شدت سوختگی جسد، هویت مقتول برای تیم تحقیق نامشخص باقی ماند.
پس از پایان تحقیقات میدانی در صحنه جنایت، کارآگاهان دایره ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ، مأموریت یافتند با بازبینی دوربین‌های مداربسته جاده  امامزاده داوود و اقدامات اطلاعاتی و مخابراتی هویت عامل این جنایت هولناک را شناسایی کنند.
در گام آخر، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر و تشخیص هویت به پزشکی قانونی منتقل شد؛ همچنین کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی برای دستگیری عامل این جنایت وارد عمل شده‌اند.

اعلام فقدانی راز جنایت را فاش کرد

چندی پس از این جنایت هولناک مرد میانسالی به اداره چهارم پلیس آگاهی (ویژه فقدان) رفت و هنگامی که مقابل کارآگاهان قرار گرفت، گفت: پسر جوانم به‌نام بهرنگ چندی قبل از خانه‌اش خارج شده اما دیگر بازنگشته است؛ عروسم نیز خبری از فرزندم ندارد، نگرانم بلایی سر او آمده باشد.
پس از ثبت شکایت و تشکیل پرونده در دادسرای جنایی، در آغاز تحقیقات کارآگاهان در نخستین‌ گام از بیمارستان‌‌های تهران استعلام  گرفتند اما اثری از مرد گمشده پیدا نکردند.
تیم جنایی در این شاخه از تحقیقات سراغ اقدامات فنی و اطلاعاتی رفتند و مشخص شد همسر بهرنگ با مرد جوانی به‌صورت مخفیانه ارتباط داشته است که همین موضوع فرضیه وقوع جنایت را پررنگ کرد؛ کارآگاهان اداره چهارم به‌دنبال دریافت این اطلاعات مهم با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی راهی مخفیگاه متهمان شدند و با عملیات‌های جداگانه متهمان را دستگیر کردند.
بررسی‌های بیشتر نیز نشان می‌داد چند روز قبل از اینکه اعلام فقدانی بهرنگ به پلیس گزارش داده شود او و همسرش برای تفریح به غرب تهران رفتند که با توجه به این موضوع خانواده بهرنگ برای انجام آزمایش‌های "DNA" به پزشکی قانونی رفتند که مشخص شد جسد سوخته کشف‌شده در جاده کن ـ سولقان متعلق به وی است.
زن و مرد جوان که در بازجویی‌های اولیه با اظهارات ضد و نقیضی منکر هرگونه ارتباط با یکدیگر بودند هنگامی که با شواهد و مدارک موجود داخل پرونده مواجه شدند سرانجام از یک جنایت هولناک پرده برداشتند و به قتل آتشین بهرنگ در جاده کن ـ سولقان اعتراف کردند.
تحقیقات جنایی حکایت از آن داشت؛ زن و مرد جوان که با یکدیگر ارتباط مخفیانه داشتند تصمیم گرفتند بهرنگ را با طراحی یک نقشه به قتل برسانند و بر همین اساس قرار شده بود زن جوان به‌همراه بهرنگ برای تفریح به جاده کن ـ سولقان بروند که در ادامه این سناریوی شیطانی مرد گمشده ناگهان وارد چادر مسافرتی شده و با ضربات مهلک به سر بهرنگ را به قتل رسانده است و متهمان پس از ارتکاب جنایت با مواد آتش‌زا اقدام به سوزاندن جسد کرده‌اند.
به گزارش تسنیم، پس از اعترافات اولیه، با دستور بازپرس جنایی متهمان برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی (ویژه قتل) قرار گرفتند و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

قتل فجیع یک زن در تبریز بابت املت 

مردی همسرش را به خاطر استفاده زیاد از رب گوجه فرنگی در املت کشت.
به گزارش خبرآنلاین از چند ثانیه، بازپرس جنایی تبریز از قتل یک زن به دلیل استفاده زیاد از رب گوجه فرنگی توسط شوهرش خبر داد.
​به گفته وی، مرد قاتل، زن جوانش را به دلیل عدم رضایت از نحوه آشپزی او و استفاده زیاد از رب گوجه فرنگی در تهیه انواع غذاها از جمله املت با اسلحه به قتل رسانده و با صحنه سازی سعی کرده بود قتل را خودکشی جلوه دهد.
او اضافه کرده است: وقتی به محل جنایت رسیدیم با پیکر بی جان زن جوان مواجه شدیم که غرق در خون خود بر روی زمین افتاده بود و به گفته همسرش وی در اقدامی هولناک، خودکشی کرده و برای همیشه به زندگی اش پایان داده است. اما با توجه به صحنه جرم، گفته‌های شوهر را باور نکرده و دستور دستگیری او را به عنوان تنها مظنون پرونده به کارآگاهان صادر کردیم.
بازپرس جنایی تبریز ادامه داده است: بعد از دستگیری مشخص می‌شود متهم اصلی پرونده همین شوهر جوان است و او برای گمراه کردن بازپرس، بعد از قتل زنش با اسلحه شاتگان طوری صحنه سازی کرده بود که انگار زن جوان خودکشی کرده است.این زوج جوان دارای یک فرزند دختر ۵ ساله نیز هستند.

قتل فجیع زن بیچاره در راه مطب پزشک به دست مردی که رابطه داشت

قتل فجیع

مرد جوانی که در اقدامی هولناک به‌خاطر سرقت طلا دست به قتل زن گمشده زده بود، دستگیر شد.
زمستان امسال، فردی به شعبه نهم دادسرای امور جنایی مراجعه کرد و هنگامی که مقابل بازپرس عظیم سهرابی قرار گرفت، گفت: یکی از اقوام نزدیک من که زن جوانی است، برای مراجعه به مطب یک پزشک از خانه خارج شده، اما دیگر بازنگشته است؛ نگرانم حادثه‌ای برای او اتفاق افتاده باشد؛ لطفاً کمک کنید.
پس از ثبت شکایت و تشکیل پرونده در دادسرای جنایی، تیمی از کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی وارد عمل شدند و با تحقیقات محلی پی بردند که زن جوان به مطب پزشک مراجعه نکرده است، همچنین در استعلام از سازمان پزشکی قانونی و بیمارستان‌های تهران اثری از او یافت نشد.
کارآگاهان در گام بعدی دوربین‌های مداربسته را هدف بازبینی قرار دادند و متوجه شدند زن جوان هنگامی که پای خود را از درب خانه به بیرون گذاشته سوار بر خودروی پراید سبزرنگ شده است و ماشین موردنظر به مکان نامعلومی رفته است که همین سرنخ کافی بود تا فرضیه وقوع جنایت پررنگ شود.
تیم جنایی در گام بعدی سراغ اقدامات اطلاعاتی رفتند و هویت صاحب پلاک خودروی پراید را شناسایی کردند که در این شاخه از تحقیقات مشخص شد وسیله نقلیه موردنظر در آن زمان برای مسافرکشی در اختیار مرد جوانی به‌نام هومن بوده است.
اقدامات فنی و مخابراتی نیز نشان می‌داد هومن که کارگر تأسیساتی بوده و گاهی اوقات برای درآمدزایی با خودروی پراید سبزرنگ مسافرکشی می‌کرده از گذشته زن گمشده را می‌شناخته و با او ارتباط داشته است.
بدین ترتیب کارآگاهان خیلی زود هومن را دستگیر کردند؛ متهم در جریان تحقیقات منکر هرگونه ارتباط با فرد گمشده بود، اما پس از مواجهه با مدارک موجود داخل پرونده از یک جنایت هولناک پرده برداشت و ماجرا را این‌طور توضیح داد: زن جوان را از گذشته می‌شناختم و این روز‌ها شدیداً به پول نیاز داشتم؛ روز حادثه قرار شد تا زن گمشده را به مطب پزشک ببرم، اما در میان راه هنگامی که متوجه شدم او طلا به‌همراه دارد برای سرقت وسوسه شدم.

مرد جنایتکار در ادامه گفت: در یک لحظه به زن جوان داخل خودرو حمله کردم و وی را به قتل رساندم؛ پس از ارتکاب جنایت جسد را داخل کیسه پلاستیک قرار دادم و به روستای "هیو" واقع در ساوجبلاغ بردم و آن را به آتش کشیدم؛ از زن جوان نیز ۶ النگو و یک گردنبند طلا سرقت کردم.
پس از این اعترافات هولناک، کارآگاهان اداره چهارم، تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی و متخصصان پزشکی قانونی به‌همراه متهم راهی روستای موردنظر شدند و جسد سوخته زن جوان را کشف کردند.
با دستور بازپرس جنایی، جسد مقتوله برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم (ویژه قتل) پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

قتل فجیع پسر بدست پدر بی تاب اتفاق افتاد

مردی که از آزارهای پسرش به ستوه آمده بود او را کشت و سپس با مراجعه به کلانتری خودش را معرفی کرد.
این مرد 60ساله حدود ساعت 6 بعدازظهر دیروز در حالی که مجروح بود، به کلانتری 113 بازار رفت. ابتدا ماموران تصور کردند او در خیابان در معرض حمله و زورگیری قرار گرفته است، اما وقتی لب به سخن گشود، تعجب ماموران را برانگیخت و گروهی از ماموران همراه او به کوچه بن‌بستی رفتند که مرد مسن در آنجا زندگی می‌کرد تا درباره ادعای او را مبنی بر قتل فجیع پسرش را بررسی کنند.
ماموران وقتی دیدند این مرد حقیقت را گفته است، بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران را در جریان ماجرا قرار دادند و پس از آن تحقیقات جنایی آغاز شد. کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پس از حضور در محل حادثه، با جسدی غرق در خون روبه‌رو شدند که در اتاق نشیمن خانه افتاده بود. ابتدا متخصصان پزشکی قانونی بررسی خود را آغاز کردند و فهمیدند پسر 37ساله با 14 ضربه چاقو که به شکم و گردنش خورده به قتل رسیده است.
ماموران پلیس بعد از بررسی صحنه جرم، تحقیق از مادر خانواده و  همسایه‌ها را در دستور کار قرار دادند. مادر مقتول گفت: پسرم ناباب بود و دائم اذیت‌مان می‌کرد. یکی از کارهای آزاردهنده و دردسرساز او این بود که پول قرض و حتی نزول می‌کرد، اما خودش نمی‌توانست بدهی و سود نزول را برگرداند، آن موقع بود که سراغ ما می‌آمد و به ما فشار می‌آورد. ما هم در حدی که او بدهی داشت، پول نداشتیم. گاهی هم علاوه بر قرض پول تو جیبی هم از ما می‌گرفت. وقتی پولی نداشتیم و به او پاسخ منفی می‌دادیم، شروع به اذیت می‌کرد و شیشه و وسایل را می‌شکست. شب قبل هم پسرم در را شکسته بود. او امروز هم دوباره چاقو برداشت و ما را تهدید به مرگ کرد. به پدرش گفت یا پول می‌دهی یا تو را می‌کشم. من فوری از خانه بیرون رفتم تا از همسایه‌ها کمک بگیرم. در همین فاصله کوتاه او به پدرش حمله کرد و با هم درگیر شدند که در نهایت کشته شد.

همسایه‌ها هم گفته‌های این زن را تایید کردند و از استمرار آزار و اذیت‌های پسر خانواده خبر دادند.

متهم نیز در بازجویی‌ها گفت: من بازنشسته هستم و غیر این پسر یک دختر هم دارم. این پسر علاوه بر ما آسایش خواهرش را هم سلب کرده بود و از او هم به‌زور پول می‌گرفت. پسرم به ما فشار می‌آورد و من دیگر خسته شده بودم. هم آبرویم رفته بود و هم باید پول می‌دادم. همسایه‌ها می‌دیدند چقدر ما را اذیت می‌کرد. او شب قبل هم با من درگیر شد و در اتاق خواب را شکست که با میانجیگری همسایه ماجرا تمام شد. امروز که دخترم سر کار رفت از ترس برادرش به خانه برنگشت. پسرم ناگهان چاقو برداشت و با ما درگیر شد، مادرش ترسید و رفت از همسایه‌ها کمک بگیرد، اما در همان فاصله او در حمله به من،‌ مرا زخمی کرد. من هم چاقو را از او گرفتم و می‌خواستم یکی دو ضربه به او بزنم. هدفم قتل نبود، اما ضربه‌ها به جاهای مختلف خورد و پسرم فوت شد. بعد هم که به کلانتری رفتم و خودم را معرفی کردم.

در پایان تحقیقات اولیه جسد به پزشکی قانونی انتقال یافت و مرد 60ساله به دلیل جراحاتی که در درگیری با پسرش به او وارد شده بود برای درمان به بیمارستان انتقال یافت و بازپرس جنایی دستور بازداشت او را به اتهام قتل صادر کرد.

قتل فجیع و خوردن قلب پدر در پشت بام

پسر ۳۹ ساله گفت: وقتی پدرم را با چاقو‌های اره‌ای به قتل رساندم، فکر کردم که «طلسم» درون قلب او افتاده است به همین دلیل قلب او را از سینه‌اش بیرون آوردم و آن را درپشت‌بام خوردم.
کمیسیون پزشکی قانونی مشهد رای نهایی خود را در خصوص احتمال جنون یک متهم در پرونده قتل فجیع پدرش صادر کرد.
بیست و هفتم اسفند سال گذشته مرد ۶۵ ساله‌ای در یکی از مجتمع‌های مسکونی بولوار سرافرازان مشهد به طرز وحشتناکی به قتل رسید و بدین ترتیب با حضور قاضی ویژه قتل عمد مشهد در واحد آپارتمانی (محل جنایت) تحقیقات میدانی گسترده‌ای آغاز شد.

بررسی‌های دقیق قاضی محمود عارفی‌راد نشان داد مرد مذکور روی رختخواب و با ضربات چاقو به قتل رسیده است چراکه ۳ چاقوی میوه‌خوری اره‌ای دسته پلاستیکی نیز در کنار جسد دیده می‌شد.

قاضی شعبه ۲۱۱ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد که بنا به تجربیات قضایی خود و با توجه به اوضاع و احوال صحنه جنایت، احتمال وقوع قتل را خانوادگی تشخیص داده بود، بی‌درنگ دستور دستگیری پسر مقتول را صادر کرد که با پدرش زندگی می‌کرد، اما از حدود ۴۸ ساعت قبل خبری از وی نبود و همسایگان نیز او را ندیده بودند.

با این دستور قضایی، گروهی از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی ردزنی‌های اطلاعاتی را برای دستگیری علی اصغر (پسر۳۹ساله مقتول) آغاز کردند و خیلی زود او را در هسته مرکزی شهر در حالی به دام انداختند که مقابل یکی از هتل‌های مشهد به اخلال در نظم عمومی متهم شده بود.

بررسی‌های اولیه توسط قاضی عارفی‌راد در حالی راز عجیبی در این پرونده جنایی را فاش کرد که مشخص شد «قلب» مقتول در سینه او نیست! بنابراین دامنه تحقیقات به پشت‌بام مجتمع مسکونی کشید و ماجرای تکان‌دهنده‌ای لو رفت چراکه آثاری از خون در پشت‌بام وجود داشت و احتمال می‌رفت متهم به قتل برخی از اجزای پیکر مرد۶۵ ساله را به پشت‌بام برده باشد.

پسر ۳۹ ساله در در تحقیقات مقدماتی به قاضی عارفی رادگفت: وقتی پدرم را با چاقو‌های اره‌ای به قتل رساندم، فکر کردم که «طلسم» درون قلب او افتاده است به همین دلیل قلب او را از سینه‌اش بیرون آوردم و آن را درپشت‌بام خوردم.

با توجه به اظهارات عجیب متهم در مراحل تحقیق، وی با دستور قضایی به پزشکی قانونی معرفی شد تا کارشناسان و متخصصان روانپزشکی درباره وضعیت روحی و روانی وی اعلام نظر کنند. در همین حال کمیسیون پزشکی پس از انجام مصاحبه‌ها و معاینات دقیق روانپزشکی، وی را فاقد قوه تمییز و اراده در زمان ارتکاب جرم تشخیص دادند و سلامت روانی وی را تایید نکردند.

با این نظر تخصصی و احراز جنون متهم هنگام ارتکاب قتل، این پرونده جنایی مختومه شد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: