پایگاه خبری خانه فوتبال:

نشریه توتواسپورت ایتالیا نوشته است که الکساندر چفرین، رئیس اتحادیه فوتبال اروپا احساس می‌کند که از سوی آندره‌آ آنیلی رئیس باشگاه یوونتوس و رئیس اتحادیه باشگاه‌های اروپا (ECA) مورد خیانت واقع شده است.

یوونتوس اولین تیم ایتالیایی بود که روز گذشته (یکشنبه) موافقت خود را برای حضور در رقابت‌های سوپرلیگ اروپا اعلام کرد اگرچه این باشگاه در بیانیه‌ای که برای اعلام این موضوع منتشر کرد حاضر نشده برگزاری این تورنمنت در موعد اعلام شده را تضمین کند.

یووه یکی از 12 عضو دائمی سوپرلیگ اروپاست که همگی از عضویت در اتحادیه باشگاه‌های اروپا استعفا کرده‌اند. در این میان آنیلی هم از ریاست این اتحادیه استعفا کرده است چرا که این سازمان همچون یوفا و فیفا و اتحادیه‌ها و فدراسیون‌های داخلی، جزو مخالفان شکل‌گیری سوپرلیگ اروپا بوده است.

طبق گزارش توتواسپورت؛ آنیلی و چفرین از مدت‌ها پیش رابطه دوستانه‌ای با یکدیگر برقرار کرده بودند و گویا با یکدیگر مذاکراتی هم برای شکل‌گیری تورنمنتی جدید با عنوان سوپرلیگ قهرمانان داشته بودند اما تصمیم آنیلی برای استعفا از ریاست ECA و موافقت با حضور در سوپرلیگ اروپا سبب شده است که رئیس اسلوونیایی یوفا احساس کند از سوی آنیلی مورد خیانت واقع شده است.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: