پایگاه خبری خانه فوتبال:

کاپیتان تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز گفت: مانند بقیه بازی‌ها برای تقابل با سپاهان و بردن این تیم هم برنامه داریم.
حمید نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شرایط فجرسپاسی پس از سه هفته نتیجه گیری خوب، اظهار داشت: خداراشکر روند تیم روز به روز بهتر می‌شود. تیم ما تازه به لیگ برتر آمده و برای هماهنگ‌تر شدن بازیکنان به زمان نیاز است. در دو بازی اول هم با وجود شرایطی که داشتیم مستحق باخت نبودیم اما الان تیم وضعیت بهتری دارد.
وی با اشاره به پیروزی مقابل پیکان افزود: بازی سختی مقابل این تیم داشتیم. آن‌ها می‌خواستند هر سه امتیاز را در خانه خودشان نگه دارند تا در صدر جدول بمانند. ما هم باید می بردیم تا امتیازات از دست رفته را جبران کنیم. خداراشکر توانستیم دستورات و برنامه‌های سرمربی را به نحو احسن در زمین پیاده کنیم و نتیجه لازم را بگیریم.
کاپیتان فجرسپاسی در مورد روند نتیجه گیری این تیم گفت: شاید در مورد تیم ما از القابی مانند پدیده استفاده کنند اما من می‌گویم فجرسپاسی فراتر از این‌هاست. بازیکنانی داریم که منظم و تاکتیک پذیر هستند. آن‌ها اهداف بزرگی دارند و می‌توانند نسل خوبی برای آینده فوتبال ما و حتی ملی پوش باشند.

نعمتی در خصوص دیدار این هفته مقابل سپاهان عنوان کرد: قطعا بازی سختی خواهیم داشت. با تمام احترامی که برای سپاهان قائلم، ما برای برد و کسب سه امتیاز به زمین می‌رویم. همانطور که همه اهالی فوتبال دیده‌اند هیچ تیمی مقابل ما کار راحتی نخواهد داشت. آنطور که در رسانه‌ها دیدم ممکن است ورود تماشاگران به ورزشگاه آزاد شود و امیدوارم این اتفاق بیفتد تا بتوانیم هوادارانمان را در این بازی خانگی کنار خودمان ببینیم. آن‌ها سختی زیادی را پشت سر گذاشتند و حالا امیدواریم درهای استادیوم باز شود تا بتوانند با رعایت پروتکل‌ها بیایند و سکوها را پرکنند. حضور هوداران قطعا برای ما دلگرمیست و می‌تواند به موفقیت‌مان کمک کند.

هافبک فجرسپاسی در مورد اینکه از سپاهان به عنوان پرمهره‌ترین تیم لیگ نام برده می‌شود، گفت: همه بازی‌های لیگ برتر اهمیت و حساسیت‌ خاص خودشان را دارند. بله درست است؛ سپاهان بازیکنان بزرگ و ملی پوش زیادی دارد. سرمربی این تیم یکی از اسطوره‌های فوتبال ایران است اما به هرحال این بازی هم مثل بازی‌های دیگر است. ما برای همه بازی‌ها برنامه داریم و برای همه تیم‌ها احترام قائل هستیم. پیکان هم تیم منسجمی بود و ما توانستیم با برنامه این تیم را شکست بدهیم. هدف ما ارائه کیفیت خوب و نتیجه گیری است تا دل هوادارانمان را شاد کنیم. مقابل سپاهان هم قطعا برای گرفتن امتیاز کامل  بازی به میدان می رویم.

وی در خصوص کیفیت زمین ورزشگاه حافظیه و تاثیر آن روی بازی اظهار داشت: قطعا کیفیت زمین روی کار هر دو تیم تاثیر می گذارد. ما تیمی هستیم که دوست داریم روی زمین بازی کنیم. در دیدار با پیکان با 20 پاس پیاپی به گل رسیدیم که این مساله کیفیت و تاکتیکی بودن ما را نشان می‌دهد. مسئولان در تلاش هستند تا زمین وضعیت بهتری  پیدا کند. فعلا بضاعت ما همین است و ورزشگاهی به جز حافظیه نداریم. ورزشگاه پارس قرار است در ماه دی آماده شود. در این یکی دو هفته که بازی ها تعطیل بود، رسیدگی بهتری انجام شد و زمین حافظیه الان شرایط بهتری دارد. البته خودمان هنوز این زمین را ندیده‌ایم اما امیدوارم کیفیت قابل قبولی پیدا کرده باشد تا همه شاهد یک بازی تماشاگر پسند و جذاب از طرف هر دو تیم باشند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: