پایگاه خبری خانه فوتبال:

فروش جذاب محصول جدید بهمن موتور.فروش نقدی و پیش فروش دو شیوه فروش در بهمن موتور است.فروش نقدی بهمن موتور به دلیل قیمت بالا در بازار طرفدار زیادی پیدا کرده است.فروش نقدی دیگنیتی پرستیژ بهمن موتور . بهمن موتور این مدل را با شرایط خاص عرضه می کند.

یارانه جدید بهمن موتور به پنج دهک یارانه بگیر / متقاضیان خودرو کجا ثبت نام کنند؟

کمیته امداد امام خمینی(ره) با بهمن موتور تفاهم‌نامه ای در خصوص فروش ۳هزار دستگاه خودرو وانت و ون اینرودز به منظور اشتغالزایی و درآمد پایدار امضا کردند.

محمد ضرابیان مدیرعامل بهمن موتور در جلسه امضا این تفاهمنامه گفت: بهمن موتور محصولات متنوعی دارد که تمامی اقشار با سطوح درآمدی و نیازهای متفاوت می‌توانند از آن استفاده کنند. وانت‌های تولیدی بهمن موتور محصولی شناخته شده است که مورد توجه افراد مختلفی قرار گرفته و توانسته بسیاری را به درآمد پایدار و مطمئن برساند.

مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی هدف از امضای این تفاهمنامه را توانمندسازی مددجویان این مجموعه عنوان کرد و یادآور شد: با اجرایی شدن این تفاهمنامه مددجویان این کمیته می‌توانند به درآمدی پایدار دست پیدا کنند.

وی در همین رابطه افزود: در کمیته امداد دو دسته مددجو وجود دارد. برخی از آنها به دلیل بیماری یا کهولت سن قادر بر ایجاد درآمد برای خود نیستند اما دسته دوم کسانی هستند که اگر هدفمند و هوشمندانه تسهیلات دریافت کنند، می‌توانند روی پای خود بایستند.

در همین راستا مرتضی فیروزآبادی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد گفت: بهترین روش توانمندسازی مددجویان، ایجاد درامد پایدار است، گفت: تجربه‌های پیشین در این کمیته نشان داده که تحقق درامد پایدار مناسب‌ترین روش برای کمک به نیازمندان و مستقل کردن این قشر است.

معاون این کمیته در خصوص این تفاهمنامه گفت: امیدواریم بتوانیم با خودروهای کاری که طی این تفاهمنامه در اختیار مددجویان قرار می‌گیرد آنها بتوانند از کمک‌های کمیته بی‌نیاز شوند.

به همین ترتیب در حاشیه این تفاهمنامه مسولان کمیته امداد از موتورسیکلت‌های کاربردی تولیدی ایران دو چرخ، کامیون و کشنده‌های تولیدی بهمن دیزل و سیبا بازدید کردند.

گفتنی است وانت کارا از قدیمی‌ترین و شناخته شده‌ترین محصولات بهمن موتور است که مورد استقبال گروه‌های مختلف شغلی قرار گرفته است. ون باری اینرودز نیز تازه‌ترین محصول بهمن موتور است که می‌تواند در حمل و نقل باری شهری موثر باشد.

بر اساس این گزارش، دو طرف توافق کردند که انواع خودرو از قبیل «وانت کارا تک کابین»، «وانت کارا دو کابین» و «ون اینرودز» به مددجویان تحویل شود.

قرار است طی یکسال خودروهای مذکور به پنج دهک کم برخوردار معرفی شده از سوی کمیته امداد واگذار شود. طبق مفاد این تفاهم‌نامه قیمت مورد توافق طرفین در خصوص هر دستگاه از خودروهای مذکور با احتساب ۱,۵ درصد تخفیف از قیمت پایه خودرو لحاظ ‌می‌شود.

فروش 4 خودرو پرفروش بهمن موتور بدون قرعه کشی

بر اساس اعلام بورس کالا ، 4 خودرو در 25 بهمن ماه بدون قرعه کشی به فروش می رسند.

به گزارش اکوایران، بورس کالا اعلام کرد دو شرکت خودروساز روز 25 بهمن ماه سال جاری بار دیگر عرضه محصولات خود را در بورس کالا آغاز می کنند. مصادف شدن زمان عرضه خودروها در بورس کالا با روز 14 فوریه را می توان به فروش خودروهای ولنتاینی تعبیر کرد. آن طور که مدیران بورسی اعلام کرده اند قرار است بهمن موتور با سه محصول سواری و ایران خودرو با یک محصول سواری خود چراغ فروش بورسی خودرو را روشن می کنند.

بهمن موتوری ها برنامه ریزی کرده اند تا فیدلیتی 5 نفره، فیدلیتی 7 نفره و ریسپکت را پشت ویترین بورس کالا در معرض انتخاب مشتریان قرار دهند. ایران خودرویی ها نیز با تارا با گیربکس دستی در این دور از فروش خودرو روی تابلوی بورس کالا مشارکت می کنند. بهمن موتور به دنبال این است تا مصادف با روز ولنتاین به کمک اهرم بورس کالا برای هزار و 500 دستگاه از خودروهای یاد شده مشتری پیدا کند. سهم فیدلیتی 5 نفره 500 دستگاه خواهد بود که از این تعداد 250 دستگاه با رنگ سفید و 250 دستگاه با رنگ مشکی عرضه می شوند. فیدلیتی 7 نفره هم با همین تعداد و با همین ترکیب رنگ پشت ویترین بورس کالا حاضر خواهد بود.

ریسپکت، سدان جدید بهمن موتور نیز در تیراژ 500 دستگاهی عرضه می شوند. از این تعداد 300 دستگاه با رنگ سفید و 200 دستگاه با رنگ مشکی قابل خریداری است. ایران خودرویی ها نیز دو هزار دستگاه تارا با گیربکس دستی را تنها با رنگ سفید روانه این طرح فروش بورسی می کنند.

در اطلاعیه فروش این خودروها تاکید شده هر کد بورسی تنها می تواند یک دستگاه خودرو خریداری کند. البته کسانی که پیش تر توانسته اند از مسیر بورس کالا خودرو بخرند یا اینکه از سال 98 به بعد از شرکت های خودروساز محصولی را دریافت کرده اند همچنان نمی توانند در این فروش بورسی خودرو حاضر باشند. حقوقی ها هم از خرید خودرو از تابلوی بورس کالا همچنان با محدودیت روبرو هستند و نمی توانند برای خرید خودرو به این مسیر فکر کنند. پیش پرداخت در نظر گرفته شده برای خودروهای یاد شده 100 درصد قیمت پایه خواهد بود.

بهمن موتوری ها به مدیران بورس کالا تعهد داده اند تا هزار و 500 دستگاه محصول عرضه شده را در یک بازه سه ماه یعنی تا روز 25 اردیبهشت ماه سال 1402 به مشتریان تحوبل دهند. اما بازه تحویل ایران خودرویی ها طولانی تر است و آنها اعلام کرده اند تاراهای فروخته شده را روز 17 خردادماه به مشتریان تحویل خواهند داد. بنابراین خودروساز ساکن کیلومتر 14 جاده مخصوص به جای بازه 90 روز حدود 115 روزه را هدف گذاری کرده اند. متفاضیان خودروهای یاد شده تا ساعت 17 روز دوشنبه 24 بهمن ماه امسال فرصت  دارند تا ار مسیر کارگزاری های بورسی نسبت به خرید خودروی مورد نظر خود اقدام کنند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: