پایگاه خبری خانه فوتبال:

قیمت خودرو باورنکردنی تر می شود. این تغییرات در محصولات داخلی عجیب خواهد بود.قیمت خودرو سوال برانگیز است.قیمت خودرو مصرف گنندگان را گیج کرده است. قیمت خودرو دوباره بی ثبات شده.قیمت خودرو مردم را به خودرو دارشدن ناامید کرده است.

افزایش تند قیمت خودرو|جدول

همزمان با اعلام افزایش قیمت خودرو در سال آینده از سوی شورای رقابت، روند افزایش قیمت‌ها در بازار خودرو تشدید شد. بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از جهش قیمت‌ها در این بازار است، به طوری که در بین خودروهای پراید موجود در بازار مدل ۱۵۱ سال ۱۴۰۱ آن از ۲۷۰ میلیون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به ۲۷۵ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۰ آن نیز در این مدت ۵ میلیون تومان گران شده‌است و در حال حاضر ۲۶۵ میلیون تومان قیمت خورده‌است.
خودروهای پژو نیز در این مدت گران شدند، به طوری که پژو ۲۰۰۸ مدل ۱۳۹۸ از دو میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان رسیده‌است.
پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۳۹۹ نیز از ۴۶۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۴۸۵ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۰ آن نیز از ۴۷۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۴۸۵ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز در این مدت ۱۵ میلیون تومان گران شده‌است و ۵۱۰ میلیون تومان قیمت خورده‌است.
خودروهای دنا نیز در این مدت از نوسانات قیمتی در امان نبوده‌اند، به طوری که دنا معمولی مدل ۱۴۰۰ از ۵۹۰ میلیون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به ۶۱۰ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز در این مدت ۲۰ میلیون تومان گران شده‌است و ۶۸۰ میلیون تومان قیمت خورده‌است.
قیمت خودرو

قیمت خودروهای خارجی امروز 28 اسفند

اما خودروهای خارجی و مونتاژی بازار خودرو امروز چه قیمتی را در کارنامه خود ثبت کردند؟

قیمت لاماری که یکی از خودروهای تازه‌وارد بازار کشور است، امروز 40 میلیون تومان گران و با نرخ دو میلیارد و 90 میلیون تومان عرضه شد.

دیگنیتی اما امروز 35 میلیون تومان افزایش قیمت داشت و وارد کانال دو میلیارد و 35 میلیون تومان شد.

کیا اپتیما هیبریدی مدل ۱۳۹۷ هم امروز 100 میلیون تومان کاهش قیمت داشت و به پنج میلیارد و 400 میلیون تومان رسید.

ام وی ام X22 pro نیز امروز، یکشنبه، در قیمت یک میلیارد و ۶۰ میلیون تومان عرضه شد.

قیمت خودرو

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: