پایگاه خبری خانه فوتبال:

قرعه کشی مرحله جدید فوق العاده ایران خودرو در دی ماه انجام شد.فروش فوری ایران خودرو دارای شرایط خاصی است.فروش فوری ایران خودرو از طریق سامانه اختصاصی ایران خودرو صورت خواهدگرفت. فروش فوری ایران خودرو با خودروهای محبوب انجام می شود. تارا محصول مشهور شرکت ایران خودرو بزودی بدون قرعه کشی فروخته خواهد شد.

انصراف عجیب از رانت 300 میلیونی ایران خودرو

آخرین طرح فروش فوق‌العاده اجرایی گروه صنعتی ایران‌خودرو، صبح دیروز (سه‌شنبه) برای تعیین منتخبان از میان بیش از ۱۱ میلیون نفر متقاضی (مجموع سه قالب عادی، مادران و جایگزینی خودرو‌های فرسوده) قرعه‌کشی انجام شد؛ نتایج نهایی طی حداکثر سه روز آینده اعلام خواهد شد و پس از آن منتخبان به مدت سه روز برای واریز وجه خودرو فرصت خواهند داشت.

قرعه‌کشی چهل و دومین طرح فروش فوق‌العاده چهار محصول ایران‌خودرو که همزمان با اجرای دوازدهمین فروش فوق‌العاده ویژه حمایت از مادران و جوانی جمعیت و همچنین هفتمین طرح جایگزینی خودرو‌های فرسوده بود، صبح (سه‌شنبه) در حضور نمایندگان نهاد‌های نظارتی انجام شد.

ثبت‌نام این طرح از ۱۸ دی ماه آغاز شد و یکشنبه هفته جاری (۲۵ دی ماه) به پایان رسید.

گفتنی است، در طرح فروش فوق‌العاده، چهار محصول سورن پلاس دوگانه‌سوز، پارس سال سفارشی ELX، پارس سال سفارشی با موتور XU ۷ P و راناپلاس برای سه گروه متقاضیان عادی، طرح خانواه و جوانی جمعیت و جایگزینی خودرو‌های فرسوده عرضه شده بود.

بر اساس آمار، بیش از ۱۱ میلیون نفر در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند.

مشتریان به مدت سه روز مهلت دارند تا نسبت به واریز وجه طبق بخش‌نامه فروش اقدام کنند و در غیر این‌صورت نفرات ذخیره جایگزین خواهند شد.

گفتنی است، در طرح فروش فوق‌العاده، چهار محصول سورن پلاس دوگانه سوز، پارس سال سفارشی ELX، پارس سال سفارشی با موتور XU ۷ P و راناپلاس برای سه گروه متقاضیان عادی، طرح خانواه و جوانی جمعیت و جایگزینی خودرو‌های فرسوده عرضه شده است

بر اساس اعلام ایران خودرو نتایج قرعه‌کشی بعد از بررسی اطلاعات متقاضیان طی دو یا سه روز آینده اعلام خواهد شد. نتایج از طریق سایت گروه صنعتی ایران‌خودرو قابل مشاهده است و همچنین پیامک هم برای برندگان طرح ارسال می‌شود.

مشتریان پس از اعلام نتایج، به مدت سه روز فرصت خواهند داشت تا نسبت به واریز وجه طبق بخش‌نامه فروش اقدام کنند؛ در صورت عدم واریز وجه در موعد مقرر، افراد پذیرفته شده در لیست ذخیره (رزروی‌ها) جایگزین خواهند شد./ ایسنا

نتایج قرعه کشی ایران‌ خودرو امروز 28 دی 1401

 مراسم قرعه کشی۴ محصول ایران خودرو برای سه گروه متقاضی عادی، طرح مادران و خودروهای فرسوده امروز برگزار می شود و بر اساس آمار، بیش از ۱۱ میلیون نفر در این طرح ثبت نام کرده اند.

براساس اعلام ایران خودرو نتایج قرعه کشی بعد از بررسی اطلاعات متقاضیان طی دو یا سه روز آینده اعلام خواهد شد.

مراسم قرعه کشی 4 محصول ایران خودرو برای سه گروه متقاضی عادی، طرح مادران و خودروهای فرسوده امروز برگزار شد و بر اساس آمار، بیش از 10 میلیون نفر در این طرح ثبت نام کرده اند.

براساس اعلام ایران خودرو نتایج قرعه کشی بعد از بررسی اطلاعات متقاضیان طی دو یا سه روز آینده اعلام خواهد شد.

پژوپارس سال با موتور XU و رانا پلاس برای سه گروه متقاضی عادی، طرح مادران و خودروهای فرسوده عرضه شده است.

آمار کلی و ظرفیت هر دستگاه خودرو ایران خودرو:

ایران خودرو

قرعه کشی ایران خودرو امروز 28 دی ۱۴۰۱

قرعه کشی فروش فوری ایران خودرو امروز ۲۷ دی ۱۴۰۱ با حضور نهاد‌های نظارتی برگزار می‌شود و نتایج قرعه کشی ایران خودرو و اسامی برندگان ایران خودرو بر روی سایت ایران خودرو منتشر می‌شود در ادامه این خبر نتایج قرعه کشی فروش فوری ایران خودرو، لینک اسامی برندگان ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی در سه شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ و آدرس سایت ایران خودرو، قیمت ایران خودرو، نتایج قرعه کشی ایران خودرو؛ لینک ورود به سایت ایران خودرو سایر جزئیات را خواهیم آورد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ قرعه کشی فروش فوری 4 محصول ایران خودرو امروز 27 دی 1401 با حضور نهادهای نظارتی برگزار می شود و نتایج قرعه کشی ایران خودرو بر روی سایت ایران خودرو به نشانی  https://www.ikco.ir قرار می گیرد لازم به ذکر است که فروش فوری 4 محصول سورن پلاس دوگانه‌سوز، پارس سال سفارشی (ELX)، پارس سال سفارش با موتور XU ۷ P و راناپلاس ایران خودرو از 18 دی تا پایان 25 دی  برای سه گروه از متقاضیان  متقاضیان عادی؛ مادران دارای دو فرزند و دارندگان خودروهای فرسوده ادامه داشت در ادامه این خبر جزئیات قرعه کشی ایران خودرو، نتایج قرعه کشی فروش فوری ایران خودرو، اسامی برندگان ایران خودرو؛ لینک اسامی برندگان ایران خودرو؛ قیمت خودرو های ایران خودرو ؛ اسامی برندگان ایران خودرو با کد ملی و کد پیگیری, نحوه جستجو بر اساس کد پیگیری در امروز سه شنبه 27 دی 1401 و ...خواهیم آورد.

مراسم قرعه‌کشی پس از پایان مهلت ثبت‌نام، در حضور نمایندگان نهادهای نظارتی در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران خودروامروز 27 دی1401 برگزار می شود و مراسم از طریق سایت ایران‌خودرو به نشانی ikco.ir و همچنین صفحه این شرکت در آپارات به نشانی ikco_ir به صورت زنده پخش می‌شود. نتایج قرعه کشی  فروش فوری ایران خودرو ویژه سه گروه از متقاضیان عادی، مادران و جایگزین خودروهای فرسوده امروز 27 دی1401 اعلام می شود.

قرعه کشی فروش فوق العاده ۴ محصول ایران خودرو در امروز سه شنبه ۲۷ دی ماه منوط به تعطیل نبودن ادارات استان تهران است.

قرعه کشی فروش فوری 3 محصول ایران خودرو امروز چهارشنبه 30 آذر 1401 با حضور نهادهای نظارتی برگزار می شود و نتایج قرعه کشی ایران خودرو و اسامی برندگان ایران خودرو بر روی سایت ایران خودرو قرار می گیرد همچنین متقاضیانی که اقدام به ثبت نام خودرو های ایران خودرو  نموده اند می توانند با کلیک بر روی لینک زیر از نتایج قرعه کشی ایران خودرو و اسامی برندگان ایران خودرو مطلع شوند.

برای مشاهده اسامی برندگان ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی به سایت ایران خودرو به نشانی https://esale.ikco.ir/ مراجعه نمائید همچنین می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید و به قسمت منتخبین اصلی فروش فوق العاده رجوع و با وارد کرد کد پیگیری یا کد رهگیری که پس از ثبت نام به شما داده شده است از برنده شدن خود در قرعه کشی ایران خودرو اطلاع پیدا کنید. برندگان قرعه کشی فروش فوری سه محصول ایران خودرو را در لینک زیر نیز می توانید مشاهده نمایید.

لینک نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز 28 دی 1401

نحوه جستجو با کد پیگیری و کد ملی برندگان ایران خودرو ویژه دی 1401

کد پیگیری برندگان ۷ رقمی بوده و اعداد ابتدایی این فهرست شماره ردیف برندگان است. متقاضیان می‌توانند برای جستجوی شماره پیگیری خود از کلید میانبر ctrl+f استفاده کنند. بعد از فشردن کلید ترکیبی فوق کادر کوچکی در سمت راست بالای صفحه بازز می‌شود، شماره پیگیری خود را در کادر جستجو وارد کرده و در کنار کادر تعداد یافته‌های در بین ۱۵ هزار کدپیگیری را برای شما به نمایش می‌گذارد.

چنان‌چه عدد ۱ را مشاهده کردید یعنی کدپیگیری شما در لیست برنده شدگان ایران خودرو وجود دارد، ولی اگر عدد مقابل نوشته صفر بود شما برنده قرعه کشی نشده اید.

سایت اعلام نتایج قرعه کشی ایران خودرو

آدرس درگاه اینترنتی ایران خودرو https://www.ikco.ir/ است.

مهلت واریز وجه برندگان قرعه کشی ایران خودرو دی 1401

فرد انتخاب شده، باید ظرف مهلت 3 روز وجه کامل خودرو را از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir واریز کنند؛ در غیر این صورت، ثبت نام آن‌ها لغو می‌شود.

سایت واریز وجه برندگان قرعه کشی ایران خودرو

طرح فروش فوق العاده با موعد تحویل ۳ ماهه و یک ماهه برخی محصولات شرکت ایران خودرو با روش قرعه کشی که ساعت آن متعاقبا از طریق سایتesale.ikco.ir اعلام خواهد شد.

جزئیات ثبت نام فروش فوری ایران خودرو در دی 1401

در طرحی که از روز پنجشنبه 18 دی به اجرا درآمده، 4 محصول پارس سال سفارشی و سفارشی ELX، سورن پلاس دوگانه سوز و رانا پلاس را از طریق قرعه کشی عرضه می شود. طرح جدید فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو ویژه متقاضیان عادی،مادران و جایگزین خودرو های فرسوده اجرا شد و تا پایان 25 دی 1401 مهلت ثبت نام فروش فوری ایران خودرو بود.

خودروهای عرضه شده ایران خودرو در فروش فوری

گروه صنعتی ایران‌خودرو در تازه‌ترین طرح فروش محصولات خود، سورن پلاس دوگانه‌سوز، پارس سال سفارشی (ELX)، پارس سال سفارش با موتور XU ۷ P و راناپلاس را با موعد تحویل ۹۰ روزه عرضه می‌کند.

ایران خودرو عادی

سایت ایران خودرو

آدرس درگاه اینترنتی ایران خودرو https://www.ikco.ir/ است.

لینک ثبت نام خودرو های ایران خودرو در فروش فوری امروز 25 دی 1401

متقاضیان ثبت نام خودرو ایران ایران خودرو در دو طرح پیش فروش و فروش فوری می توانند به آدرس درگاه اینترنتی ایران خودرو  https://www.ikco.ir/ مراجعه نمایند.

 شرایط ثبت نام ایران خودرو ویژه مادران دارای دو فرزند دی1401

در راستای ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برای مادرانی که فرزند دوم و مابعد آن‌ها پس از تاریخ قانون مذکور متولد شده اند، امکان ثبت نام یک دستگاه از محصولات ایران خودرو به قیمت مصوب، فراهم شده است.

در صورتیکه تعداد متقاضیان (مادران مشمول) در این بخشنامه، بیش از ظرفیت شرایط فروش باشد، اولویت با مادرانی است که طی دو سال قبل خودرویی دریافت نکرده باشند. در هر صورت اگر تعداد متقاضیان بیشتر از ۵۰ درصد خودرو‌ها باشد، تخصیص خودرو در قالب قرعه کشی صورت می‌پذیرد و در غیر این صورت، برای تمامی مادران مشمول که شرایط آن‌ها به تایید سازمان‌های ذیربط برسند، امکان واریز وجه میسر خواهد شد.

ثبت نام این بخشنامه‌ها همزمان با بخشنامه پیش فروش انجام می‌شود و مشتری می‌تواند فقط در یک بخشنامه و فقط در سامانه یک خودروساز ثبت نام کند.

طبق قانون مصوب، 50 درصد ظرفیت تولید به طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و 10 درصد ظرفیت به طرح جایگزینی خودروهای فرسوده اختصاص پیدا می‌کند.

نحوه ثبت نام فروش فوری ایران خودرو در سایت ایران خودرو

متقاضی، با وارد کردن کد کاربری و کلمه عبور خود، به صفحه ثبت نام خود وارد می‌شود و خودرو را انتخاب می‌کند.

نکته: متقاضیان می‌توانند قبل از انتخاب خودرو و روش ثبت نام نیز نسبت به ایجاد پروفایل در سایت مذکور اقدام کنند.

در پایان فرآیند ثبت نام به فرد متقاضی کد پیگیری اختصاص داده می‌شود.

مراسم قرعه کشی پس از پایان مهلت ثبت نام و با حضور مراجع نظارتی برگزار می‌شود.

فهرست منتخبین قرعه کشی، حداکثر ۳ روز پس از پایان ثبت نام از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامک اعلام می‌شود و متقاضی باید با مراجعه به سایت، از وضعیت ثبت نام خود (انتخاب یا عدم انتخاب در قرعه کشی) مطلع شود.

فرد انتخاب شده، باید ظرف مهلت ۳ روز وجه کامل خودرو را از طریق سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به آدرس: esale.ikco.ir واریز کند . در صورت عدم واریز وجه ، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی می‌شود.

نکته ۱: در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز خریدار) شرایط عمومی و اختصاصی (در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی می‌شود و وجه مشتری حداکثر ظرف مدت ۲۰ روز به شماره شبای معرفی شده، مسترد و هیچ‌گونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه شرکت نخواهد بود.

نکته ۲: متقاضیانی که فاقد هر یک از شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در بخشنامه) مثلاً دارا بودن پلاک فعال انتظامی نصب شده بر روی خودروهای سواری با کاربری شخصی (یا فاقد گواهینامه رانندگی حداقل پایه سوم معتبر (عدم انقضای تاریخ اعتبار) و… باشند، در صورت اقدام به ثبت نام، ضمن کان لم یکن تلقی شدن ثبت نام ایشان، به مدت ۳ سال از ثبت نام در تمامی طرح‌های فروش آتی محصولات شرکت ایران خودرو محروم خواهند شد.

نکته ۳: در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف پرداخت نخواهد شد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: