پایگاه خبری خانه فوتبال:

ورود مدل جذاب محصول جدید بهمن موتور.فروش نقدی و پیش فروش دو شیوه فروش در بهمن موتور است.فروش نقدی بهمن موتور مدل شگفت انگیز خانواده فیدیلیتی را وارد می کند.بهمن موتور خودروهای با کیفیت تری نسبت به دیگر خودروسازها عرضه می کند . بهمن موتور این مدل را با شرایط خاص عرضه وارد می کند

بهمن موتور مدل جذاب وارد می کند

گجت‌نیوز نوشت: جتور X۷۰ پلاس ۲۰۲۳ – Jetour X۷۰ Plus یک کراس اور کامپکت و تقریبا اسپرت از زیرشاخه‌های چری است که برای واردات به ایران، شانس فوق العاده زیادی دارد!
بهمن موتوربرند جتور، یکی از زیر شاخه‌های مهم چری به حساب می‌آید و تمام تمرکز خود را روی ساخت ماشین‌های هیبریدی و جوان پسند قرار داده است. چند روز قبل با شاسی بلند آفرودی جتور تراولر آشنا شدیم و اکنون وقت آن رسیده که به محصول جدید جیتور برسیم. در ادامه کار با مشخصات فنی، قیمت، امکانات و آپشن‌های جیتور X۷۰ پلاس ۲۰۲۳ آشنا می‌شویم و نهایتا شانس واردات آن به ایران را بررسی می‌کنیم.

معرفی کوتاه جتور X۷۰ پلاس ۲۰۲۳

جیتور X۷۰ پلاس در سگمنت کراس اوور کامپکت دسته بندی می‌شود که عضو یک خانواده‌ پرجمعیت است. جیتور X۷۰S برقی در کنار X۷۰M و X۷۰S و کوپه، از نامداران این خانواده هستند. از آن جایی که جتور X۷۰s قرار بود با نام فیدلیتی پرستیژ به ایران بیاید، احتمال می‌دهیم که این نسخه هم در کنار X۷۰s از گزینه‌های بهمن موتور و برند فیدلیتی باشد. همچنین بد نیست اشاره کنیم که این خانواده، از سال ۲۰۱۸ در بازار حضور داشتند و کاملا با سلیقه مشتریان آشنا هستند. همچنین این خودرو در سه تریم مختلف و با سه پیشرانه ۱.۵ لیتری، ۱.۶ لیتری و ۲ لیتری توربو شارژ و محبوب راهی بازار شده که تمامی آن‌ها، شانس حضور در ایران را دارند.

طراحی ظاهری و ابعاد جیتور ایکس ۷۰ پلاس جدید

بهمن موتور

ابعاد کراس اور کامپکت جتور X۷۰ پلاس مدل ۲۰۲۳ شامل ۴۷۴۹ میلی متر طول، ۱۹۰۰ میلی متر عرض و ۱۷۲۰ میلی متر ارتفاع می‌شود و فاصله محورهای آن هم به ۲۷۴۵ میلی متر می‌رسد.

در بخش جلو پنجره، ستون‌های موازی با طرح کروم را داریم و چراغ‌ها هم به سبک و سیاق اکثر چینی‌ها، با هندسه‌ی دوگانه و جدا به تصویر کشیده‌ شده‌اند. دی لایت‌ها درست در خارجی‌ترین بخش سپر به چشم می‌خورند و نهیتا به یک لیپ سپر کوتاه می‌رسیم. در نمای کناری، واقعا به جز رینگ‌های ۱۸ اینچی و رکاب کرومی، هیچ چیز دیگری وجود ندارد. البته این قطعات کرومی به فریم پنجره‌ها و آینه‌های جانبی هم سرایت کرده‌اند.

نمای عقبی در جیتور X۷۰ پلاس ، جذاب‌ترین بخش طراحی است. سیستم اگزوز چهار کاناله و و چراغ‌ خطرهای به هم پیوسته، حسابی این بخش را درشت کرده‌اند و مه شکن‌ها و چراغ خطر سوم هم درست در سپر قرار دارند. البته یک چراغ خطر دیگر هم دقیقا زیر اسپویلر سقفی و در کنار آنتن کوسه‌ای به چشم می‌آید.

طراحی کابین و داشبورد کراس اوور جیتور X۷۰ Plus New

بهمن موتور

اتاق و داشبورد جیتور X۷۰ پلاس نسبت به قیمت این خودرو، چند سطح بالاتر قرار دارد. تودوزی چرم مصنوعی بر روی روکش درب‌ها، کنسول وسط و داشبورد دیده می‌شود. فرمان اسپرت D کات هم به مانند اکثر خودروها، میزبان دکمه‌های تنظیم سیستم صوتی و کروز کنترل است.

دو نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی در قامت کلاستر دیجیتال و مولتی مدیای لمسی به همراه سانروف برقی دو تکه با ابعاد ۶۲ اینچ، از مهم‌ترین اِلمان‌های کابین و داشبورد جیتور X۷۰ پلاس به حساب می‌آیند. همچنین کراس اور جتور X۷۰ پلاس مدل ۲۰۲۳ در دو نسخه ۵ و ۷ سرنشینه راهی بازار خواهد شد.

در کنار اهرم دنده، می‌توانید پد شارژر وایرلس و یک درب کشویی را به همراه دو پورت USB (یکی برای شارژ و دیگری برای سیستم مولتی مدیا) پیدا کنید. در دریف عقب هم به جز دریچه‌های تهویه هوا، دو پورت شارژ USB قرار دارند.

مشخصات فنی و امکانات و آپشن‌های جتور X۷۰ پلاس مدل ۲۰۲۳

بهمن موتور

در زیر کاپوت جیتور X۷۰ پلاس یک موتور ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری توربو شارژ قرار دارد که می‌تواند ۱۵۴ اسب بخار قدرت و ۲۳۰ نیوتن متر گشتاور را تولید کند. همچنین گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته دو کلاچه یا ۶ دنده دستی، راهی چرخ‌های جلویی می‌شود. پس با این حساب می‌توان گفت که فونیکس اف ایکس اکسلنت، می‌تواند اصلی‌ترین رقیب این خودرو از نظر مشخصات فنی باشد.

بهمن موتورجیتور X۷۰ پلاس در تریم متوسط خود، میزبان موتور ۱.۶ لیتری توربو شارژ خواهد بود که ۱۹۴ اسب بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتن متر گشتاور را تولید می‌کند. اما گل سرسبد این خانواده، پیشرانه ۲ لیتری توربو شارژ است که ۲۵۰ اسب بخار قدرت و ۳۹۰ نیوتن متر گشتاور را با گیربکس اتوماتیک ۷ سرعته دوکلاچه، به چرخ‌های جلویی می‌فرستد! در ادامه به لیست آپشن‌های جتور X۷۰ پلاس مدل ۲۰۲۳ می‌رسیم که با توجه به قیمت این خودرو، چندان جذاب نخواهند بود:

بهمن موتور

سیستم اگزوز چهار کاناله (در اصل دو کاناله)

فرمان D کات

۶ ایربگ در نسخه استاندارد و ۸ ایربگ در تریم پرچمدار

رینگ‌های ۱۸ اینچی آلومینیومی

سیستم ضد واژگونی

سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش

استارت کی لس

سیستم ورود بدون کلید به کابین

شارژر وایرلس و پورت شارژ USB

سیستم صوتی سونی با ۱۲ اسپیکر

دی لایت و اتولایت

ترمز اضطراری

دستیار حرکت در سربالایی و سرپایینی

اتوهلد و ترمز پارک برقی

سنسور پارک و دوربین دنده عقب

دوربین ثبت وقایع

قیمت و احتمال واردات جتور X۷۰ پلاس جدید به ایران

بهمن موتور

در حال حاضر قیمت نسخه استاندارد جتور X۷۰ پلاس مدل ۲۰۲۳ یعنی مدل ۱.۵ لیتری توربو شارژ در سایت اصلی شرکت، حدود ۱۳.۷ هزار دلار است که این عدد در نسخه توربو شارژ ۲ لیتری فول آپشن به ۱۸.۴ هزار دلار جهش می‌کند. بنابراین واردات جیتور X۷۰ پلاس جدید به ایران، هیچ منافاتی با قانون واردات خودرو در سال ۱۴۰۱ ندارد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: